článek

Skupina Kabát přišla o strašné miliony.

(31.12.2006)

Každý zná skupinu Kabát, vždyť vznikla už v roce 1984! Jenomže až poslední roky jsou ve znamení stahování alb a vypalování na levné CD nosiče. Díky tomu Kabáti přišli o neskutečné peníze!

Články v periodikách hlásají totéž: „Nová deska se jmenuje Corrida, v současné době je již trojplatinová a od 8.12. je v prodeji.“ „Nové CD Corrida již brzy!!!" dočtete se na oficiálních stránkách Kabátů. Sama kapela ústy jednoho ze svých členů o vzniku posledního alba řekla: „Už nejsme pod vydavatelstvím, jsme partneři. My jsem jasně řekli, že až to bude, tak to bude. A dokavaď s tím nebudeme spokojený, tak nic nevyjde. Takže vlastně na nás nikdo tlačit nemůže."

Nyní se přesuňme na udílení letošního Zlatého slavíka. Pepa Vojtek (41) rovnou z pódia řekl, že děkuje člověku, který umístil novinku skupiny na internet několik dnů před oficiálním vydáním. Nám zabralo přibližně 20 vteřin, než jsme našli jeden z linků (webových stránek), kde se dá deska stáhnout. Zadarmo, bez problémů, bez starostí.

Milan z Přerova nám jako letitý fanoušek Kabátů napsal: „Má jí motorovou a všecky další desky jsem si koupil, protože je to jediná kapela, která si zaslouží, abych ji finančně podpořil. Podle mýho názoru." Na druhou stranu jsme oslovili mladíka, který alba stahuje a vypaluje.

„Osobně jsem si CD koupil, ale i stáhnul - a to z jednoduchého důvodu. Nemám kvalitní převod na mp3, a když si to chci nahrát do mp3 přehrávače, chci to mít kvalitní. Toto praktikuje hodně lidí, tím je počet stažení neobjektivní." Jsme u jádra věci. Jedno stažení desky by prakticky nic neznamenalo. Kabát prodal desítky tisíc alb. Jenomže mnohonásobně víc je jich staženo. My jsme našli přibližně 30 000 stažených desek! A to jen za posledních několik měsíců! Kdyby vás to zajímalo, většina stažení se ukládá a každý si tak může zkontrolovat jejich hodnoty.

Poslední LP stojí okolo 350kč. Když to vynásobíme třiceti tisíci, máme rázem ušlý zisk (dělí se mezi vydavatele a kapelu) nad deset milionů! Nejde o smyšlenku, fámu ani hypotézu. To jsou zkrátka fakta. Vypalování jednou zabije všechny vydávané desky, to je jasné.

Mgr. Jan Holoubek magazin.atlas.cz, Foto: www.part.cz,



Komentáře:



Jméno:  
E-mail:  


IceHouse - 15.01.2007, 20:24:26
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... -


big MAX - 10.01.2007, 21:07:53
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... -


DD - 08.01.2007, 19:09:24
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. -


Martin - 07.01.2007, 22:44:29
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... -


- 07.01.2007, 13:54:31
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! -


vašek - 06.01.2007, 21:02:25
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně -


Nereknu - 04.01.2007, 14:07:38
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... -


asd - 01.01.2007, 21:51:05
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... -


TxHx - 01.01.2007, 18:05:07
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck -


Dan FIALA (Webmaster) - 01.01.2007, 12:18:52
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck - to asd: Máš pravdu, tohle byl poslední článek tohohle druhu.. -


asd - 01.01.2007, 11:53:30
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck - to asd: Máš pravdu, tohle byl poslední článek tohohle druhu.. - no ja mam corridu stazenou a to z toho duvodu, ze netouzim mit dom - a dalsi placku, veskerou hudbu mam stejne v compu, takze po koupi - by nasledoval rip a to CD bych odlozil na policku a uz bych ho nev - idel, coz je i vzhledem k zivotnimu prostredi blbost. Kdyby tu ko - necne fungoval nejaky music e-store, tak by to byla jina... jinak - jsem byl uz na x koncertech kabatu, takze i tak jsem tu hudbu timt - o castecne zaplatil
PS. holoubek je magor a ne novinar, st - aci si projit jeho clanky na atlasu... je to na bliti, sam se divi - m, ze ste se tu rozhodli clanek od nekoho takoveho umistit. Co tu - bude priste, novinky ze superSpy? -


