Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


Andy - 03.05. 2012 v 12:18
Prouza
asi tejden jsem tu psal neco podobnyho.
On je proste pruser, ze pravdu maji tak nejak vsichni.

Kazdopadne zase se ukazuje ta ne/komunikace s fans. Kdyby sem nekdo s kluku vcas zasel a rekl hele je to takhle a takhle, tak by se tu neopakovalo to same po stem jen v jinym kabatu :-)


Carl - 03.05. 2012 v 11:21
Nechápu proč není na webu termín na Wingsrockfest na slovensku když už je to potvrzený dávno


zmesky - 03.05. 2012 v 09:27
patmull- to más pravdu zase :) v tom je rozdíl, ale ja mám taky rozdíl vcelku rád, nevadi mi :)
PROUZA- nejvic si to řekl dobře, pravda... tak proto jsou ty pitome hadky uplne zbytecne


Jar - 03.05. 2012 v 07:37
Prouza:


Prouza - 03.05. 2012 v 00:36
Nerad bych se míchal do vašich zábavných sporů (na to nemám žaludek), jen dovolte pár faktických poznámek k tomu, co tu padlo:

1) Může být vůbec kapela, která se hudbou živí, nekomerční? Co vůbec pořád máte s tou komercí? Vy neděláte vaše vlastní povolání pro peníze? Ona "komerčnost" je fakt zábavný slovo - koneckonců vždycky za tím tak nějak cítím závist z cizího úspěchu...

2) Kabát za 20 let proměnil svůj styl dost výrazně, přesto se o něm píše, že hraje furt to samé (což je do jisté míry pravda). Pokud by se stalo, že by Kabát nahrál 10 řadovek a všechny zněly jako Děvky, bavilo by nás to ještě? Existujou dobrý skladby a míň dobrý skladby, žánr v tom nehraje rozdíl. Důležitý je, nakolik je ta hudba uvěřitelná. V současnosti je evidentně Kabát uvěřitelný pro spoustu lidí. Co člověk, to názor - pro někoho (asi i včetně mě) je uvěřitelnější Kabát v začátcích, pro jiné lidi zase věci o chlastu a sexu uvěřitelné nejsou. A je to tak normální.

3) Taková technická k tomu koncertování Kabátu v klubech: jak víme, zvuk kapely se na posledních deskách proměnil - už to není primárně o kytarách, jedna ze zásadních věcí u novějších Kabátů je role vokálů. Navíc různé hlasy musí být nazvučeny různě - basový vokál Špalkův, který má v posledních letech hodně prostoru, je přirozeně slyšet méně a je třeba ho nazvučit hodně. Dokážete si představit citlivé nazvučení 5 mikrofonů v mrňavém klubu, na zádech nalepené bicí a vlastní aparát? Ty problémy, aby to nevazbilo, aby vůbec bylo něco slyšet... Není nic horšího, než hrát a neslyšet se, to člověka nebaví a těžko pak může bavit lidi. A pak by to někdo natočil, pověsil na YouTube a všichni by řekli, že už Kabát nic nezahraje. Jasně, kdyby se hrály jenom věci řvaný vysoko, který se tolik zvukově netlučou s kytarama a u nichž není taková potřeba intonovat (Černá Vrána 1992), pak by to šlo. Pochybuju ale, že by to v současnosti kapelu bavilo - nehledě k tomu, že hlas přirozeně s věkem klesá a Josef má už spíš středovej hlas. Takže se nedivím, že berou jen akce se zaručeným zvukem - ostatně už jsou v pozici, kdy si to můžou dovolit. Těžko pak vysvětlovat fanouškům, že jim zvukař nazvučil blbě pódium - to člověk očekává u méně profláknutých kapel, ale u Kabátu v dnešní pozici asi těžko.


patmull - 02.05. 2012 v 22:00
(zmesky) No a já bych se s tebou stejně hádal . Jasně, máš pravdu, že písně jsou na jiné úrovni, než v minulosti, na druhou stranu písničky hlavně z období hlavně 95-97, jako Satan Klaus, Zhasněte světla, Dávno už vím, Zasypat to vápnem, Václav je na plech, nebo když odbočím tak Centryfuga nebo Víte jak to bolí.... To jsou prostě pecky z každodenního života a oslovují mě a dají mi daleko víc než třeba komerční Malá dáma
Ale aby bylo jasno, tak si v nemyslím, že by dnešní Kabátí tvorba byla špatná, moje nejoblíbenější album je Dole v dole a díky tomuhle albu jsem začal Kabát poslouchat.....
Jenom prostě když si člověk poslechne nějakou píseň z toho co jsem psal a třeba Malou dámu, tak uslyší ten rozdíl v upřímnosti těch skladeb vůči divákovi......

