Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


Ondra - 17.05. 2012 v 22:04
léňa,Vojta:Nepočítá se to výáročí náhodou od vydání 1 desky?


Vojta - 17.05. 2012 v 21:33
léňa: To já přece vim, ale to je neoficiální. Oficiální vznik je pro všechny média atd. v roce 1989. Proč by jinak slavili 20. výročí v roce 2009? Dokonce tu před pár lety Dan (webmaster) psal, že mu Pepa řekl, ať jako oficiální vznik uvádí rok 1989. Zrovna nedávno jsem totiž tuhle kecárnu projel až na úplný začátek. Bylo to přes 1200 stran a zrovna tohle jsem četl.


léňa - 17.05. 2012 v 19:56
*1983


léňa - 17.05. 2012 v 19:53
vojta: kapela vznikla v roku 1983.. nebere se to oficialne od roku 1989 - od te doby je kabat v tehle sestave .. ale vznikli 1993 takze je to pristi rok 30let :) ..


Vojta - 17.05. 2012 v 19:30
zmesky: No počkej, 30 let... Oficiálně se to bere od roku 1989. Vždyť 20 let slavili v roce 2009, takže pochybuju že by za rok slavili 30 let. :D


zmesky - 17.05. 2012 v 19:23
Milane v něčem máš pravdu,ale tihle hoši maji rodiny,PEPA učinkuje v muzikalech a v hlasu.. jako mohlo by byt vic koncertu ale třeba valim vcelku dost velky kus na ROCKOVOU OSTRAVU s kámošema jen proto protože je tam KABÁT...přísti rok kapela slaví 30 let od vzniku takže očekavám vice koncertu a že to nahradi tento rok ;) a jeste se chysta deska což veřím že po Vánocích nebo kolem nich deska bude hotova :)


David - 17.05. 2012 v 18:18
kurňa jak to že nemáte koncert v Brně tak jsem se těšil


Jirka-music-king - 17.05. 2012 v 18:11
No,tak sem se znovu kouknul na net vim co je novyho a věřim a doufam že se objeví nějaky novy koncert,mohl by byt nekde blizko .


Rosťa - 17.05. 2012 v 13:49
To Lukáš : Vystoupení v Ostravě bude od 22 hodin až 23 30, minimálně 90 minut je jistých.


Andy - 17.05. 2012 v 13:44
Souhlas s Milanem. Teda myslim to kolem slabeho vystupovani.
Ale ono je to asi hodne o tom , ze by se dost nevyplatilo udelat treba jen 2 vystoupeni.
A tim myslim nevyplatilo z duvodu uziveni toho poctu lidi co se namota kolem.


Lukáš - 17.05. 2012 v 13:35
Jak dlouho budete prosim hrat na Rockové Ostravě? Diky za odpoved .... Lukáš


Vojta - 17.05. 2012 v 13:01
Ondra: Tak to jo. Já myslel, že myslíš tu Tomovo vyhrávku.


Ondra - 17.05. 2012 v 12:39
Vojta:Ale já myslím na uplníém začátku.Začne hrát hurčík na bicí a v zápetí Ota na kytaru.Tak to myslím.Podivej se na dvd třeba Dole v dole,tam to hraje Ota


Vojta - 17.05. 2012 v 12:31
Ondra: V písničce V pekle sudy válej má sólovou vyhrávku Tomáš.


Ondra - 17.05. 2012 v 10:49
Vojta:Přesně tak.Třeba Corrida je trochu měkčí,ono si myslím že to trochu záleží i na naladách v kapele a můze tvořivosti Milana.Na orridě jsou jen 4 podle mně vypalovačky,Corrida a Burláci samořejmostí.Od Kabátů se mi bude líbit už snad každá deska a zůstanu u nich až dojejich rozpadu,možná i potom,pokud budu ještě živ .A to jsem je kdysi nesnášel,protže Ppeův hlas mi přišel takový hospodcký,ožralský.To bylo když jsem je slyšel poprvé 8-9 třída a pak jsem jim postupně ani nevím jakpřišel na chut ale to jsem ještě nevěděl že budu mít od nich všechny cd a dvd originál.Když slyším písničku V pekle sudy válej tak mně tam už dlhouhou dobu zaujme dycky na začatku to Otovo solo,jestli víš který usek myslím,je hnedna začátku.Slyšel jsem hodně českých rokových kapel a některé i ted poslouchám,jako je Škwor,Hárlej,a tyhle kapely i když jsou dost dobré,tak nepřekonají kabáty,taky je to trochu odlišná tvorba


