Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


Tom (kabátovec.cz) - 14.12. 2010 v 21:22
U Corridy mi od začátku neseděly písničky Cesta do Kadaně, Raci v práci a Virtuóz ( je hrozná škoda toho riffu... z toho šlo vytěžit o dost víc). To jsem od začátku pociťoval , že je to jen vata, výplň aby ta deska měla sotva půl hodiny. V tom vidím zásadní rozdíl mezi BDP a Corridou. Malou dámu jsem nikdy nějak zvlášť nemusel ale má své kouzlo.

Už jsem se o tom kdysi zmiňoval.. Ale proč se na Vypichu hrály písničky jako je Kůže líná, Raci v práci ,Úsměv pana Loyda na úkor Centryfugy, Dávám ti jeden den ,Tak to má bejt :/ Koncert to byl úžasný ale člověk tam stál pod podiem jak dva paneláky a dostal víceméňě totožný playlist s klasickým turné. Ten koncert se lišil jen návštěvností, cenou lístku a dvouma "čelistkama" .

Takže Corrida byť byla "špatná" , tak se dokázala prosadit... a nepochybuju , že by na tom BDP byly hůř...


mak - 14.12. 2010 v 21:06
Zdar lidi hele o cem sou ty EBENOVÝ HOLE ?má to někdo zmáklý ? Já jsem mimo obraz nevíc co se kde stalo a o čem to tím pádem je. Díky předem !:-)


Rocker-Tialk - 14.12. 2010 v 20:55
to Poseiidon: mě Corrida jako taková nebaví. Malá dáma nedosahuje kvalit starších kusů, ale ještě nikdy jsem jí v přehravači nepřepnul, tedy nedá se říct, že by se mi nelíbila, je chytlavá, plyne v pohodě. Jinak v Corridě nevidim nic, co by mě vyloženě chytlo, možná se ještě zasměju u Joye, ale to je tak vše, líbí se mi texty, ale jak jsem psal, ty aranže jsou přepiplaný a zpěv dost šroubovanej a vyznívá neprocítěně, což mi vadí, protže to určitě není schválně, ale ona uhlazenost to zdání navozuje. Jendoduše řečeno, ta deska mi nesedí a Malá dáma je asi jedinej song, co se mi z ní jakš takš líbí.


Poseiidon - 14.12. 2010 v 20:48
Rocker Tialk: A tobe se Mala dama libi ne bo ne? Tehdy nez vysla Corrida,tak Kabat stejne jako ted,mel na webu ukazky vsech pisnicek z desky.Jak jsem to tak poslouchal,tak jsem vsude rikal,ty vole ta Mala dama je hrozne chytlava,to bude nejvetsi hit na desce(ne nejtvrdsi) a vidis kam to ta pisen dotahla.Burlaci omrzeli? No mozna nekoho,ale me ne.Nejvic me na Corride bavi Burlaci,Buldozerem,Kdovi jestli(ta se mi narozdil od Male damy zazrala az po vice poslesich ale za to hodne),Mala dama,Usmev pana Loyda, no naopak jedna z veci co me omrzely je i Corrida.


Rocker-Tialk - 14.12. 2010 v 20:33
to Poseiidon: smekám před tebou, že si přečetl, co jsem napsal, mě by to přestolo bavit už po pár řádcích. Tvoje reakce se dá shrnout slovi: stejně si myslím, že se tvuj náor ukáže jako fiasko. Možná. Možná ale taky ne. Corrida taky neměla vyložený hit, až na Malou dámu, což byl takový popový úskok a Burlaky, kteří ovšem začali záhy nudit. A o to jde, ono tu písničku můžou hrát rádia jakýkoliv a může být stravitelná pro kohokoliv, můžou jí říkat hit, ale pro mě to prostě není hit, když se dokáže oposlouchat.

to Aleš: Co je lepší? Album Kreyson Anděl na útěku znám a můžu říct, že jako je to od Kreyson asi nejlepší, co vydali, ale Láďa Křížek měl v historii i lepší desky... Víc se mi teda líbí cokoliv od Kabátu, krom Corridy. Ale nevim, jestli to víš, ale Dodo letos vydal CD a nezní to ze, docela mi to připomíná starej Vitacit :-) vřele doporučuju.


Aleš - 14.12. 2010 v 20:27
Prostě jako mě dostala deska Colorado, to už asi čekat něco podobnýho nemohu?


