Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


Kája - 19.11. 2013 v 18:26 z
Tom: naprosto s tebou souhlasím,musíš si ale uvědomit že se velmi změnili fanoušci kapeli. Přibyli lidi ze Superstar a podobných estrád ,kterým je šuma fuk co si myslí rockeři. Dnes je doba kdy rozhodují prachy a vše ostatní je vedlejší.Bohužel ale je to tak. Na jevišti to musí vypadat jakože rockersky ale je to jen póza.
U Pepy snad nepřekvapí že ( za prachy ) vleze všude i k tomu Babicovi. Dnes už si málokdokdo vzpomene že zpíval Paroubkovi na mítincích ČSSD. Řekl bych že když mu zaplatí pražský podnikatel , říkejme mu třeba Franta, s igelitkou peněz tak mu zazpívá i v obýváku. Pepa je celebrita v tom nejhorším slova smyslu a řekl bych že blíž než k rocknrollu má k Michalu Davidovi. Ale na jevišti to musí vypadat jako že přišel rocker. Ať má peněz mraky to je jedno ale ta přetvářka je nechutná. A to jsem taky na Kabátek vyrost.


Honza - 19.11. 2013 v 18:31
Čau. Táži se těch co už mají lístek-za jak dlouho po zaplacení jste dostali k dispozici lístek k vytištění ?Dík a čau.


Thomas - 19.11. 2013 v 17:12
Slavík je odpad a vůbec o nočem nevpovídá!


Rocker Martin - 19.11. 2013 v 16:51
Gregy: Vidím to stejně bohužel...Sice Kryštofy opravdu nemusím ale jako musím uznat, že mají skvělou práci s fanoušky a vlastně pořád v kuse koncertujou, takže si myslím, že to bude letos vážný konkurent na slavíkovi...Ale Je.at Slavíka! O to nám nejde!


Andy - 19.11. 2013 v 16:56
Slavik je fakt o prdu.
A musim se zastat kabatu v tomhle. Snura s BB taky dala urco zabrat. Takze se neco delo i na kabatim podiu.
Jinak souhlasim ze pristup k fans byl (s FB se to nsad zlepsi) na ho..o, ale ze by si hrali na celebrity.. To uz me prijde dost prehnany.


Tom - 19.11. 2013 v 16:51
Kryštofy jsem uvedl jako příklad...ale né kvůli muzice, kterou dělají (která je mimochodem na dost velké úrovni), ale jak se kapela staví k fanouškům...a nehraje si na celebrity. Jinak si taky myslím, že je letos slavík jejich, protože maj za sebou kus skvěle odvedené práce.


Gregy - 19.11. 2013 v 16:27
Kdyby to byl hudební odpad nechodí na ně zástupy lidí. Něco evidentně dobře dělají a ikdyž jsem zarputilej fanda Kabátů, mám pocit, že zrovna oni Kabátům letos vezmou vítězství ve slavících a musim říct, že zaslouženě...


Lukáš - 19.11. 2013 v 14:36
Tom: Já nevím, ale mám pocit, že moje reakce na Vlčáka byla korektní a určitě ne útočná...

Pokud jde o Kryštofy, tak ty považuju společně s Flusem za největší hudební odpad, co v téhle zemi máme. Takže asi tak


Mikkael - 19.11. 2013 v 11:58
Karlos: Kamenovat? Neni za co. Rozumny nazor, nevulgarni, ja se s nim plne ztotoznuju.


Karlos - 19.11. 2013 v 08:52
Potom co jsem to tady pročetl, dovolte abych vyjádřil svůj názor co se playlistu týče. Je samozřejmý, že každá úspěšnější kapela má na koncerty vytvořenou nějakou kostru písniček, který prostě musí dát, jinak by jim to lidi neodpustili. Jsou to písničky, který třeba ani ty kapely tolik už nemají rádi, ale lidi baví u Kabátu je to Moderní Děvče, u Harleje Svařák atd.

