Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


pitersviter - 28.10. 2013 v 19:12
Uz to neni kabat bez politiky. Doma mam clanok ako sa zaprisahavali,ze oni politika nic niky...to je sklamanie. Uz si ich cd nekupim ani na koncert nejdem pocuvat ich komercne seansy. Nech daju tomu havlickovipusat este texty a mama mia


Kája - 28.10. 2013 v 12:50 z
pitersviter: naprosto souhlasím. To je rukopis (všeho) schopného pana Havlíčka. . Nemá smysl to komentovat pouze si takového "rovného" člověka nedovedu představit jak zvoní klíči.....spíše čeká někde vzadu. Ale vyhrál Babiš tak může být spokojen.


pitersviter - 27.10. 2013 v 20:59
S tym co mate na oficialnom webe to je snad sranda???? Cakame spravy ohladom noveho cd a toto tam napisete??? To uz neni kabat alce politika bezte s tym do prdele uolne sklamanie


verca - 27.10. 2013 v 19:20
AhOJ KLUCI JAK SE MATE OD VAS SE MI VSECKY Z MOJI RODINY PISNICKY MOC KRAT DEKUJI


Lukáš - 27.10. 2013 v 13:41
Vojta: Koncert sám o sobě se mi líbil. Ale začal o hodinu a půl později, protože se čekalo na Aleše. Navíc uprostřed koncertu byla přestávka a mezi každou písničkou nadával na politiku.

Kája: Koukám, že nejsem jediný s tímhle názorem na tu akci. Kapely na Letorostech v Berouně jsem si užil víc.


Kája - 27.10. 2013 v 11:34 z
no ten koncert Brichty v RC Prdel byl opravdu divnej, bylo vidět že je frustrovanej z voleb neb ho nezvolili.
On je takovej strašně negativní a na té muzice je to znát. Nesnáší Babiše a asi ho to strašně sere co se ve volbách stalo


Vojta (původní) - 27.10. 2013 v 08:55
Lukáš: To mě docela zajímá. Jakej ten koncert byl, co tě zklamalo?


Lukáš - 27.10. 2013 v 07:55
Včera jsem po dlouhé době byl na Aleš Brichtovi. A možná naposled, oproti starým koncertům to pro mě bylo docela zklamání. Ne písničky, spíš to kolem...


zuzik - 26.10. 2013 v 09:59
Miluju tě


Vojta (původní) - 25.10. 2013 v 22:08
Vojta: Nejsem zaujatej, mám Škwor rád, ale fakta jsou fakta. Jak to vidim, tak se nemáme o čem bavit, protože kdyby ses trochu pohyboval v hudbě, tak taky tvrdíš něco jinýho. Jejich hudba je po muzikantský stránce primitivní. S tím nic nenaděláš. Když říkáš, že jsou to top muzikanti, tak fakt nevim, jak jsi na to přišel. Tohle můžeš říct třeba o Mirkovi Machovi z Arakainu. To je pan kytarista. Ale jak jsem před tím říkal, songy Škworu zahraje každej začátečník.


Andy - 25.10. 2013 v 21:09
Peter - Krom toho ze tje web o kabatech, je to taky web kde chodi rockovi fanousci :-)
Takze naopak , kdyz kluci z Kabatu "spi" tak at to zije jinak.

Ja souhlasim s prvni casti JIRKOVI vety. O tom to neni.


Rocker Martin - 25.10. 2013 v 21:00
Peter: Pr mě je Kabát č.1 ale to neznamená že se tu nemůžem bavit i o jiných kapelách ne?? Já jsem rád že se tu občas probírá i něco jiného než Kabát...Aspoň to tu zase trochu ožilo...


Peter - 25.10. 2013 v 20:53
Toto je stránka kabati.cz, prečo tu teda rozoberáte iné kapely? Choďte na ich stránky a tam vypisujte...nič v zlom, ale keď ste fandovia, tak píšte v prospech kabátov.


Vojta - 25.10. 2013 v 20:39 z
Vojto ty seš proti škworům zaujatej, jsou to top muzikanti a nové cd se povedlo , no a to že někdo zahraje občas vedle to nevadí. Škwor je nejlepší kapela!


Vojta (původní) - 25.10. 2013 v 19:57
Jirka: Bohužel, nemá. Hudba Škworu stojí na jednoduchých akordových postupech. Kytarový riffy vhodný pro kytarovýho začátečníka. A do toho samply puštěné z playbacku. Jen tak pro zajímavost takovej příklad. Poslechni si Sympaťáka a Celebrity. Oba songy jsou na stejným akordový postupu. Celebrity jsou hraný celej song jeden akordovej postup bez změny. Sympaťák má tenhle postup v refrénu. A to myslim není jedinej případ opakování u Škworu. A jestli ti jako hudební propracovanost přijde to, že je celej song hranej na jednom akordovym postupu bez změny, tak jako nevim...


Erik - 25.10. 2013 v 20:03 z
Jirka: přesně tak Škwor má propracovanější muziku než Kabáti, i muzikantsky jsou na tom líp. Nové Cd je perfektní.


Andy - 25.10. 2013 v 10:20
Jak uz jsem psal nekde dole. Co se libi memu uchu a prijme to, tak je to pro me fajn. Neresim kvalitu hudby apod. Je to takova vyhoda hudebniho hluchu :D

Rocker Martin : mame to uuuuplne stejne. Ja v Pardubicich myslim. Vyvolenej a My slzy neuvidis. Tyhle dva songy muzou za to, ze mam dneska SkWor na druhym fleku.


Jirka - 25.10. 2013 v 09:09
Vojta (původní): Ačkoliv to o tom vůbec není, tak podle mě má teda Škwor složitější a propracovanější hudbu než Kabát.


Rocker Martin - 24.10. 2013 v 22:00
Kabát a Škwor jsou 2 nejlepší české rockové kapely Škwory jsem poprvé poznal když dělali Kabátům předkapelu myslím že při turné 2003, a od té doby si je vždycky rád poslechnu


Vojta (původní) - 24.10. 2013 v 19:41
Andy: Přesně tak. Já třeba bych zrovna o Škworech neříkal, že jsou nejlepší v ČR. Mám je hodně rád, patří mezi moje 4 nejoblíbenější kapely z ČR. Ale co si budem povídat... Hrdlička neni bůhvíjakej zpěvák. Na studiových nahrávkách je to perfektní, protože když se nahrává, tak se nedopustí žádná chyba. Prostě se začne znova nebo třeba od poloviny. Záleží na situaci. Ale na živo to s tim zpěvem zas taková sláva není. A pak co jsem byl na těch 3 koncertech, tak Leo (kytarista) dost často ujížděl v sólových vyhrávkách. Často sáhl na hmatníku vedle a neznělo to pěkně. Stává se mu to docela často. A celkově hudba Škworu je tady v ČR mezi nejjednodužšíma. Muzikanty, které znám, Škwor nebaví, protože přece jen muzikant je mnohem náročnější posluchač. Já jsem v tomhle asi trochu jinej, protože zas tolik nekoukám na to, jak je ta hudba složitá nebo ne. Když se mi to líbí, není co řešit. Na koncertě si rád zazpívám, když už není takový požitek ze samotné hudby. Ale klidně můžu říct, že třeba Kabát má hudbu propracovanější. Když se porovnají texty, tak ty jsou jak u Škworu, tak u Kabátu silnou stránkou. Ale závěrem bych řekl to samé, jako Andy, protože je to pravda. Každej má to svoje.