Poseiidon - 14.12. 2010 v 20:09
Shved: Asi to tak nejak bude,jinak by asi nemelo vubec smysl kazit tim pisnicku,takhle to ma spojitost a je to originalni :-) O to je ta pisnicka jeste suprovejsi,kdyz to clovek pochopi o co tam jde. Jak se tam zpiva--"páni v buřinkách",tak to jsou vlastně ti satani,kteří se mu smějou jak se jim upsal a oni na něm zatim pekne vyzráli.A čert nezapomíma a jednoho dne si pro něj přišel(chodnik slavy my se nahnul-proste prisel osudny den) a peklo rozhodlo ze je cas(az rozhodnou tak projdu zdí). Ta pisen je dokonala ironie. Me se to strasne libi cely,zpev Vojtka,hudba...Libi se mi hodne i ty uvodni kytarovy riffy,stejne jako v uvodu Pedra.Myslim ze to i znaci Krulichuv rukopis.


Tygy - 14.12. 2010 v 19:59
Důležité oznámení na ofic webu (týká se dodání objednávek z eshopu)


Shved - 14.12. 2010 v 19:51
to Poseiidon: Já bych konec Projdu zdí viděl asi takhle. Milan text vysvětluje tak, že je to o lidech, kteří se nedokážou rozhodnou a pořád si hází mincí. Já v tom vidím ještě toho Fausta. Ten jak známo se upsal ďáblu a každé ráno našel na stole nebo v kapse Kabátu :-) zlaťák. A jak jistě všichni víte, Fausta si nakonec ďábel vzal. Vyletěl s ním stropem a ten zvuk na konci mi to připomíná.


Poseiidon - 14.12. 2010 v 19:43
Kdybych to mel shrnout,tak netvrdim ze toto je nejlepsi album Kabatu,ale neni to pruser,naopak si tam najdu pecky,ktery jsou pro me momentalne jak droga(libi fakt hodne bez porovnavani s minulosti nebo drivejsi tvrdosti) a pritom i ty dalsi ktery nejsou vylozene temi favority,nemam problem poslouchat. Zatim me Kabat nezklamal,ikdyz asi nejslabsi album je u me Corrida,pac tam je asi nejvic pisnicek,ktery preskakuju na CD. Dole v dole mam mnohem radsi,miluju Faberu .Taky se hodne starsich fanousku zmenilo.Proste vyspeli.Driv ocenili jako decka Cinany,Krtky Joe,Kraliky a podobny,dneska takovy veci na nove desce zkritizuji,ze to mekne,protoze uz z toho vyrostli,alwe jako decka to vnimali jinak. Usuzuju sam ze sve zkusenosti.


Tom (kabátovec.cz) - 14.12. 2010 v 19:44
Aleš : Chceš říct , že tvorba od GSG jsou sračky ? Co si vlastně představuješ pod pojmem "sračka". I když se ti to nelíbí , tak to považuju za přehnané. I když jsi fanda skoro od začátku . . .


Rocker Martin - 14.12. 2010 v 19:39
Aleš: tvůj názor žádný kreyson poslouchat nabudu když mě to nezajímá


Aleš - 14.12. 2010 v 19:30
Sleduju Kabát od sampleru Ultramel (Monitor 1990) a můžu Vám říct, že Kabát mě prostě svou novou deskou zklamal. Zvuk hrozně nahuštěnej, kde jsou ty časy, kdy čert na koze jezdil :o) Podle mě už co předvádí, je totální sračka. Čekal sem fakt něco jinýho, to, co předvedli ted, je prakticky stejne od Go sdatane go. Zvuk prostě nudí! Mladší posluchači, poslechněte si cd Kreyson - Anděl na útěku (1990) a pak mně napište, co je lepší!


Poseiidon - 14.12. 2010 v 19:29
Jen by me zajimal nazor vsech,jak vnimaji konec pisne Projdu zdí. Ma takto udelanej konec vyjadrovat nejakej smysl v myslence textu? Nebo je to vylozene udelany jako ulet?Me napadlo,ze ten konec navazuje na myslenku textu,ale to vi jen kapela,proc to tak je.Ted mi dochazi,ze hity muzou byt i Schody kdyz to bude v nejakym tom filmu nebo co.Ty se taky asi budou dost libit.


