Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


Andy - 24.04. 2015 v 13:12
Omlouvam se za chyby..psano na tel.


Andy - 24.04. 2015 v 13:00
knizepekel
S myslenkou souhlasim, ale srovnavat fanouska se zakaznikem nemuzes.
Sam vis, ze pokud podnikas vse je smlouvach, samńkcich apod.
Tady je to skutecne o v uvozovkach daru. Ale je jasne co pises. Pokud turne je proklamovano jako k nove placce, ma tak i byt. Viz reklamy v radiu apod.
Kazdopadne se budu opakovat a at uz to dopadne jakkoliv koncert si uziju. S novou plackou jiste vic.

FruscianteLove
Opet ukazujes co v tobe je. Sakra chlape kdyz uz citujes JCVD, tak je nutne rict, ze tenhle clovek po tom co si prosel vsema eskapadama konecne dostal rozum. Vazi si prace ostatnich, vazi ostatnich celkove.
A mimochodem i on toho naslibuje asi o 80 procent vic nez splni.
(vim o cem mluvim jsem fanda akcnich 80tek a 90tek a Sly, JCVD, Arnie, Dolph a dalsi jsou moje topky)
Ale souhlasim s tebou v tom ze Vypich 2 byl cistej kalkul. Naopak BB se me libil hodne a zde si zase protirecis, protoze s BB zahrali kupa veci, ktery pred tim bud vubec nebo temer nehrali.

Dan
Souhlasim, ze i me se na prvni poslechy zdala konkretne Do pekla do nebe jako divnej slepenec. Ale zkus se zaposlouchat a uvedomit si o cem vsem ta pisnicka muze byt. :-)
Jinak v pisnickach nemam moc rad opakujici se fraze jako je to prave v DpDn. To uznavam.
Ale treba brousime noze je super. Plni presne ucel.


Mašle - 24.04. 2015 v 12:52
frusciantenlove: ještě jsem chtěla reagovat na tvůj výrok, že by Pepa neměl práci, kdyby neměl Kabát fanoušky. Pro mě je Pepa super zpěvák, hlavně rokovej. Ale i muzikálovej. A talentů má hodně v týhle branži, takže myslím, že to, že se vyučil něčím, čím se neživí není vůbec vhodná poznámka. Muzikou se před x-lety úplně tak živit nedalo, když teda někdo nejezdil například koncertovat do Německa, kam komančové asi hned tak někoho nepustili. A myslím, že zrovna rokeři to za komančů moc lehký neměli. Takže Pepa asi v 15 nečekal, že bude úspěšný roker a muzikálovej herec a holt se něčím vyučit musel.


Vojta - 24.04. 2015 v 12:14
Dan: velice objektivní komentář Dane. A opravdu si zasloužíš palec nahoru, za to že nejsi servilní, i když vím že máš kapelu rád. Vím to , kdysi jsme se před koncertem sešli v Jihlavě..... Samozřejmě tady se kritika moc nenosí a i kdyby Milan napsal cokoliv tak jsou tady lidi kteří budou psát že je to super. Já jsem s touto kapelou zažil opravdu dost , nemyslím to tak jak tady někteří píší ,jednou jsem mluvil s Milanem nebo Tomášem. Ty dva texty jsou , na to co Milan psával, opravdu slaboučké.. ale to se stát může. Mě spíše vadí jak se kapela poslední roky chová k fanouškům. Smutné a pro mě nepochopitelné.


Mašle - 24.04. 2015 v 12:41
knizepekel: jasně, bráno ekonomicky a z podnikatelskýho hlediska, tak Kabát dělá muziku, která ho živí a živí podle toho, kolika lidem se líbí a živí a bude živit tak dlouho, dokud se bude dostatečnými počtu lidí líbit, aby chodili na koncerty a kupovali cd a dvd a bokem nějaký ty fans věci z e-shopu. To je zákon každýho trhu, i toho hudebního. Možná i Kabáti to cítí teď jako nějaký předěl nebo zlom v jejich kariéře, která si myslím určitě stála za to. Jestli ještě stát za to bude, je otázka jestli stihnou vydat cd a jestli chytne dost fanoušků. Možná to beru víc srdcově, protože Kabáti pro mě srdcovka jsou a jak jsem už kolikrát psala, i kdyby už nikdy nic nevydali, tak jejich dosavadní tvorbu budu poslouchat pořád. Ale jasně, že jestli chtějí pokračovat, tak musí vydat nový a hlavně dobrý věci, a to je jen na nich. Čímž chci říct, že naše diskuse o slibech, podrazech a dalších věch, co tu někteří píší, je mimo mísu, protože se to vyřeší snadno a rychle. Buď a) cd bude a jakž takž včas, songy na něm budou pecky a turné bude super, fanoušci stávající zůstanou a třeba přibudou další nebo b) cd nebude, turné bude o starejch setlistech, přijde lidí mnohem míň než v případě a), fanoušci ubydou a Kabáti se s tím budou muset popasovat. Já osobně si teda myslím, jak to trochu už léta sleduju, že fakt asi Milan nechce psát texty jako když Baťa sekal cvičky. Ale jestli to nechali na poslední chvíli nebo jestli fakt prostě múzy stávkovali, to si nedovoluju posuzovat.


