Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


Poseiidon - 01.12. 2016 v 23:31
Mašle: Vždycky mě rozesměje, jak je každý za názor setřen někým jako ty otázkou kolik toho složil, co dokázal atd. Rozesměje mě to, že tyto kecy člověk slízne jen v případě, že něco zkritizuje Když napíšu super upa vše bomba, rozepíšu se jak se mi líbí ten a onen prvek na albu, tak nestartuješ, akorát budeš přitakávat. To je zajímavý že? Hovno jsem složil a můžu chválit jak je to dobrý? Vždyť tomu nerozumím, jak můžu mít byť i kladnej názor? Já bych se ani nedivil, že svým startováním na každého, kdo trošku projeví jednou za čas názor a myšlenku, odpudíš právě kapelu a vyserou se na to občasný napsání uplně. (protože se to tu díky tobě začne hádat).


Poseiidon - 01.12. 2016 v 23:04
Mašle : Ani po mě nechtěj, abych ti na tvý dětinský a nic neříkající a provokativní plky typu cos dokázal, kolik jsi toho natočil, kolik složil, odpovídal. Snažíš se tím o nesmyslné patolízalství(proč?) a kazíš tím smysluplnou názorovou diskuzi o muzice, víc k tomu řict nejde. Není sprostá, urážející, urejpaná, tak sklapni. Takže jestli si mě chceš podat za názor, posluž si, ale já plkama ztrácet čas nemíním. Ale uvědom si jednu věc. Až se někdy přistihneš mezi kamarádkami či kamarády, že o nějaké kapele či písničce tvrdíš, že to není ono nebo hůř řečeno, tak si rovnou nafackuj a před zrcadlem se zeptej té osoby co na ni čumíš, co jsi složila (nebo složil)? Rozumíme si jo? :-) Takže pokud ty nemáš názor a nemáš na něj jako posluchač (ka) (podle své mentality, že jsi nic sama nesložila blablabla) právo, tak tě lituju a nesuď jiný podle sebe. Kromě toho vůbec nerozumíš debatě. Nikde se neprojevuji jako znalec hudby, projevil jsem fanouškovský názor. Tak si vytáhni hlavu z prdele a nepruď. Hovno s tím naděláš. Otovi doufám ani Kabátům nebudu muset vysvětlovat to co tobě, že to není provokace na ně(jak se snažíš navodit dojem), ale fanouškovskej názor. To jen ty to chceš tak uhrát viď? Uvědomuješ si vůbec, že tisíc hlav tisíc chutí? Tak nech lidi žít, když projeví názor a projev ho taky, ale na to nemáš říct, že se ti i něco nelíbí jako to má uplně každý člověk. Ty máš jen na to psat super bomba, čili hovno říkající plk. Dej se do kupy a neútoč. Kabát tu není jen pro tebe.


Mašle - 01.12. 2016 v 22:13
Lili: souhlas, nevím proč se na kecárně kabati má řešit Gott, Kryštof, Slza a další. O těch ať si pokecaj jejich fanoušci na jejich skupinách, webech a fejsbukách. Myslím, že kdyby se lidi zabývali hlavně tím, co je baví a ne tím, co se jim nelíbí, tak by byli v pohodě. A Lili kterým písničkám nerozumíš? Hoď téma, pokecáme.


Mašle - 01.12. 2016 v 22:02
Poseidon nezklamal. Naposled jsme si tu "pokecali", když se čekalo na DPDN. Hele, když jsi takový znalec hudby, jak se to má dělat a produkovat, žes nějakou kapelu nezaložil. Kdyby Kabáti to dělali hlavně kvůli komerci, tak by poskakovali na politických mítinkách nebo hráli kytarový sóla v reklamách na kraviny. Ale to už je takovej náš folklór. Když je fotbal, tak v hospodě sedí sto špičkových trenérů a tak je to se vším.
Oto


Lukáš - 01.12. 2016 v 19:42
Ota: To jsou k nám hosté, ukaž se častěji

Poseiidon: Jako sorry, ale pokud máš rád v muzice tohle, tak si pusť Kamelot (USA, ne český folkový) a podobně, to čekáš od muziky něco trochu jiného Ad mainstream - pokud by to kluci fakt tak táhli na střední proud, tak přece nemají jako jeden z taháků poslední desky Valkýru, jednu z nejtemnějších písniček historie kapely.....