Berliko - 01.01.2007, 09:50:11
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck - to asd: Máš pravdu, tohle byl poslední článek tohohle druhu.. - no ja mam corridu stazenou a to z toho duvodu, ze netouzim mit dom - a dalsi placku, veskerou hudbu mam stejne v compu, takze po koupi - by nasledoval rip a to CD bych odlozil na policku a uz bych ho nev - idel, coz je i vzhledem k zivotnimu prostredi blbost. Kdyby tu ko - necne fungoval nejaky music e-store, tak by to byla jina... jinak - jsem byl uz na x koncertech kabatu, takze i tak jsem tu hudbu timt - o castecne zaplatil
PS. holoubek je magor a ne novinar, st - aci si projit jeho clanky na atlasu... je to na bliti, sam se divi - m, ze ste se tu rozhodli clanek od nekoho takoveho umistit. Co tu - bude priste, novinky ze superSpy? - Tak Corridu sem si nestáh ani nepřepálil a 8.12 sem hned naběh - do obchodu si ji koupit mam všechny CD od Kabátů oregoš proto - že Kabát stojí zato si koupit a mně noví CD nesklamal a každ - ej obravdovej fanoušek týhle skvělí skupiny by si mněl koupit - oreg CD -


U.D.O. - 01.01.2007, 01:26:46
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck - to asd: Máš pravdu, tohle byl poslední článek tohohle druhu.. - no ja mam corridu stazenou a to z toho duvodu, ze netouzim mit dom - a dalsi placku, veskerou hudbu mam stejne v compu, takze po koupi - by nasledoval rip a to CD bych odlozil na policku a uz bych ho nev - idel, coz je i vzhledem k zivotnimu prostredi blbost. Kdyby tu ko - necne fungoval nejaky music e-store, tak by to byla jina... jinak - jsem byl uz na x koncertech kabatu, takze i tak jsem tu hudbu timt - o castecne zaplatil
PS. holoubek je magor a ne novinar, st - aci si projit jeho clanky na atlasu... je to na bliti, sam se divi - m, ze ste se tu rozhodli clanek od nekoho takoveho umistit. Co tu - bude priste, novinky ze superSpy? - Tak Corridu sem si nestáh ani nepřepálil a 8.12 sem hned naběh - do obchodu si ji koupit mam všechny CD od Kabátů oregoš proto - že Kabát stojí zato si koupit a mně noví CD nesklamal a každ - ej obravdovej fanoušek týhle skvělí skupiny by si mněl koupit - oreg CD - Já sem si Corridu nestáhl já sem si jí přepálil a pak sem si - jí přál pod stromeček :-)) A taky dostal :-D :-D Origoš je O - rigoš !!! ;-) -


maros - 31.12.2006, 20:54:35
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck - to asd: Máš pravdu, tohle byl poslední článek tohohle druhu.. - no ja mam corridu stazenou a to z toho duvodu, ze netouzim mit dom - a dalsi placku, veskerou hudbu mam stejne v compu, takze po koupi - by nasledoval rip a to CD bych odlozil na policku a uz bych ho nev - idel, coz je i vzhledem k zivotnimu prostredi blbost. Kdyby tu ko - necne fungoval nejaky music e-store, tak by to byla jina... jinak - jsem byl uz na x koncertech kabatu, takze i tak jsem tu hudbu timt - o castecne zaplatil
PS. holoubek je magor a ne novinar, st - aci si projit jeho clanky na atlasu... je to na bliti, sam se divi - m, ze ste se tu rozhodli clanek od nekoho takoveho umistit. Co tu - bude priste, novinky ze superSpy? - Tak Corridu sem si nestáh ani nepřepálil a 8.12 sem hned naběh - do obchodu si ji koupit mam všechny CD od Kabátů oregoš proto - že Kabát stojí zato si koupit a mně noví CD nesklamal a každ - ej obravdovej fanoušek týhle skvělí skupiny by si mněl koupit - oreg CD - Já sem si Corridu nestáhl já sem si jí přepálil a pak sem si - jí přál pod stromeček :-)) A taky dostal :-D :-D Origoš je O - rigoš !!! ;-) - Take i ja si CD kupuju,Origos je origos,a pokud vim ze je to zaruc - ena kvalita...obetuju tech 350 kacek. -


