Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


Andy - 08.09. 2012 v 09:59
Evi to semr ad :-)))
Simca - jak rikas


evita - 07.09. 2012 v 19:54
Simona: no asi bych to nenapsala líp. Je to vlastně všechno docela jednoduchý a asi nemá cenu k tomu pořád něco přidávat. Každej přece víme, proč se nám to nebo ono líbí nebo nelíbí. Většinou u mě to funguje tak, že když se mi něco přestane líbit, tak se o to zajímám čím dál tím míň a nevosírám to. Takhle mi to trochu někdy připadá podle rčení - co se škádlívá, to se rádo mívá Možná, že Milan je má ve skutečnosti rád, akorát je naštvanej, že nezastydli v někde v pubertě
Schinderhanes: taky jsi napnutej? Já docela jo! Jenže Milanova hodina ještě neudeřila. Bývá tu většinou o hodně později. Takže se dnes asi nedozvíme, kdože to zpíval s Kabátem před Pepoiu Vojtkem... No mě to teda nedalo a oslovila jsem kolegu Mácu, spoluzakladatele kapely a člověka, který vymyslel jméno Kabát a když i tento "encyklopedik" tápal, nezbylo než požádat o spolupráci "kapelníka" s tím, že nedáme dohromady víc jak Buška, Horňáka a bubeníka zvaného "Poser".
"Já taky ne" napsal, "Zpíval jsem já, než mě povolali bránit vlast. Pak Tom potkal v Hranicích na Moravě vojáka Pepu a od té doby zpívá Pepé". Takže, co k tomu dodat? Teď to zachrání asi už jen vtipná poenta.


Simona - 07.09. 2012 v 18:27
to Milan: Zdravím! Mně je 20 a Kabát poslouchám od školky a taky neznám předkabátovskou historii, ale jediné, co vím je, že miluju Kabát z celého srdce už od 6 let! Do teď si pamatuju, jak jsem kamarádku učila Králíky :D (a do teď si pamatuju,jak jí to hrozně nebavilo :D ) , ale proč jsem psala ten původní příspěvek byl, že jsem tím chtěla říct, že kdo má rád Kabát takový jaký je, nebude mu vadit, že "změkl" nebo že není to, co býval...Pokud je máš rád, hodně rád, tak ti nebudou tyhle změny vadit. Mrzí mě, že jsem nezažila koncerty kabátovských začátků (chodila jsem po houbách...), ale mám třeba VHS z tourné k desce Čert na kozel jel a samozřejmě i DVD Po čertech velkej koncert a výkon Kabátu na život mi přijde snad ještě lepší v dnešní době! Pokud se ti nelíbí nová cd, tak je neposlouchej, ale počkej si až na koncert a uvidíš, že i tak to bude ten starej dobrej Kabát! ;) A kdyžtak se omlouvám, že ti tykám, ale tady v kecárně to je asi jedno ne? :D


evita - 07.09. 2012 v 18:26
Andy:fanouškovské pinďoury jsou ukrutnej výrazto se teda řehtám!To je dobrý!


Schinderhanes - 07.09. 2012 v 17:19
Milan: Proč pořád vytahuješ toho zpěváka před Vojtkem ? Tak už nám to sladký tajemství řekni, kdo to byl. Určitě jsme tu všichni napnutý jak struny. A ještě mi prosím řekni jednu věc. Jak si to má někdo, kdo u toho nebyl buď z důvodu, že ještě nebyl před čtvrt stoletím na světě, nebo z důvodu, že žije na druhým koncu republiky od Teplic, v jejichž okolí kabáti tenkrát vystupovali zjistit ? Na internetu to není a žádný demo nebo snad dokonce desku nenatočil. Tak neměř fanouška podle toho kdo to ví a kde ne, kdo byl na kolika koncertech, nebo kolik mu je let.


evita - 07.09. 2012 v 11:49
webmastervelmi hezky řečeno...


Andy - 07.09. 2012 v 09:49
Deuce - souhlas.
Merit si fanouskovske pindoury podle toho kdo co vi a nevi je zcestne samo o sobe.
A Dan to napsal vyborne.