Poseiidon - 01.12. 2016 v 15:38
Ahoj Oto,
Já ťa znám, ty mňa neznáš? :-DD
Já se přiznám, že já mám rád písně bohaté na instrumentální složku, tzn hodně sól a různorodost, zvraty, nečekané pasáže. Nejsem z těch, co brečí, že nehrajete thrash jako na začátku a ani v to nedoufám a nějak o to nestojím. Jsem váš fanoušek od Děvky. Pak miluju ty vyhrávky třeba např v Nejsem z USA, Dávno už vím, Až pro mě přijdou.. Ale čímdál víc mám pocit, že je ta hudba záměrně jednodušší, za celou poslední desku od tebe jako výborného sólového kytaristy téměř nenajdu pasáž, kdy by na řadu přišla tvá sólová chvilka, kde se pořádně předvedeš. Ke konci písně Proti proudu tam potěší v pozadí, jak si tam vyhráváš se solovou kytarou, dost to píseň obohatí a zahustí. Pak klasika Do pekla do nebe, kde prosviští zběsilé sólo. Ve zbytku desky jsi sladěná součást celku, ale chybí mi tam pasáže, kde se vyloupneš jako sólový kytarista do popředí a ty písně tím silně obohatíš a zahustíš. Jsou v těch písních mezihry, ale prakticky se to nikam nevyloupne a nemění, instrumentálně nemění.
V 90tých letech jsem poznal dost vašich škodolibců, kterým jste byli trnem v oku, že hrajete tvrdě, provokativně atd, pořád nějak vyripovali, však to znáte, jednou mi jeden člověk řekl "Počky až ti tví tvrdí Kabáti jednou vyměknou" :-) Ještě v hádce dodal, že mi to připomene, až budete hrát hudbu jako Nedvědi :-) ....Já doufám že ne. že z vás nebudou ani rockoví Nedvědi! Mě se to líbí pořád, ale chybí mi tam trošku instrumentálnější složka a trochu té poctivější tvrdosti.
Tvůj pocit, že ti to přijde jako instrumentálně jedno z nejnáročnějších alb, ti brát nemůžu. A jestli vás při tvorbě ženou komerční důvody, tak myslím, že alespoň z půlky na tom z principu něco pravdy je. Já se tomu nedivím ve vaší pozici, kdy jste si získali i přízeň mnohých senoiorů a dětí, kteří prostě už nejsou z té generace, kdy se hrálo pořádně od podlahy a kteří by ocenili virtuozitu sólových kytaristů. Asi ti připadá, že jsem těžký metalista, ale to zas ne. Těžký ty pocity vyjádřit. No nic, příště bych chtěl, aby jsi tam předvedl víc ze svého sólového potenciálu, aby tam zas bylo jasné, že v Kabátu je i nadaný sólový kytarista. Ohledně té Metallicy, asi bych já osobně měl zájem o druhou černou desku :-)


Lili - 01.12. 2016 v 12:43
Tak členové kabátu vstupují čas od času do "Kecárny", jo? Nevím z čeho Vás nařknout, aby jste mně taky napsali, ale nic mě nenapadá. Jste fakt dobří, sice některým písničkám moc nerozumím, a tudíž je nemusím, ale je jich málo. Vychovávám pro vás potenciálního fanouška - mou osmiletou dceru.


Ota - 01.12. 2016 v 09:34
Ahoj Poseidone,
asi se neznáme, i když podle tvých komentářů to vypadá ,že jo.
Poslední CD Do pekla do nebe je aranžérsky a instrumentálně jedno z nejnáročnějších , jaký jsme kdy natočili.
Je za ním spousty práce nejen od nás , ale i od producentů M.Cimfeho a J. Helešice, kterej s námi na kytarách pracoval nejvíc.
Snad si nemyslíš, že při tvorbě nás ženou nějaký komerční důvody, to nemůžeš myslet vážně.
Nedávno jsem si po delší době naše poslední CD s odstupem poslechl, a musim říct , že bych na něm nezměnil ani jeden ton, ani jedno slovo. Jsem s ním absolutně spokojenej, což se mi stává málokdy.A reakce lidí na něj , je úžasná (snad to nezní namistrovaně), ale je to tak.
Na začátek 90tek se skutečně nevrátíme, oni ty tzv. návraty ke kořenům nekončej moc dobře:) (když nevíš kudy kam, vrať se ke kořenům, že, viz. poslední Metallica, bohužel....)

Měj se fajn.

Jo a díky za Slavíka lidičky:)!!!


Lukáš - 30.11. 2016 v 20:24
Poseiidon: S tou Slzou já nevím... ti aspoň nemají kecy na všechny kolem jako Krajčo, takže tam se řídím heslem žij a nech žít A ten zbytek... no víceméně máš pravdu. I když jsem na Kabátech vyrostl a mám je rád pořád, tak dneska chodím už skoro výhradně na zahraniční (hardrock a metal) kapely, takže na koncertech si sóla užiju u těchhle interpretů Příští rok mě třeba čeká potřetí Zakk Wylde.