Lukáš - 31.12.2006, 20:06:33
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck - to asd: Máš pravdu, tohle byl poslední článek tohohle druhu.. - no ja mam corridu stazenou a to z toho duvodu, ze netouzim mit dom - a dalsi placku, veskerou hudbu mam stejne v compu, takze po koupi - by nasledoval rip a to CD bych odlozil na policku a uz bych ho nev - idel, coz je i vzhledem k zivotnimu prostredi blbost. Kdyby tu ko - necne fungoval nejaky music e-store, tak by to byla jina... jinak - jsem byl uz na x koncertech kabatu, takze i tak jsem tu hudbu timt - o castecne zaplatil
PS. holoubek je magor a ne novinar, st - aci si projit jeho clanky na atlasu... je to na bliti, sam se divi - m, ze ste se tu rozhodli clanek od nekoho takoveho umistit. Co tu - bude priste, novinky ze superSpy? - Tak Corridu sem si nestáh ani nepřepálil a 8.12 sem hned naběh - do obchodu si ji koupit mam všechny CD od Kabátů oregoš proto - že Kabát stojí zato si koupit a mně noví CD nesklamal a každ - ej obravdovej fanoušek týhle skvělí skupiny by si mněl koupit - oreg CD - Já sem si Corridu nestáhl já sem si jí přepálil a pak sem si - jí přál pod stromeček :-)) A taky dostal :-D :-D Origoš je O - rigoš !!! ;-) - Take i ja si CD kupuju,Origos je origos,a pokud vim ze je to zaruc - ena kvalita...obetuju tech 350 kacek. - nesouhlasim s luky.god !!!!!
SPRÁVNEJ FANOUŠEK BY NEOKRÁ - DAL SVOJÍ OBLÍBENOU SKUPINU.PROTO JSEM SI JÍ NESTÁHL A POCTIV - POČKAL !!!!! -


luky.god - 31.12.2006, 17:04:00
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck - to asd: Máš pravdu, tohle byl poslední článek tohohle druhu.. - no ja mam corridu stazenou a to z toho duvodu, ze netouzim mit dom - a dalsi placku, veskerou hudbu mam stejne v compu, takze po koupi - by nasledoval rip a to CD bych odlozil na policku a uz bych ho nev - idel, coz je i vzhledem k zivotnimu prostredi blbost. Kdyby tu ko - necne fungoval nejaky music e-store, tak by to byla jina... jinak - jsem byl uz na x koncertech kabatu, takze i tak jsem tu hudbu timt - o castecne zaplatil
PS. holoubek je magor a ne novinar, st - aci si projit jeho clanky na atlasu... je to na bliti, sam se divi - m, ze ste se tu rozhodli clanek od nekoho takoveho umistit. Co tu - bude priste, novinky ze superSpy? - Tak Corridu sem si nestáh ani nepřepálil a 8.12 sem hned naběh - do obchodu si ji koupit mam všechny CD od Kabátů oregoš proto - že Kabát stojí zato si koupit a mně noví CD nesklamal a každ - ej obravdovej fanoušek týhle skvělí skupiny by si mněl koupit - oreg CD - Já sem si Corridu nestáhl já sem si jí přepálil a pak sem si - jí přál pod stromeček :-)) A taky dostal :-D :-D Origoš je O - rigoš !!! ;-) - Take i ja si CD kupuju,Origos je origos,a pokud vim ze je to zaruc - ena kvalita...obetuju tech 350 kacek. - nesouhlasim s luky.god !!!!!
SPRÁVNEJ FANOUŠEK BY NEOKRÁ - DAL SVOJÍ OBLÍBENOU SKUPINU.PROTO JSEM SI JÍ NESTÁHL A POCTIV - POČKAL !!!!! - No já nevim ty miliony můžou bejt pravdivý! Když si vezmete k - olik už měli desek a kolik jich bylo volně stažitelnejch...? T - ak si myslim že by to tak nějak mohlo bejt! A určitě si myslim - že si tu Corridu skoro KAŽDEJ fanoušek stáhnul a pak si ji - el koupit !!!!! Já taky!! -


Dan FIALA (Webmaster) - 31.12.2006, 13:14:53
to Ax: Souhlasím.


