Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


evita - 12.05. 2013 v 23:33
honzo301 přijeď do Teplic, ty budou asi velký a jak říká Kabát: jsme tam doma


honza301 - 12.05. 2013 v 22:59
Koncert v Plzni byl super! Splnil nadmíru moje očekávání a předčil všechnu kritiku, kterou tu plno lidí píše! Plno lidí tu pomlouvá zvuk, tanečnice, celkově Big-band a já nevím ještě co..
Já za sebe říkám že to byl parádní koncert. Měl jsem strach jakej bude zvuk, ale na to, že se zvučila rocková kapela zároveň s dechama - zvuk byl skvělej! Někteří tu píšou že ne, ale ono nazvučit tolik muzikantů a ještě k tomu v hale, která má mizernou akustiku a kde neni při hokeji rozumět ani slovo to myslím neni zas tak snadný Tanečnice - já čekal co to bude a nebude - a vždyť to bylo v pohodě. Oživilo to scénu a nebylo to zas tak rušivý. No a hlavní věc - to jak kluci hráli - výborně! Playlist byl v pohodě, starší věci byly taky. Bylo teda až moc písniček "o zvířátkách" ale to bylo asi náhodou, že zrovna ty písničky se dobře hodili k bigbandu. Ono rozepsat pro Big-band Porcelánový prasata, to by asi nebylo to pravý
Takže celkově paráda, záznam si koupím a budu se těšit na další koncerty v Plzni i jinde


evita - 12.05. 2013 v 18:05
Andy: ... tak co se zvuku týká, nemám takový supr ucho, jako někteří zde, ale myslím, že v daný situaci udělali co mohli, aby zvuk měl, to co má mít. Začátek tak pět pecek úplně výborně, pak ještě před nástupem BB se to tam začlo trochu mlít, a to jsme stáli(teda spíš tancovali) vedle zvukařů, protože tam bylo trochu místo, až ke zvukařům se dalo maximálně tak skákat. Nevím, jaký to měli holky vepředu u rampy, ale myslím, že dobrý a ještě lepší to podle mě měly tribuny. Ale pro mě to mohlo být o kus hlasitější, otázka je, co by to udělalo, hala je ocelová a skleněná, lehce utopená, vracelo se tam ale úplně všechno a třískalo se to přesně uprostřed. Uprostřed haly i uprostřed progranu. Pak to přestalo a přídavek byl ale naprosto bezchybnej a lidi se konečně bezezbytku probudili. Plzeňáci jsou takový trochu náročnější, tribuny svítily, ale tanec byl jen na schodech. Zatímco na ploše jeli všichni, máničky i metroušci, holky víc, staší baby supr. Pepovi na vteřinu vypad zvuk, ale to neřeším, nejvíc mě zajímaly trubky, to je jasný, a vozembouch, ten si to vyloženě užíval! Dechaři se vlnili jak v Lauře a hrozili jak rockeři za mlada, nechyběl tomu nadhled a přitom i bylo vidět, že jsou zapálený, že je to všechny na place baví. Z krtka byl nehoráznej šraml, trochu mi to připomnělo, jak ho Kabát tvořil, ale to už jsem znala ze zvukovek, starý pecky aranžema s dechy jedině získaly. Režijně to mělo grády, playlist měl chytrou gradaci, lidi to pochopili, sežrali a bavili se. Sice ne všem to došlo včas, ale po skončení se lidem klasicky domů moc nechtělo. Tak to jen tak v rychlosti, hokej jsme teda prosrali, a já se těším na Teplice, protože tahle muzika potřebuje 30tisíc lidí a volnost openairu. Dávám jedna. Tak


evita - 12.05. 2013 v 18:01
Andy: Jééé, to jsi mě potěšil...co se zvuku týká, jsem těžkej hlušec...do pr...Kanada vede zase 2:1


Andy - 12.05. 2013 v 17:45
Evita - Naopak prave tvuj pohled na vec me zajima dost :P


evita - 12.05. 2013 v 17:38
Ahoj, právě jsem se vrátila ze z PlzněTrochu jsme to protáhli...chci o tom koncíku něco napsat, ale vlastně nevím co. Já vím, že vás to asi moc nezajímáale musela jsem to tak napsat.
Vojta: jo máš to zmáklý, rozumíš věci... ale věř, že je to kolikrát ještě jednodušší, než si myslíme. A naopak.


Andy - 12.05. 2013 v 16:30
Miloš a teď se na me nezlob , ale je to tak ze si to rohodl prostě Kabát. Upřímně naky moralizování je z mého pohledu směšný. Chápu te a vím jak to myslíš. Ale J se tou hudbou v brně taky očividně bavili.
Takže bych to přestal hrotit.


Miloš - 12.05. 2013 v 15:54
jasně , tady je diskuze o tom proč Kabáti vzali jako předkapelu mizernou kapelu Jackye, kterou má kmotr ODS a politik....Proč?


3nity - 12.05. 2013 v 15:41
Luk: V pohodě. Mnohdy se tu najdou mnohem horší případy


Lukáš - 12.05. 2013 v 14:42
Kurnik, měl bych to po sobě číst. JelY a hrálY samozřejmě (kapely).


Lukáš - 12.05. 2013 v 14:40
Mikeš: Jasně, o tom žádná. Já jmenoval tyhle dvě hlavně proto, že jeli s Kabáty v době, kdy hráli fakt chvilku. Zatímco třeba Doga nebo Krucipusk už jako kapely, kdy o nich lidi nějaké povědomí měli. Ten systém "zaplať a zahraj si" se mi moc nelíbí. Zrovna s Izzim z Dogy se znám už docela dlouho, tak vím, že nemají problém před sebe kapelu, která je o to poprosí, pustit a těch pár minut "slávy" jim věnovat. Spíš jde o to, že těch žádostí je často víc než možností je uskutečnit...