Poseiidon - 30.11. 2016 v 18:08
Lukáš:
Klesne Kryštof a vetře se tam Slza a podobný přihřátosti s ženštělými zpěvy, to si nevybereš. Rádia po takových jdou jak po uzeným..... Jinak v rozhovoru Kabátu mě sraly ty kecy např Oty Váni, když tvrdí, že už od nich lidi nemají očekávat nějaké složitější instrumentální vyhrávky, že je to stejně nikdy moc nebavilo, hrát nějaká instrumentálnější sóla, respektive se podobně vyjádřil v tomto smyslu. To je smutný slyšet od kytaristy z kapely, která nadšeně začínala metalem a on do ní vědomě přišel hrát metalová sóla. Ćlověk tím žil a věřil tomu..V 90tých letech pak ty písničky měly jednodušší a stravitelný sóla a dnes je vidět, že se jim kapela záměrně vyhýbá, očividně za účelem ještě mnohem většího zjednodušení skladeb. Podle mě proto, že si říkají, že by o málo složitějšími vyhrávkami přišli o mnohé nenáročné posluchače, kteří by tu trochu instrumentálnější složku podle všeho asi nepobrali. Takže komerční důvody. Ono je lepší lhát, že čímdál větší absence sól a jednodušší aranžování je z důvodu, že je to tak stejně nebavilo nikdy hrát. To se Kabátům věřit nedá. Na poslední desce je to vidět jasně. Jakákoliv pasáž, kam by se nějaká rocková vyhrávka hodila, tak se to jen vyplní prázdným riffováním, aby to vypadalo co nejjednodušeji. Takže radší už nečekat ani ty jednoduchý 90tkový sóla. ( složité metalové vrzanice nežádám, ale posledni deska je okleštěná o jakékoliv sólování). A k živáku s Bigbandem, tam konečně zaznělo i něco běžně nehraného, tedy aspoň mírná změna (Už mě bijou, Jsem klidnej atd). Což naopak potěšilo.


Lukáš - 29.11. 2016 v 16:16
Richard: Nezaslouží. Bohužel v kategorii zpěvák je asi maximálně dosažitelné druhé místo..... A tam dostaneme za rok Joakima


Lili - 29.11. 2016 v 13:04
Lukáš,Richard - chlapi nehádejte se, hlavně, že to vyhráli Kabáti a víc nás skalní fanoušky zajímat nemusí, ne?


Richard - 29.11. 2016 v 12:13
Lukáš: Nerozčiluju se, Kabátům ho pochopitelně přeju, ale Gottovi ne. Ten si ho vůbec nezaslouží.


Lukáš - 28.11. 2016 v 16:33
Richard: Tak rozčilovat se nad Gottovým slavíkem je asi jako mít vztek, že je v noci tma S tím se něco udělá těžko. Celkově mě letošní umístění rockových kapel těší. 5. místo metalový zpěvák, strmě stoupající kapela Traktor... a klesající Klus a Krajčo. Co chtít víc?


David - 28.11. 2016 v 15:05
Ahoj nemate nekdo video s Kabatama ze slaviku ? jsem to nestihl diky


Lili - 28.11. 2016 v 07:55
Gratuluju miláčci k prvnímu místu !!!!!!!. Však jsem pro vás taky hlasovala. Hned, jak to vyhlásili, tak jsem u telky bouchla šampáňo. Pro mě jste taky kapela s velkým K. Od 13. let Vás poslouchám - to jste mě okouzlili klipem někdy v 93.roce Máš to už za sebou - baba si to rozdá s borcem a pak se chce oběsit na lustru - tak nějak si ten klip matně vybavuji.
Letos na Slavíku si ke konci převzal cenu nějakej mladej borec, jméno už nevím, a zapindal tam jakože děkuje, ale že na Slavíku nemají podle něho někteří lidi co dělat, tak doufám, že nemyslel vás - hned jsem u telky nadávala.


Richard - 28.11. 2016 v 00:18
Lukáš: Z letošních slavíků máš radost, já teda ne. Gott dostal cenu absolutně neprávem, jinak je to každej rok stejný.


Lukáš - 27.11. 2016 v 13:23
Rocker007: Jmenuj jeden zákonný důvod, proč by tam měli jít. Děkuji.


Lukáš - 27.11. 2016 v 11:34
Z letošního Slavíka mám radost. Kabátům upřímná gratulace. Úspěch přeji i Ortelu a hlavně Joakimu Brodénovi na pátém místě ve zpěvácích. A strašně mě těší propadák Kluse a Krajčete


Rocker007 - 26.11. 2016 v 22:13
Těm náckovským Ortelům bych přál spíš kriminál (důvodů je plno). Ale Kabátům to přeju. Gratulace chlapci... :)