Dan Fiala (webmaster) - 24.04. 2015 v 10:19
Já mám Milanovy texty strašně rád a tohle se mi velmi těžce píše, ale ani jedna z nových písní se mi nelíbí... Jindy jsem novinky přehrával dokola tak, že když o dva týdny později vyšlo nové album, měl jsem je už ohrané, tady jsem si je pustil jen třikrát, a to ještě abych přepsal na web texty, což se mi u Kabátu nikdy předtím nestalo...
Když se podívám na ostatní texty, mám pocit, že žádné slovo by se nedalo nahradit jiným, že tam každý slovíčko sedí jak prdel na hrnec a text obstojí i jako báseň samotná :-), tady na mě oba texty působí šroubovaně a bez toho něčeho navíc, co Kabát dělá Kabátem. Setkal jsem se s tím u Milana poprvé a strašně bych si přál, aby to bylo naposledy. Takže držím palce u ostatních textů a těším se na nové album


rock - 24.04. 2015 v 09:23
Tak jak s pribyvajicim vekem roste kapela SkWor, tak s vekem skupina kabat upada....zrovna vcera jsem si poslechl songy kabatu nejen ze starych alb,ale i z tech novych a kdyz jsem se zaposlouchal do textu? Nooo jsem zvedav na novou placku,protoze to i ten blbej krtek joey(kteryho fakt nemusim) ma text na urcity urovni...prvni singly fakt textove mizerny-sorry milane,ale tohle neni dobry....
je treba se na to koukat objektivne a ne rict o vsem co pusti ven,ze je proste super za kazdou cenu...ja jsem zatim zklaman :-(


FruscianteLove - 24.04. 2015 v 00:03
a ještě něco , myslím že Kabát má na víc :) a takový Know-How to asi taky nebude když už v podstatě jsou jen obchodní značka , tak to je a už to tak i zustane , už se jen prodávají a žádná revoluce už přes deset let nepřišla :) a třeba taková Lucie ty mají hudbu na uplně jiný urovni a strašně mě se*e že si někdo troufne říct že hráli turné jen pro peníze (zakomplexovaný fans Kabátu co maj nejoblíbenější alba Corridu a Banditi :DD ) co byl teda podle vás Vypich 2 ? co bylo Tour s Big Bandem ? Na Vypich 2 použili klamavou reklamu , v televizi , na netu a všude slibovali CDčko , nový songy jen aby nalákali co nejvíc lidí a to jim jaksi nedokážu odpustit , kdyby řekli narovinu jak to je tak neřeknu ani popel. Lucie co slíbila dodržela , to turné bylo nákladný , a dlouho připravovaný , ani nebyl duvod to dělat jen pro peníze , Dvořákovo Vivaldianno si daří velice dobře v prodejích CD i na koncerty chodí lidi , Wanastovky taky jedou stejně jako Kollerband , takže nevidím duvod proč je takhle obviňovat , Kabát je daleko víc na peníze a jediný na co se zmohli bylo vydat stejnou kompilaci jako před 10 lety na vánoce. A teď mi řekněte jestli něco z toho není pravda ?


FruscianteLove - 23.04. 2015 v 23:58
Mašle : A kdyby neměli fanoušky tak by nenatáčeli alba , nehráli koncerty , a že muzikanty živí koncerty je pravda (jak u kterýho interpreta) ale na koncerty chodí a utrácí za lístky kdo ? Fanoušci a zase jenom fanoušci , nebo hrajou jen tak z plezíru ? :) kdyby neměli fanoušky tak je teď Vojtek bez práce (když uvážím jaký má vyučení) , a i do muzikálů se dostal až po několika letech v Kabátu :) takže neříkej věci co nedávají smysl :)


Míša - 23.04. 2015 v 22:48
knizepekel: To jsme si asi pořádně nerozuměli, moje a myslím že i Mašle reakce byla hlavně na to, že Kabát má vše díky fanouškům, což je sice na jednu stranu pravda, ale na druhou ne, tohle je prostě vzájemný a není to jen díky fandům,ale taky o tom, že ta kapela musí zaujmout tak, aby ty fandy přitáhla a to Kabát dává.
A budeš se divit, taky čekám a to nedočkavě na novou placku, jsem fanda a něco nového taky slyšet chci, ale tady se pořád spekuluje o tom, co se zatím nestalo, turné začíná za necelý měsíc, ještě je čas i když je ho málo, ale pořád je.....chápu, z určitých slibů už sešlo,ale nebudu plašit dopředu že deska nebude a dělat z toho závěry i když určitou nejistotu taky chápu.