Plus si Milane uvedom jednu vec. Ale psal jsem to uz stotisickrat a ne jen tobe kdysi.
Jsi na fanouskovskem webu kabatu, takze kritika i kdyz rozumna se nemusi setkak s kladnym prijetim.
Protze si kazdej chranime co mame radi.

Ja mam Kabat naposlouchanej od Motorovky (naposlouchanej, neznamena ze v tu dobu sem je zacal poslouchat) a co bylo pred tim jsem tak nako zaslech procetl, ale fakt me to nak nebere a proto nezajima.

Jinak od ty doby vazne ac se to nezda ubehlo hodne vody a je proto lugicky, ze kapela je jinde.

Jinak Milane jeste jedna vec. Vem si prumernou navstevu 15 000 lidi a ted si vem, ze by si kluci zasli do stanku na pivo po hrani. - Nerealny. Uslapal by je dav a podnapili fans pak hned taky :-)
A to nechci videt reakce agresivnejsich navstevniku pod vlivem.
Takze sice se ti cisla ktera tu kluci hazeji libit nemusi, ale jsou realna a jasna a tudiz se opravdu kabat v mnohem NEDA srovnavat se zbytkem ceske rockove sceny.

Mel bys to prijmout a neomilat tu dokola to same. Sice mas v nakejch vecech pravdu, ale tu si uz priznalo 90 procent lidi navstevujicich tento web. Ale furt je to pravda pro ty kteri to tak vidi. Jini maji svuj nazor a "tak to ma bejt"
Proto by uz bylo dobry prestat opakovat opakovane a jit o kus dal.
Neber to kriticky, ale uz sem unavenej z toho mereni pindouru :D


Janinka - 07.09. 2012 v 09:10
Dane: hezky jsi to vystihl


Dan Fiala (webmaster) - 07.09. 2012 v 08:29
to Milan: Pro mě, fanoušky a troufám si tvrdit, že i pro samotnou kapelu je Kabát Kabátem od vydání 1. alba, kdo se tam předtím ohřál třeba u kytary nebo jestli ze začátku chvíli zpíval Milan, není dnes pro nikoho podstatné. Kdyby prvních pět alb natočil s Kabátem třeba jiný kytarista než dnes, pochopil bych, že tě mrzí, že to dnešní mladší fanoušci neví, ale takhle? Je to přece úplně jedno... Včera jsem četl hezkou větu: ,,když volá minulost, neodpovídej... nemá nic nového, co by ti řekla.". Proto nechápu, proč se tady oháníš pořád tím, co bylo. Ber to, co je dnes a nebo neber. Minulost nevrátíš. .


Deuce - 07.09. 2012 v 08:01
Milane, poraď mi, jak asi mám vědět, kdo byl vokálista před Josefem, když v tý době, toho poctivého rockového Kabátu, jak ty říkáš, jsem ještě nebyl na světě? Proč bychom nemohli žít současnost našeho Kabátu, který je dneska? Prostě nějak nemůžu za to, že jsem později narozenej než ty a ten pravej rockovej Kabát jsem nezažil, tak nám prosimtě furt nepředhazuj, že ty jsi zažil něco víc než my ostatní....


Janinka - 07.09. 2012 v 06:33
Milan: tak proč nám to jméno už konečně neprozradíš???