Ax - 31.12.2006, 12:58:42
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck - to asd: Máš pravdu, tohle byl poslední článek tohohle druhu.. - no ja mam corridu stazenou a to z toho duvodu, ze netouzim mit dom - a dalsi placku, veskerou hudbu mam stejne v compu, takze po koupi - by nasledoval rip a to CD bych odlozil na policku a uz bych ho nev - idel, coz je i vzhledem k zivotnimu prostredi blbost. Kdyby tu ko - necne fungoval nejaky music e-store, tak by to byla jina... jinak - jsem byl uz na x koncertech kabatu, takze i tak jsem tu hudbu timt - o castecne zaplatil
PS. holoubek je magor a ne novinar, st - aci si projit jeho clanky na atlasu... je to na bliti, sam se divi - m, ze ste se tu rozhodli clanek od nekoho takoveho umistit. Co tu - bude priste, novinky ze superSpy? - Tak Corridu sem si nestáh ani nepřepálil a 8.12 sem hned naběh - do obchodu si ji koupit mam všechny CD od Kabátů oregoš proto - že Kabát stojí zato si koupit a mně noví CD nesklamal a každ - ej obravdovej fanoušek týhle skvělí skupiny by si mněl koupit - oreg CD - Já sem si Corridu nestáhl já sem si jí přepálil a pak sem si - jí přál pod stromeček :-)) A taky dostal :-D :-D Origoš je O - rigoš !!! ;-) - Take i ja si CD kupuju,Origos je origos,a pokud vim ze je to zaruc - ena kvalita...obetuju tech 350 kacek. - nesouhlasim s luky.god !!!!!
SPRÁVNEJ FANOUŠEK BY NEOKRÁ - DAL SVOJÍ OBLÍBENOU SKUPINU.PROTO JSEM SI JÍ NESTÁHL A POCTIV - POČKAL !!!!! - No já nevim ty miliony můžou bejt pravdivý! Když si vezmete k - olik už měli desek a kolik jich bylo volně stažitelnejch...? T - ak si myslim že by to tak nějak mohlo bejt! A určitě si myslim - že si tu Corridu skoro KAŽDEJ fanoušek stáhnul a pak si ji - el koupit !!!!! Já taky!! - jj počty jsou divné protože i ja jsem si tu corridu první stá - hl...(ale spíš ze zvědavosti, že jsem se už nemohl dočkat co - tam bude) ale pak jsem stejne šel a hned 8.12 jsem si originál - koupil.. a myslím že to tak udělalo sposta lidí ... -


Dan FIALA (Webmaster) - 31.12.2006, 10:31:25
K tomu co napsal "big MAX" nize nelze nic dodat, je to p - resne tak! vzdyt to da preci rozum... - Vypalování jednou zabije všechnu hudbu a kapela přiška o stra - šné miliony!!! Pche... Pan autor to vidí velmi černobíle. Kdo - si CD koupit nechce tak si ho prostě nekoupí, a pokud nebude m - t možnost si ho stáhnout tak ho prostě nebude mít. Myslet si - že všech těch zmiňovaných 30tis. stahovačů by si jinak CD k - oupilo je velmi naivní. Ale tuhle logiku velmi rády používají - společnosti k počítání svých ušlých zisků a poté operuj - í s většími čísly, které z nich naoko dělají okrádané c - hudáky. Sám mám doma desítky, možná stovky stažených desek - a to i kapel které tu nikdo nezná a neznal bych je ani já kdyb - ych si je náhodně nestáhnul. Kdybych ale neměl možnost je st - hnout tak bych je prostě NEMĚL (a ani bych je neznal). To bych - si koupil tak 10 CD ročně a ještě bych se rozmýšlel za co pe - níze dát. Prostě nelze dát rovnítko mezi počet stažení a s - umu, která by za to byla kdyby to bylo koupené. 98% desek co má - m stažených bych prostě neměl, takže by nahrávací společno - sti moje peníze stejně neviděly. Články jako tyto jsou nic ne - ž demagogie... - No ono tezko rict ze kdyz se 30k nahravek stahlo tak ze se jich i - 30k proda. Stahnout si ji muze vice mene kazdej kdo ma pristup k i - nternetu a aspon zakladni znalosti jak audiovizualni dila nekde hl - edat a stahovat, koupit si ji muze jen ten kdo na to ma penize, a - to kazodpadne neni kazdej kdo si ji stahnul.
Tudiz nelze ri - ct ze desku by si koupil kazdej kdo si ji stahnul. - No jsou to hrozný chudinky - jako by se to snad jiným nedělo... - Kdybych si měl koupit CD všeho, co se mi líbí, tak bych nedě - lal na nic jiného... - Každý spravný fanoušek chce vídět Kabaty na co nejvíce konc - ertech tak vypalujem a stahujem o sto6 a vysledek Kluci hrajte ! - myslim si že to není správné že přišli o tolik peněz,že b - y si lidé neměli v takto velikém počtu stahovat jejich nové p - ísně - 3 základní postřehy:

- pan Holoubek není podle - mého názoru redaktor - jeho sloh, stylistika a myšlenkové poch - ody mě v celku zarážejí, souhlas s *b>asd*/b>

- tak nějak mu asi uniklo, že výroba, distribuce a prodej - nosiče činí významnou část ceny, kterou spotřebitel platí. - ..

- a do třetice desetitisícové až statisícov - é příjmy, které kapela určitě má ze strany OSA, jdou stejn - z našich kapes a to sice z poplatků, které jsou v ceně každ - ého prázdnéjo CD, toneru do tiskárny, atd. Takže ať se zas t - ak moc nevztekají... Ruku na srdce, nejčastěji v poslední dob - pálím skripta, grafiku a zálohuji vlastní data, a vůbec se - mi nelíbí, že za to mám někomu platit... - o tom vim, ale jaksi to, ze tam posledni kabaty nemaji, me ponekud - neuspokojuje... - reakce na asd: http://www.i-legalne.cz - tady mas ten music e-stor - e ale stejne tam nic kupovat nebudes a dal stahovat takze je to fu - ck - to asd: Máš pravdu, tohle byl poslední článek tohohle druhu.. - no ja mam corridu stazenou a to z toho duvodu, ze netouzim mit dom - a dalsi placku, veskerou hudbu mam stejne v compu, takze po koupi - by nasledoval rip a to CD bych odlozil na policku a uz bych ho nev - idel, coz je i vzhledem k zivotnimu prostredi blbost. Kdyby tu ko - necne fungoval nejaky music e-store, tak by to byla jina... jinak - jsem byl uz na x koncertech kabatu, takze i tak jsem tu hudbu timt - o castecne zaplatil
PS. holoubek je magor a ne novinar, st - aci si projit jeho clanky na atlasu... je to na bliti, sam se divi - m, ze ste se tu rozhodli clanek od nekoho takoveho umistit. Co tu - bude priste, novinky ze superSpy? - Tak Corridu sem si nestáh ani nepřepálil a 8.12 sem hned naběh - do obchodu si ji koupit mam všechny CD od Kabátů oregoš proto - že Kabát stojí zato si koupit a mně noví CD nesklamal a každ - ej obravdovej fanoušek týhle skvělí skupiny by si mněl koupit - oreg CD - Já sem si Corridu nestáhl já sem si jí přepálil a pak sem si - jí přál pod stromeček :-)) A taky dostal :-D :-D Origoš je O - rigoš !!! ;-) - Take i ja si CD kupuju,Origos je origos,a pokud vim ze je to zaruc - ena kvalita...obetuju tech 350 kacek. - nesouhlasim s luky.god !!!!!
SPRÁVNEJ FANOUŠEK BY NEOKRÁ - DAL SVOJÍ OBLÍBENOU SKUPINU.PROTO JSEM SI JÍ NESTÁHL A POCTIV - POČKAL !!!!! - No já nevim ty miliony můžou bejt pravdivý! Když si vezmete k - olik už měli desek a kolik jich bylo volně stažitelnejch...? T - ak si myslim že by to tak nějak mohlo bejt! A určitě si myslim - že si tu Corridu skoro KAŽDEJ fanoušek stáhnul a pak si ji - el koupit !!!!! Já taky!! - jj počty jsou divné protože i ja jsem si tu corridu první stá - hl...(ale spíš ze zvědavosti, že jsem se už nemohl dočkat co - tam bude) ale pak jsem stejne šel a hned 8.12 jsem si originál - koupil.. a myslím že to tak udělalo sposta lidí ... - Akorát se mi moc nezdá, že přišli o miliony, ty počty jsou d - ivné. -



Stránka: ◄ Předchozí12