Poseiidon - 14.12. 2010 v 18:56
Rocker Tialk:
Nepsal jsem,ez jsi tvrtdil ze fiasko bude deska,psal jsem,ze fiasko bude tvoje recenze za nejakou dobu,jelikoz ja jsem presvedcenej,ze Kabati vedi proc tam nektery pisne na desku davaji a taky vedi proc Don Pedro je radiovka. Na te desce jsou pecky,ktery tu desku prodaji v prvni rade,proste kdyby se nelibil zbytek,tak u nekterych pecek je jistota ze to zachrani. A tim jsou ocividne Projdu zdi,Kde co nam zachutna,Don Pedro. Tady se jedna vylozene o jistotu. (to jsou proste pisnicky,ktery se zalibi vetsine a maji i sanci uspet v komercnich radiich,jsou proste vylozene libivy a to z nich dela ty predni hity alba).V zadnym pripade se nestane hit pro sirokou verejnost napr Kdo neskace....Opakuji pro sirokou verejnost.Banditi to je zas asi jedna z tech typickych tvrdsich pecek overenyho staryho Kabatu,kterou by meli ocenit fanousci vseobecne,tzn i ti co jim nevoni ta mekci tvorba typu Bara apod.Na teto desce je ale Banditi vyrazna pisen.Mysak se mi taky libi,muze se mi treba libit nejvic,ale to uz ti treba Impuls a jiny komercni radia neochotne zahrajou,pac jak kdysi reklo jedno komercni radio-my hrajeme pro sirokou verejnost,kde nas posloucha spoustu starych lidi,duchodcu apod a tam si nemuzeme dovolit pustit neco tvrdsiho,v tu ranu by se snesla kritika na radio.A to treba ten mysak uz je tvrdsi a uz to muze byt pro ty duchodce protivny,kdezto Baru treba snesou a dokonce i oceni. Takze to ber tak,ze stat se vseobecnym hitem na desce ma vyssi potencial pisen treba Pedro,nez mysak,pac mysak se nemusi zavdecit starsim, ale Pedro se muze zavdecit vsem. no zamotali jsme se v tom pekne :-) Fanousek si desku koupi i tak? No spis bych to rekl jinak,skalni fanousek se recenzema nenecha ovlivnit a poslechne a overi si sam.No,slo mi o to,ze jak ja posloucham Kabat dlouho,tak mam pocit,ze mam cich na to,co se na desce tahounem desky stane a tim myslim vseobecne,ze se to zavdeci nejsirsi verejnosti.Proto tvrdim,ze recenze bude fiasko,ze nema vyraznej hit.Ja tvrdim to,ze ta vetsina fanousku už ted se opiji prave Pedrem,Kde co nam zachutna nebo Projdu zdi,kdyz pominu tvrdsi Bandity.To se pozna i v hospode v jukeboxech,co se bude nejvic hrat,Banditi a jmenovany povedou,vsad se


Jirka - 14.12. 2010 v 19:06
Na první poslech: U mě dobrý! A to jsem poslouchal hlavně hudbu - texty si nechávám "na potom". A až to uslyším po xxx-té, bude to ještě lepší! KABÁT!!!


Tul@ - 14.12. 2010 v 18:31
ps: už aby byl ten klip!!!


Tul@ - 14.12. 2010 v 18:25
Tom: myslím, že máš pravdu. Souhlasím s Tebou. Kdyby tahleta deska byla podprůměrná, tak bych už ji neznala skoro celou nazpaměť


Rocker-Tialk - 14.12. 2010 v 18:26
lidi, omlouvám se za tu slohovku
to Tom: je to věc názoru, Dole v dole jsem taky mohl omílat dokola a nevadilo by mi to ani teď. Corridu ale ne. To ne. Já to prostě beru tak, jakt o vidim, a jak jsem řekl, nemusí se mnou souhlasit každý.