Milan - 07.09. 2012 v 01:37
Ahoj všichni příznivci a velcí fandové komerčního Kabátu , hlavně Vojto a Wolixi !
Jenom na vysvětlenou VY DVA pravověrní příznivci či fanoušci :
Nikdy jsem se nepřipojoval k rozjetému Pavlovi , (který měl mimochodem pravdu , ale kde je pravda , co ? , já ji ani v tomto případě nehledám , to bych byl idiot ) . Komu se vařila krev , mně tedy rozhodně ne , já jsem zůstaval zcela chladný jako Angličan , jenom Vy jste používaly invektivy . Nikdo Vám Krista Pána nebere , že je Kabát podle Vás numero uno , mně se taky líbí , akorát nedokážete pochopit , to , co furt , pořád a neustále píšu.
Vy se pořád ohrazujete výroky typu , že .... "Kabát má nejvíc fans , že Vojtek je nejlepší šoumen (show man) , že a že že ........ , už mně s tím vážně s PROMINUTÍM lezete na nervy. Při tom pořád nikdo nevíte , ale o to tady mimochodem tedy vůbec nejde , ale je to holá historie , koukám , ale že je vám šumafuk , kdo byl vokalistou před " božským" Josefem . Já vím , že jsem s tou otázkou už fakt asi trapný , ale Mně jako ohromýmu fanouškovi , by dost vadilo toto neznat . Podotýkám , že odpověď na tom slavným InterFerNetu zcela určitě nenajdete !!!! Znají ji totiž jenom pamětníci tenkráte ještě opravdu Poctivého Rockového Kabátu z Teplic . Proto si i nadále , a to bez urážky (!!) žijte svojí současností Vašeho Kabátu . To že Vám nevystupuje , Vám nevadí , to že s Vámi nekomunikuje alespoň na stránkách (kde taky jinde , že ?!) vám taky nevadí , hlavně, že máte v mobilech , v počítačích a já ještě nevím kde ve virtuálních androidech celou diskografii . Ještě , že pořád zažívám bezprostřední koncerty sice ne kapel jako Vaše kapela , ale to mi vůbec nevadí , můžu Vám říct je pohlazení po duši pokecat si třeba s Brichtou , Doležalem , Herešem , Šafránkem , Martinem , Kolinssem a mnoha dalšími , jejichž jmény Vás nebudu unavovat.
Časem třeba .... , ale nejsem prorok nebo něco takového , na to přijdete sami , ale to je Vaše věc . Poslechněte skladbu od Jirky Schelingera z alba "Nám se líbí " z r.1979 zrovna jménem "Čas" . To mě momentálně napadlo , to nebyl připravený záměr .
Dobrou spokojenou noc.


Vojta - 06.09. 2012 v 18:31
No každopádně jistej Pavel tenkrát žvanil totální blbosti podle mě. Bylo to k nevydržení. A právě když byl Pavel rozjetej, tak jsi Milane začal kritizovat i ty. Vim, že rozhodně slušněji a v podstatě podobně, jako teď, ale tim že už tu byl rozjetej Pavel, tak jsi se vezl s nim. V tu dobu jste byli dva a opravdu se tu všem vařila krev. Co Pavel přestal psát, tak se tu píše celkem v klidu a řekl bych, že s respektem.


tomo-TS - 06.09. 2012 v 17:03
WOLIX : tú foto hoď


WOLIX - 06.09. 2012 v 16:43
Milane: mě již je 31 let a už jsem něco zažil,chci ti jen řict že tehdy šli proti tobě všichni nebo jsi mlel nesmysly ale totálně,nedělal si nic jineho než kritizoval KABÁT a fanoušky,jako jsem já..ja jsem jen rozebral části toho co Andy napsal..
Puvodní zpěvák no.. řeknu to takhle nebýt PEPEHO tak KABÁT z daleka nemá tolik fanoušku jako má ted... a to si semnou bud jisty..DÍKY toho že je PEPE showman a díky jeho zpěvu a hlasu má KABÁT to co má..ale samozřejmě díky profesionalních textu Milana a skvělé hudby kterou nám Tomáš a Ota vytváří společně s Hurvajsem..


Fuldik - 06.09. 2012 v 16:08
Přesně jak to řekl ANDY, tak s tím vším musím souhlasit (i s tím Scootrem ). To byla pro mě ještě doba ZŠ a spíš sem poznával, než abych měl svůj názor. CD Suma Sumárum, to ve mě uplně překopalo. Začal jsem Kabát milovat, kupovat si CD, DVD a různé jiné věci s Kabátí tematikou. Následovali nějaké první koncerty. Teď už je z toho pravidlo a KABÁT pro mě vždy byl, je a bude THE BEST. Díky Andy, že si to tak krásně napsal


Rocker Martin - 06.09. 2012 v 10:31
Lidi vzpamatujte se už!!!! Přestaňte už tady řešit tohle věčné téma! Vždyt to se nedá číst! je to fakt trapné už


Milan - 06.09. 2012 v 00:02
Dík. Ještě než půjdu do hajan , Andy , díkes za odpověď . Nemyslel jsem to zle , s Tebou se dá mluvit , věk vůbec nerozhoduje , když se dva tolerují , ne jako dříve na těchto stránkách , schválně si najeď na mé příspěvky a na třeba jistého Pavla. Jen se otřeš , byť i v malé míře nesouhlasu , už jseš hrubě a vulgárně stírán . Pak jistý Vojta překvapivě k mému údivu napíše , to co napsal . Jó , holt čas ....... .
Měj se pěkně.