Ale tak co no, my stejně tady můžeme do nekonečna kecat a co se změní?


zmesky - 02.05. 2012 v 21:27
ale to proste,neni o tom že si ve předu na koncerte, si tam s kamosema a to je prostě mega PÁRTY... tady zbytecna kritika stare pecky taky sem tam zahrajou, třeba ted na festakach bude neco.. ale když oni udělaji novou desku a na jeji turne nebudou hrat s nove desky a budou hrat stare ? to je jasne že proste budou hrat ty nove a ty hity.. tehdy bylo neco jine než ted.. prostě KABÁT se vydal dobroou cestou, která má vyznam jejich tvorba je lepši, je ta hudba o něčem..
Prostě v posledni době tady v kecárně neni nic jineho než aby hrali stare pecky a hadate se tady pořád.. Ten člověk když si přečte kousek te hadky tauž ratši nic nenapiše.. a to se chtěl zeptat.. fakt by ste si tohle mohli odpustit... od alba MEGAHU maji pisničky vyznam jsou o něčem..
Tak si to lidi uvědomte a ty hadky a takovouhle kritiku pořad do kola by ste si už mohli dat stranou


Tomáš - 02.05. 2012 v 20:41
To , co napsal Michal , co se stalo v Německu , se tady nikdy nestane. Na to má Kabát až nos moc nahoru , komunikace s fans je nulová. Oni si prostě odehrají pár velikých koncertů pro tisíce lidí , kteří je vidí jenom dalekohledem a stačí jim to. To mně odpust´te , ale je to vůči všem hodně nepěkný (slušně řečeno). Kde jsou ty časy , když jsme stáli metr od pódia a plácali si s něma rukama.
No a moji oblíbenci AC/DC hrají live dodneška valnou většinu úplně starých skladeb , To se o Kabátech říci nedá. S tou opatrnou cestou máš pravdu , zvolili ji brzo , ale to vadí nám starším , co je známe od začátku. Tahle cesta jim přinesla velice komerční úspěch , ale kdo by nechtěl více bankovek , že ?! Trošku uhnu ze zajetý cesty a je to. Taková Metallica , když vybočila a nahrála Load a pak Reload , to je fanoušci hnali. A ta kritika !! No tak jim nezbylo nic jiného než přitvrdit a zase se vrátit do starých kolejí. No za pár dní přehrají na koncertech celé(!!) Black Album a lidi jim budou zobat z ruky. Ať si Kabát jede svoji cestou , když jim to takhle vyhovuje (myslím , že hodně ).Název jejich skladby Všechno bude jako dřív ztratil dááááávno význam.


WOLIX - 02.05. 2012 v 20:55
jo to máš asi pravdu, ale myslim že udělal dobře :) pro mne..


patmull - 02.05. 2012 v 17:23
Ale ono to je dané tím, jak kapela chce vypadat a jak chce na okolí působit. Kabát na mě působí tak, že převzal (asi bohužel), nazval bych to ´´image vysloužilé legendy´´, s jakou se prezentují takové kapely jako AC/DC. Problém je ten, že moc dobře víme jak jsou si tyhle dvě skupiny, nazveme to zkušenostmi, vzdálené. A ono to samozřejmě taky bude souviset i s hudebním stylem, který kapela hraje, protože Kabát (mimochodem podobně ně jako třeba to AC/DC) v dnešní době prezentuje takový ´´stadiónový rock´´ (mimochodem s tím i trochu souvisí ta věc s playlistem a starými songy), a tenhle typ je právě určený do velkých hal a stadiónů.

Bohužel si Kabát tuhle ´´opatrnou´´ cestu zvolil moc brzo.... ale co my s tím naděláme...


zmesky - 02.05. 2012 v 14:46
už vidim ty komentaře MICHALE :D ne ale fakt když maji velke podium potřebuji fakt dobre misto pro ummistěni.. a jak je to se vzdchume atd aby to proste šlo a nerušilo koncert..