Ondra - 17.05. 2012 v 10:40
Milan:CHlape,,ty to až moc prožíváš,potom ta vypadají aj tvoje reakce.Tohle už je vážně šílenství.Pripomíná mi to jak fanynky kdysi omdlívali na Luneticunebo Jaksonovi.Já mám kabáty dost rád ale až tak to zas nepřeháním.Pořád edoufám že nedoufáměkdy konečně poštěstí jít na kabáty.Na jednych českých oblíbencích jsem byl už 2 krát.Kyž kabáti vydali prvnií cd,tak ne že bych ještě nebyl na světě ale měl jsem 5 roku,kdy jsem vůbecnevěděl že taková kapela je s takovým názvema ted vidíš na koncertech nekdy aj 4 leté děcko


Ondra - 17.05. 2012 v 10:34
Milan:Myslím že fantastické je dost silné slovo.Bylo to prostě dobré a pořád to dobré je,akorád je jiná doba a Kabáti jsou tim pádem taky o trochu jiní.Pavla nešlo o ničem přesvědčit to je ten problém


Ondra - 17.05. 2012 v 10:31
Ty vole,lidi vy jste mně překonali ve psaní .To je jak román na pokračování


Vojta - 17.05. 2012 v 08:11
Milan: Vždyť se podívej, co ten Pavel psal. Už se to s nim nedá vydržet. Jen se snaží nás tady rozhodit a udělat bordel. Je jasný, že všichni vidíme, že Kabát je dneska něco jinýho, než dřív. My jsme přesto spokojení s tvorbou. Teda aspoň já. Pořád zastávám názor, že by kapela měla hrát hlavně to, co jí baví. Tady je ovšem potom ten problém, kterej tu řešíte vy dva s Pavlem. Kabát si na sebe natáhl v minulých letech fanoušky deskama Má jí motorovou, Děvky ty to znaj atd... Nevim, odkud ty vidíš ten přelom. Já tu změnu vidim někde kolem Go Satane Go. Potom je jasný, že lidi, kteří odrostli na těch starých albech, jsou nespokojení s dnešní tvorbou. Dneska je Kabát mírnější, zato ale má podle mě tu hudbu dost promakanou. Když třeba slyšim refrén Burlaků, jde mi mráz po zádech. Dneska má Kabát i rozumnější texty. Takže ano, změnil se určitě, ale mě osobně to vůbec nevadí. Když si poslechneš třeba Corridu, Mouse decadence, Narvi tam ten styl... To jsou pořád dost tvrdý pecky. A zas na druhou stranu jsou i mírnější písničky. Díky tomu se to taky líbí širokýmu spektru lidí. A já když to vezmu z pohledu kytaristy, tak se ty písničky hrajou dobře a je to zábava. Ty koncerty... Myslim, že jiný už to nebude. Prostě půl roku po nový desce turné a pak přes léto vždycky festivaly. Vždyť klukům bude za chvíli 50 let. A zase když si na to turné počkáme, tak to pak stojí za to. Mě prostě Kabát nikdy bavit nepřestane a i když se jim třeba něco nepovede podle našeho gusta, tak pořád to pro mě bude srdcovka. Nikdy bych proti Kabátu neřekl křivý slovo. Dokázali toho u nás tolik, že si nedovolim je kritizovat, jako třeba Pavel. Jsou to fajn lidi. Jak říkáš, je nejlepší si s tou kapelou pokecat. Já jsem to štěstí měl. Byl to zážitek. A poznal jsem je zase trochu víc. A viděl jsem, že si na nic nehrajou a tu hudbu dělaj s radostí a baví je to.