Andy - 05.09. 2012 v 22:57
Zde zustanu u Andyho :-)
Milane , psal jsem , ze me je 28. Takze mlad jsem, ale klidne bych i neco ubral.
Ja ti to vysvetlim. Udelas si kamarady a ti neco poslouchaj. Neco podobneho poslouchaji dalsi lidi kolem tebe. Musim ale rict, ze uz jako malymu se me desne libili veci od Smokie, Nazareth, Guns n roses a z Cz Dalibor Janda. Proste uz jako skvrne sem ty chraplaky miloval.
Pak se koukam na eso a hraje tam jeden song.
...Saman...
Pamatuju si to jako vcera. Po prvnich tonech a slovech zpevaka letelo volume nahoru.
Nvm cca pul rok na to vyjelo suma sumarum a presne v tu chvili pro me kolem muziky vse padlo a bylo jen jedno... Kabat.
Pro Dole v dole sem si jel v desti na kole do obchodu....
Proste laska na prvni pohled. Tak se to proste nekdy semele.
Jinak ne, nvm kdo zpival pred pepou v ty urcite dlouhy dobe a necitim kvuli tomu problem. Nevim kolik jeden nebo druhej chlapak vystridal kytar, nebo kolik druhu bubnu Hurvajz omlatil a uprime nepovazuju to za dulezite. Nemyslim, ze to rozhoduje o tom jakej sem fanousek. A jesi jo.. je mi to prdel a zustanu na sve urovni.
Citim se byt rockerem a musim rict, ze me vic sedi ten ceskej.
Kabat, skwor alkaci harlej (ale spis se Safrdou), Libila se me i posledni solovka Safranka (boccaneer) doporucuju jako mezera , kdyz nemate co do usi tak luxus.

Zavzpominat na stare casy je sice asi pekny, ale tim je nevratis :-)
Ja za sebe beru Kabaty tak jak ted jsou...Pro me N1...jen se vratim ke konci sve slohovky...
Ta pachut tam proste je.


Milan - 05.09. 2012 v 21:27
Tak jsem tady , přátelé Kabátovic 11 .
Maruška těsně zvítězila a my se můžeme zcela bez skrupulí pustit do polemiky.
Simono , nezlob se , ale později pochopíš , že už ten starej KABÁT není kabátem , a to není ošlehaná fráze , to je fakt holý fakt !
Jinak teda jsem si sedl na p...l z reakce Andyho , ale na druhou stranu nechápu ortodoxního Wolixe , že nám podsouvá něco , co Andy nepíše , ale jen nastiňuje , např. pamatuješ Wolixi , jak jsi byl proti mně s Vojtou a dalšími dříve ?! Mimochodem , já jsem si neuvědomil , že má Andy pravdu . Pravda je vrtkavá na miskách vah , víš ??
Jen by mě zajímalo kolik let Ti je , Andy ? Jak už jsem psal , mně je 46 . V lecčem s Tebou souhlasím , máš výdrž , že jsi to psal na mobil . Taková výdrž. Asi jsi mlád , takový bijec . Akorát já osobně jsem od ranného mládí srdíčkem rocker , nepochopím člověka Scootera , punka a najednou úplně přejede na jinou kolej a je z něj Kabátovec , nechápu . Vysvětlí mi to někdo ????
Jinak , nechci se opakovat , Andy , víš jak se jmenuje původní zpěvák Kabátů ? Ještě před nástupem Vojtka ? Řada fanoušků si myslí , že zpívá jenom Pepé.
Chce to přátelé jenom zavzpomínat na staré dobré časy , kdy jsme si s Kabátama mohli pokecat a dát pivko. Bohužel to již dáááávno není možné a v tom je to , v čem leží letitý problém komunikace Kabátu s fanoušky . To pochopí snad každý z nás.
Mějte fajn a snad to není slohovka , jenom prostě rád polemizuji , raději však Face To Fade při lahodném chmelovém moku . Good bye !