Vojta - 12.05. 2013 v 12:56
Ano, to jste vystihli. Kouzlo je to, co prostě fanoušky na Kabátu drží. Musím uznat, že u jiných kapel to nemám tak, jako u Kabátu. Já vpodstatě Kabát beru úplně jinak, než ostatní kapely. Ostatní kapely poslouchám, zajímám se o ně, ale u Kabátu vim, že si koupim desku, koupim si DVD, každej den chodim na tyhle stránky sledovat novinky a debatovat s ostatními fanoušky... To u jiných kapel nedělám. Co se týká originálních CD a DVD, tak kupuju jen Kabáty, protože jinak si radši koupim něco ke kytarové výbavě nebo si za ty peníza zajdu na koncert. Proto třeba Arakainy a ostatní kapely stahuju. Mě jde o to tu hudbu poslouchat. Nezáleží mi na originálech, kromě Kabátu. A hlavně ke Kabátu mám jakýsi vztah. Nejde to vlastně vysvětlit. Určitě víte, co tim myslím. Takže i když nemá Kabát nejlepší hudbu na světě, tak mají to kouzlo, kterým si fanoušky udrží.


Mikeš - 12.05. 2013 v 12:46
Vojta: napsal jsi to opravdu trefně, je vidět že muzice rozumíš a máš i nadhled což tady některým zarputilým fanouškům chybí.
Lukáš: Doga, Škwor, Krucipüsk, Harlej, Noid, Walda Gang , všem těmhle kapelám strašně pomohlo že jeli před Kabáty. Myslím že jim Kapela chtěla pomoci. Dnes pomáhají sami sobě finančně a proto před nimi hraje špatná kapela která má ale prachy a styky. Nic víc nic míň. Jsou tu dnes slušné kapely ale bohužel se těžko prosazují. Traktor jak píšeš má skvělou muziku a výborné Cd ale asi nemají tolik peněz aby si vše zaplatili.
Fanoušci jako jane to vidí jen ze svého pohledu a na každou kritiku reagují tak že jde o závist ,pomluvy atd.
Muzikanti a rockeři kteří jsou trošku nad věci a znají rockovou scénu v Česku ví své.


Andy - 12.05. 2013 v 12:23
To co pise Vojta je urcite pravda.
Urcite je mnohem vice kapel, ktere maji lepsi to a tamhleto...
Jenomze v Kabatech je proste pro me nejaky kouzlo, ktery me drzi a nepousti.


3nity - 12.05. 2013 v 12:07
Sice nejsem Vojta, ale na Brichtu se zaměřuju taky. Nový album bych hodnotil asi jako klasickou brichťárnu se zaměřením na text. Možná bych čekal víc svižnějších pecek. Rozhodně si ale Brichta udržuje svůj standard.


Lukáš - 12.05. 2013 v 11:36
3nity: Není zač Čím víc lidí bude o podobných kapelách vědět, tím líp.

Vojta: Novýho Brichtu jsi už slyšel?


WOLIX - 12.05. 2013 v 11:33
Ano Vojto máš pravdu,ale mají to kouzlo,které jiné kapely nemají proto majá tim pádem i tolik fanoušku a každy je zvědavý na jejich krok..
A k tomu Arakainu to není špatná kapela taky si občas poslechnu,ale nemají to co mají KABÁTi,jejich tvorba textů je spiše taká dá se řict komerční ale jinym slovem nevím jak to mám říct,u nich necítim to co u KABÁTu..

Ale jistě tvuj názor já ti ho neberu,Chtěl jsem to lépe napsat ale nějak nemám slova pro to..


Miloš - 12.05. 2013 v 10:21
Vojta , Lukáš: souhlas
jane: nepochopila


Adéla - 12.05. 2013 v 00:53
Koncert v Plzni byl neuvěřitelnej!!! Kluci byli suproví, skvělá akustika...Moc se vám to povedlo


Vojta - 11.05. 2013 v 20:55
jane: Tak to moc kapel asi neznáš. Kabát má jednoduchou hudbu, jak říká Miloš. Kvalita textů u Kabátu je velký plus, ale hudba je jednoduchá. Refrény jsou o 2 - 3 akordech... Sloky taky. Kabát má melodické zajímavé riffy v rámci rockové hudby. To je taky plus. Kytarová sóla už se skoro vytratily. Kabát má výhodu, že si v Česku vybudoval takové postavení, jaké má a získal si nejvíc fanoušku ze všech kapel. Takže i kdyby teď dělali samý jednoduchý songy, jako je Banditi di Praga, tak fanoušci už se Kabátu nepustí. Je plno neznámých kapel, které mají hudbu mnohem zajímavější, co se týká třeba kytarových riffů. A nejde jen o kytary. Mě třeba se líbí, když si pohrajou i baskytaristi. Milan na basu nemá skoro žádnou práci, protože hraje trsátkem a hraje basu, kterou bych zahrál taky. Dokonce jsem zaskakoval v jedný kapele na basu a naučil jsem se složitější songy, než jsou songy Kabátu. A to nejsem basák, ale kytarista. Prostě i když je pro nás, fanoušky Kabátu, Kabát číslo jedna, tak bychom si ale i přesto měli přiznat, že Kabát není nadpřirozená kapela. Uznávám, že texty má Kabát vysoce kvalitní. To se jen tak neslyší. Ale hudebně jsou unás mnohem lepší kapely. Stačí si poslechnout Arakain. Toť můj názor, přičemž souhlasím s Milošem.