Milan - 16.05. 2012 v 22:59
Tak jsem po nějaký době kouknul , co se děje u Kabátů . Netušil jsem , že po mém dávném příspěvku ohledně křtu desky Davida Vojtkem , kterou jsem hodně kritizoval , vyvolám takovou bouři nevole. Už jsem to vzdal , neboť to nemělo cenu dále diskutovat. Zastoupil mě Pavel . Nechápu , jak jste se k němu chovali. Ani se nedivte , že napsal ostřejší příspěvek. Já , když jsem si to zpětně pročítal , reagoval bych na vyjadřovací způsoby Vojty , Ondry , Zmeškyho , Wolixe asi stejně. Cožpak se hned musí říkat , aby držel hubu , posílat ho do prdele a další vulgarity ??!! Nenašel jsem ve Vašich reakcích jeden jediný pádný argument , aby jste ho přesvědčili . Na tom je dialog založen. Takhle se přeci nedá diskutovat , to se na mě nezlobte. Vím , že jste o dost mladší , tudíž jste nemohli zažít začátky Kabátů. To bylo něco fantastického. Za to nemůžete , to chápu. Ale o tom nechci mluvit . Snažte se na druhou stranu proboha,pochopit , že dnešní Kabát je dnes úplně jinde v jedné věci. Když pominu všechny faktory , které tady byly řečeny , chci se Vás všech zeptat . Vám nevadí , že se na své miláčky skoro nemůžete podívat ? Když vidím , jak rok od roku koncertují sporadicky , není něco v pořádku. Záleží jim ještě vůbec na Vás , na ortodoxních fanoušcích , co tady v kecárně bojujete jak o život , když to někdo napíše ? Mě osobně by to také hodně hodně iritovalo , že kupříkladu letos se nerýsuje nějaký samostatný koncert . Vy pojedete na Slovensko nebo na velké festivaly jenom kvůli Kabátům ? Silně pochybuji. Ale třeba ano , aby jste mě zase někdo nechytal za slovo. Já vím , že byste je rádi viděli živě 2-3 krát do roka. To asi každý. O čem to tedy je ? Můžete mi to rozumně napsat ? Rád bych slyšel Vaše upřímné odpovědi. Jsem jim nakloněn.
Vím , že není lehké toto přijmout. Ale snad na své mládí jste , (doufám) , dost chytří , že určitě víte nebo alespoň tušíte , proč se k Vám Vaše oblíbená skupina chová tak macešsky. No proto , že ... . Ale to snad ani psát nebudu. Vím , že by jste opět na 100% nesouhlasili. Nutno podoknout , že je to můj soukromý názor a mohu se samozřejmě mýlit. To uznávám. Jsem připraven čelit slušným , distingovaným reakcím. To je ta demokracie , za kterou bohužel platíme , nejenom v životě hudebním. Hlavně v lidském a morálním. To se dnes pomalu a zcela bohužel vytrácí .
P.S. Abych to trochu odlehčil. Jsem moc rád , že ty "moje " kapely vidím několikrát do roka. Po vystoupení zajdu do šatny , když se mi to tedy poštěstí , nebo počkám , až budou ochotni se svými fanoušky ztratit pár slov. Je to sice rok od roku také horší , ale pořád to jde. Pak se člověk vidí tváří v tvář se svými oblíbenci. To je na tom to nejhezčí. Není nad to (a to mi věřte !) jim po koncertě sdělit své dojmy , dát si s něma třeba pivko a poplácat je po rameni a říct jim do očí , jak si jich vážíme , že jsou tu právě pro nás. To by jste někdy nevěřili , že si všimnete , jak se trošičku červenají. To je právě to , že hrají stále od srdce a pro nás fanoušky , kteří jim to bezmezně uvěříme. To pohladí po duši určitě obě strany. Mám z toho vždycky po koncertě bezmeznou radost a pohlazení po duši. Jsem tomu rád.