Rocker-Tialk - 14.12. 2010 v 17:44
to Poseidon: co by sis měl z mé recenze vzít? Těžko říct, možná tak poučení o mém názoru na desu. Ano, píšu, že tam není výrazný hit, píšu, že se jsem si nejvíce oblíbil Myšáka, to nezapírám. Také jsem nějakou dobu přemýšlel nad tím, jestli si tohle protiřečí a jako moc, a dospěl jsem k názoru, že si to neprotiřečí. Protože, ačkoliv jsem si tuhle písničku oblíbil, v kontextu alba nijak nevyniká, snad jen poněkud bizarním textem, ovšem v tomto smyslu vynikají svým způsobem všechny skladby. Neberu ji jako hit typu Pohoda, Na sever, Šaman nebo Žízeň, to proto, že mám taky z různých desek mnohdy nejradši písničky, které nejsou všeobecně známými hity. Jde o to, že si na téhle desce každý najde to, co se mu líbí nejvíc, ale jen těžko najdeš něco, co se líbí každému nejvíce, tedy hit. Co je song Banditi di Praga? To samé, co třeba Go satane go nebo Dole v dole, prostě „vyřvávačka“ a to, že ji zvolili jako adepta na klip, nemohu ovlivnit, kapela ji zřejmě tak vidí, ostatně oni jsou autory desky, ne já, takže oni vědí, co je pro jejich písničky nejlepší. Co je „Projdu zdí“? Pěkná písnička. A třeba „Kde co nám zachutná“ je písnička o něco horší? Nemyslím. Ano, jde mi do tuctu i třeba s „Kdo neskáče není Švéd“. V kontextu kabátí tvorby ano, protože „Nejlepší jsou Motörhead“ je vyřvávačka tak, jako „Banditi di Praga“, a „Projdu zdí“ je sice melodická, ale poslechni si jí, ten refrén se dá křičet úplně stejně jako „Švédi“. Jsou tu rytmicky a aranžérsky barevné kusy, ale žádná není příliš vynikající v rámci celé desky, natož v rámci diskografie. Ale ani kdyby byly aranže sebe nápaditější, jako na Corridě, vždycky to nemusí vyjít hitově. Já bych zkrátka neřekl, že je některý kus výraznější, než jiný, všechny jsou svým způsobem výrazné. Nejde z toho vybrat nejlepší, každý si přece vybere to, co mu sedí nejlépe. A tohle se, myslím, Kabátu povedlo. Že jsou to jen takové plky, proti tomu se nebráním, plkám často, plká každý, kdo publikuje, neznám žádného "neplkače". Jen bych tě rád upozornil, že tu recenzi psal fanoušek, který poslouchá Kabáty někdy od devíti let, funguje dva roky ve fanklubu a teď mu i dělá kronikáře, přemýšlel jsem jako fanoušek, když jsem recenzi psal, jinak bych byl daleko, daleko ostřejší, jako třeba v recenzi na Corridu. A jestli myslíš, že fanouškům slouží recenze k tomu, aby si tu desku koupili, tak se mýlíš, protože skuteční fanoušci si tu desku koupí, ať je recenze, jaká je, a to platí zvlášť v případě fanoušků Kabátu, které kritici pravidelně lynčovali. A jasně, že si každý najde ty své hity, jen jde o to, jestli bude po kapele papouškovat to, co jim nadiktuje jako své hity, nebo si vybere něco vlastního. Kdo z takových lidí je pak fanoušek? Já, který si vyberu své hity, nebo někdo jiný, kdo mi bude tvrdit, že hity jsou Matky a závity a Don Pedro von Poltergeist? Myslím, že my oba, ale každý máme jiný názor na věc. Jeden souhlasí s kapelou a jejím managementem a jiný si jde svou cestou, přičemž kapele fandí úplně stejně, jako ten první. Prosím tě, kde jsem řekl, že deska bude fiasko? To bych nikdy netvrdil. Rozhodně to nebude fiasko obchodní a není to fiasko ani hudební! Jen tam zkrátka není žádný kus lepší, než ty ostatní, já mám své favority, ty máš své favority, ostatní mají své favority (tím nemyslím auta), ale je v tom nějaký kus, který máme všichni bez výhrad na prvním místě? Já myslím, že ne. A to jsem také napsal ve své recenzi. Nic jiného v tom nehledej! To desku umílám dokola od pátku a stále si stojím za tím, co jsem napsal předevčírem, a to je u mě celkem neobvyklé. Psal jsem to na web, kde se člověk může vyjádřit k dané desce a nemusí to být vždy psáno zrovna pro fanoušky, i tak jsem volil jazyk, kterému jsem předpokládal, že většina fanoušků porozumí. Asi jsem se spletl. Každopádně, s odstupem času si střihnu ještě jednu recenzi téhle desky, ale nejdřív na ni musí přijít řada. Ta recenze pak bude opravdu psána pro fanoušky.