Bohužel je to tak a kapely se v tomhle musí nějak přizpůsobit. Kabát má "problém" že těch hitů, který už skoro "zlidověli" je tolik, že nemají takový prostor s těma písničkama míchat a to ani nemluvim o tom, když jedou tour k nějakému novému CD, to ty mezery vyplní z drtivé většiny nové věci, což je logické z důvodu propagace CD. O playlistu na festivalech ani nemluvim, protože je většinou o nějaké věci kratší.

Zároveň si ale myslim, že u koncertů, který se nevztahujou k novým CD by měli být zařazený i staré věci a myslim, že i ty o kterých kluci řikají, že by jim to nikdo nevěřil. Na koncerty přijdou i staří fanoušci a ti chtějí slyšet starý pecky, stejně tak jako mladší fanoušci raději slyší ty nové fláky. Takže za mě řikám, že kluci kromě těch věcí které zahrát "musí" by měli na Vypich rozdělit nějak rozumně počet starších věcí a novějších. A samozřejmě do toho zařadit uplně nové, pokud už budou mít nějaké připravené. Osobně si myslim, že vyjde před Vypichem alespoň nějaký singl.

Tak a teď mě klidně ukamenujte.


Andy - 18.11. 2013 v 22:46
Vlcaku
Vis, za me jsi neprudil. Fakt jsi se slusne vyjadril.
Faktem je ze kluci sami rekli, ze prvotni tvorba jim obsahove uz nic nerika a zpivat o tom jak chlastaj, hulej, fetujou a pichaj by jim uz nikdo moc neveril.
Coz je ruku na srdce pravda.
Na druhou stranu maji dost songu i mimo tato temata a je faktem, ze vytahnout z rukavu 2-3 fakt starsi veci... Vzdyt by to nas co mame radi to starsi pobavilo a navic nam to zavrelu huby :-)

Vic se vyjadrovat nebudu, protoze mam v sobe pachut z ty slavy ohledne SS2. A mohl bych napsat neco co by me mrzelo. Pac mam proste Kabaty fakt rad :D

Jinak Tomo uz se krot. Kdyz tu nekdo poda nazor tak jak Vlcak zaslouzi si normalni odpoved. To same Sharka.
Jako rikat nekomu ze at si nechodi... jzs kde to jsme?


Mara - 18.11. 2013 v 22:48
Tak jsem si teda mezi prvníma koupil lístky na Vypich a kdybych věděl dřív, jak vypadají, tak bych si radši počkal na klasické. To je hnus velebnosti. Papír kterej můžu potom akorát vyhodit a ne vystavit jako x předešlých vstupenek.


Vlčák1984 - 18.11. 2013 v 21:41
Tom: Děkuji, napsal jsi to hezky. Já chápu, že mladým se líbí něco jiného, než nám, ale zastávám názor, že i my starší fandové si zasloužíme, aby se hrálo zase to naše. Aby se hrála dejme tomu 3/4 koncertu nová tvorba a alespoň 1/4 ta starší. Vždyť když se podívám na playlist, tak převážná část písniček je z posledních 4 - 5 alb. Podívejte se třeba na Arakain, ty udělali speciální turné, kde hrají pecky z Thrash the Thrash a Schizofrenie. Nebo Aleš Brichta a Arakain Memorial. To by mohl udělat i Kabát pro starý fandy. Jen jsem chtěl vyjádřit svůj názor, už tu nebudu prudit, nashle.


Michal - 18.11. 2013 v 21:45
david 1 už vyšlo bontonland.cz/kabat-suma-sumarum-best-of-25-vyroci/


david 1 - 18.11. 2013 v 21:25
Takže to Suma Sumárum je úplně stejné jako předtím, akorád je vylepšený obal a ty živé písničky jsou taky studiové?
A kdy to vychází?