Michal - 02.05. 2012 v 09:31
k tomu co napsal patmull o spickovem zazemi...nemecka punk-rockova kapela Die toten Hosen slavi letos 30 let. Jsou v Nemecku hodne popularni (vsechny koncerty dopredu vyprodane atd.). No a k 30ti letemu vyroci udelali presny opak toho co Kabat. Zopakovali si svuj prvni koncert v malem klubu pro par desitek lidi a krom velkeho turne po festivalech a koncertnich halach udelali taky akci pro fanousky a usporadali soutez...stastni vyherci vyhrali soukrome koncerty u sebe doma, takze jim kapela zahrala v obyvaku, na zahrade ci v garazi. Maji o tom na webu i nejaka videa ...proste mazec. Urcite se tady najde spousta argumentu "proc by to v Cechach neslo", ale ja proste argument o spickovem zazemi a managementu neberu, sorry.

Treba se za par let Kabat taky vida do nasich obyvaku a garazi :-)


patmull - 01.05. 2012 v 22:00
Tomáš: Jako v podstatě máš pravdu, až na ty peníze.... Nemyslím si, že by ta "neaktivita" byla kvůli tomu, že už prostě nemusí nic dělat, protože se jim peníze hrnou samy do kapes, ale prostě se nedokázali přizpůsobit moderní komunikaci s fanoušky, já osobně si nedokážu představit jak Tomáš nebo Hurvajs píšou někam na facebook (kdoví jestli Hurvajsovi už zavedli do hospody internet
A co se týče těch koncertů v menších městech.... o tomhle jsem hodně přemýšlel, ono to není podle mě tak, že by Kabát nechtěl, ale je to prostě o tom, že potřebuje špičkové zázemí a nehodlá ustoupit. Už nám ukázali, že do menších měst nemají problém zajet, ale musí tam být prostě akce na úrovni, tak jako tomu bylo např. v Kadani nebo Kopřivnici, ono to je celé o managementu, který má dneska bohužel v celém hudebním průmyslu asi až moc velké slovo.


zmesky - 01.05. 2012 v 20:31
heh to jo :D 100 let přisti rok je krasny věk :D asi by měla zažitek jako hrom kdo ví :D


Kouba - 01.05. 2012 v 20:26
Hele, před pár dny oslavila nejstarší česká herečka Zita Kabátová svoje 99. narozeniny! A já navrhuju, aby ji na těch stých narozkách příští rok zahráli právě Kabáti! To by bylo docela stylový, ne?


Luboš - 01.05. 2012 v 09:52
Tak to nekupuj.


Tomáš - 01.05. 2012 v 01:28
Vítej ! Kdysi hodně POPULÁRNÍ HUDEBNÍ SESKUPENÍ . Co se týče ostatního charakteru , co dnes provádí její zpěvák , je to trošku zavádějící. Směřuje to hodně k peněžním systémům , což nehledě na to , že absolvuje některé věci , ktreré se nemusejí lahodit morálním věcem převážné fanouškovské obci. Peníze , jsou dnes rozhodující nejenom v hudebním světě naší malé rebubliky , ale přiznejme si tu skutečnost , že nejenom to , že fanoušci lpící po vystoupeních této , dnes již kultovní kapely . dnem i hodinou trnou , kdeže jejich jejich kapela vystoupí. Přiznejme si ten fakt , že vystupuje Kabát velice sporadicky. Není to vůbec fér široké škále fanoušků . kteří jsou lační po jejich živých vystoupeních, ale položme si otázku , není komunikace s fans (a ta sakra chybí ) , v nejmenší míře chybou ?! Fanoušci by si snad zcela určitě zasloužili kýžený koncertík u nich v , jak se říká , v Horni Dolní , ale to se již pár let neděje. Všichni zcela jistě víme , že už 2 hodiny muziky nejsou to bývalo. Popřejme tudíž vydělávacím skorumpovaných , hudebníkům , kteří se snaží ( a to zcela úspěšně přiživit se na slávě byznysu v beztěšných neutuchajícíchj projektech na úkor kapely ) , živit svoje konta . Smutné je to , že to už to není jako dřív. A to není parafráze. To je holý fakt .TABÁK.


zmesky - 30.04. 2012 v 09:49
tak parááááda určitě :D se teším na ty nove aparáty


Monička - 29.04. 2012 v 19:37
Ja som písala na info wingsrockfest a povedali mi ,že Kabáti potvrdili účast , a že tam prvýkrát použiju ten nový zvukový aparát a je dohodnutý rozhovor s T.Krulichom


john - 29.04. 2012 v 19:29
Skutecne nechapu proc v sekci koncerty neni uveden Wings fest.Kabat je uveden jak na strankach festivalu,tak i v ticketportalu.Divne.