Vojta - 18.11. 2013 v 21:21
Tom: Nesouhlasim, že je směšný, co Kabát předvádí. To už mi přijde směšnej spíš Kryštof, když ho zmiňuješ. Kabát hraje pořád normální rock.


Thomas - 18.11. 2013 v 21:22
Naprostej souhlas


Tom - 18.11. 2013 v 20:57
Já na Kabátech vyrostl, ale to co předvádí posledních pár let je směšné. Hodně mě naštvala reakce na Vlčáka, protože ono je krásné být na jednu stranu skalní fanda, ale neuškodí i trošku objektivní názor. Kabáti hrajou prakticky od turné Corrida pořád to samé. Ty setlisty na koncertech jsou jako přes kopírák !! Byl jsem na Corrida Tour, pak na nějakých festivalech, Vypichu a na turné BDP... a v tu chvíli jsem si řekl dost... tohle už není normální. Chápu, že když začali kluci upadat do mainstreamu, tak se na ně nabalila spousta lidí ( z toho taky pramení kouzlo jejich úspěchu...) Začali je poslouchat i lidi, kteří mají rádi klidnější muziku. Tohle jim nezazlívám. Jen mě fakt štve, že z tolika studiových alb nejsou schopní trošku oživit setlist... a jděte do prdele s takovýma kecama, že někdo nebude na Vypichu chybět atd... já na něj třeba taky nepůjdu. Né, že bych nešel z nějaké nasranosti, nebo si chtěl něco dokázat.... prostě se pro mě stal Kabát naprosto nezajímavý a hlavně nudný. Nasranost cítím jen vůči Pepovi... protože je prostě hnus, kam všude ten chlápek dokáže vlézt ( nechápu, proč vařil s Babicou, když celou kariéru tvrdí, že umí sotva ohřát párky...chtělo by to trošku soudnosti... kurva tohle mi prostě mozek nebere)

Vlčák : Má ji motorovou na Vypichu nedohráli, protože to jednoduše neutáhli. Pepa to vůbec neuzpíval...to co leze z repráků na DVD je na hony vzdálené od toho, co bylo ve skutečnosti. Ale to jen tak na okraj...a taky jsem tím chtěl naznačit, že od nich neočekávám thrash metal, pokud ho nezvládnou zahrát... ale prostě to chce nutně změnu :
/

Co jinak říkáte na to, jak to letos rozjela kapela Kryštof ? :) Já si myslím, že kdyby Kabáti dokázali udělat tak skvělou desku jako je kryštofácký Inzerát... do toho nasazení ohledně komunikace s fanouškama...a pěknou dávku koncertu... Nepotřebuju jít na Kabáty do vyprodané O2... Proč neudělat 30 koncertů po menších halách... Ale komunikace je snad na dobré cestě (facebooku :)... tak by se podle mě měla chovat aktivní kapela :)


Michal - 18.11. 2013 v 21:13
problém je podle mě v tom, že kdyby zahráli písničky jako Dům u rozumných strýců, Chlap co řval tak prostě většina lidí nebude znát a tak volej ty známější písničky, který lidi znaj a zazpívaj si je


Vojta - 18.11. 2013 v 20:43
Lidi neblbněte, vždyť Vlčák jen slušně vyjádřil názor. Starej bar, Žízeň, Moderní děvče... Jsou to sice starý songy, ale hrajou se pořád. Jsem rád, že vytáhli songy, jako Sem klidnej, Mravenci nebo Už mě bijou. Doufám, že zůstanou v playlistu. Prostě to chce čas od času změnu a reakce Vlčáka pochopitelná. Jestliže pamatuje koncerty z Kabátích začátků, tak se není čemu divit. Všechno napsal slušně a vy pak akorát potvrzujete známý refrén: "Kdo si nechce hubu spálit..." Dál to znáte. Chápu, že už vás názory tohoto typu rozčilujou, mě taky, protože už tři roky v kuse se tohle řeší. Ale nemusíte být hned nepříjemný.