knizepekel - 23.04. 2015 v 21:32
Milá Mašle ten výstup jak píšeš s čímž pochopitelně souhlasím, je důvod proč na ten koncert jdeme. A aby jsme šli na koncert a ten lístek si koupili, tak po nějaké době, tedy po v podstatě stejných koncertech očekáváme taky něco nového. Nebo alespoň část z nás fanoušků, které až tolik nebere pořád dokola jedno a to samé. A to je to, co tady třeba kritizujeme milá Míšo. Že kapela začne pořádně dělat na nové desce na poslední chvíli je jejich problém. Že kapela ohlásí termíny mega turné a měsíce dopředu prodává lístky a tisíce lidí si je kupují s vidinou nového alba, protože jinak by na koncert třeba ani nešli dává nám fanouškům oprávněně důvod k tomu být naštvaný, protože vydání desky je podle toho jak to zatím vypadá fakt nejisté. Prostě špatně zvolený postup a pokud deska do turné nevyjde podraz na bezpochyby tisíce fanoušků. On každý není vděčný za cokoliv ani kapele Kabát. Vy dvě holky možná ano, ale každý přemýšlí jinak. Já si myslím, že to album nakonec nějak v květnu vyjde, protože by to bezpochyby ovlivnilo návštěvnost celého turné. No a já si myslím, že nebýt fanouška - zákazníka, který kupuje desky, DVD, lístky na koncerty a nevím co ještě, tak by kabát mohl dělat tu nejlepší muziku na světě, ale kromě dobrého pocitu, by z toho neměl nic. Takže ekonomicky, byť bez debat zaslouženě, je Kabát tam kde je především díky fanouškům. Nebo si snad myslíte, že jim peníze po drtivou část existence kapely dává sponzor, nebo stát nebo někdo jiný? Kapela prostě dělá nějaký styl muziky, lidem se to líbí a přijmy mají z největší části právě od těch lidí. A pokud budou mít Kabáti přístup k těm zákazníkům jako mají řekněme letos, tak těch zákazníků bude časem méně a méně, protože člověk časem po špatných zkušenostech ztratí zájem i o to, co třeba má rád. Je to ale můj názor, za kterým si stojím. 16 let celkem úspěšně podnikám, tak dokážu zhodnotit jak přistupovat k někomu kdo mi dává vydělat. A mimo jiné se dlouhá léta zabývám určitým motoristickým sportem, kde mimo své fyzické účasti i akci spolupořádám tak také vím jak je nutné vymýšlet stále nějaká vylepšení a novinky, aby diváci stále měli důvod chodit, platit vstupné a tím pádem aby celá akce byla rentabilní.


Míša - 23.04. 2015 v 19:50
Mašle: Tak tohle vidím stejně, kapela si vlastně svoje fandy ani nevybírá, to my si vybrali je dělají hlavně to, co my chceme slyšet a nakonec i ty kritici tady... taky ne?Nebo co je sem furt táhne?Asi na nich fakt něco bude...kdo umí ten umí..


Mašle - 23.04. 2015 v 18:51
Ladas: No já nemyslela, že kapelu živí prodej cd a dvd, ale je to jedna z věcí, která by je měla živit, je to jeden výstup jejich "práce", takže jsem se snažila to přirovnat k práci jiných, kteří nedělají muziku, ale hmotný věci, který nejdou ofotit, vypálit. Nemluvím teda o ochranných známkách, to je zase jiná kapitola. Jen jsem chtěla Frusciantelove oponovat v tom, že nemá podle mě pravdu, když tvrdí, že Kabáti maj to co maj díky nám fanouškům.


Verča - 23.04. 2015 v 15:43
Vojta: jj, to chápu, ale Kabáti zas tak drahý nejsou ;) pojedu do Prahy na Nightwishe a tam jsem jen za lupen dala 1100 ;) na Kabáty jsem neměla v úmyslu letos jet, ale jelikož jsem dostala k svátku lístek (a zároveň i odvoz) tak pojedu :) jinak do Pardubic to mám cca 50 km, takže taky celkem daleko, jeden čas taky hráli v Havlíčkově Brodě, tam bych to měla necelých 20 km, takže škoda, no :)


Ladas - 23.04. 2015 v 12:16
Hlavně je potřeba si uvědomit, že prodej CD kapelu neživí...Živí je koncerty...CD je už defakto pouze pozvánka na live hraní...Právě díky vypalování, stahování atd.
S kopií auta bych to úplně nesrovnával...


Mašle - 23.04. 2015 v 10:41
Frusciantelove: Tak nesouhlasím s tebou vůbec v tom, že to, co Kabáti mají je díky fans. Myslím, že to mají hlavně díky tomu, co uměj a co udělali. Fanoušci už pak jen uzavíraj kruh. A vzhledem k tomu, co lidí dneska stahuje a vypaluje si nemyslím, že například z prodeje cd je nějaký vejvar. Nikdo dneska nevymyslí, jak si třeba okopírovat zadarmo auto nebo boty, bo to nejde, ale kopírovat cd a dvd jde, tak to hafo lidí dělá a vlastně pro tvůrce cd a dvd je to jejich "výrobek", stejně jako pro obuvníka bota. Na to tady nikdo nenadává.


Realista - 23.04. 2015 v 09:50
Nevěřím, že KABÁT na tomto CD pracoval po dobu 5 let. To je lež texty nových "singlů" ať jsou toho důkazem. 2 - 3 rýmy, pak zopakujeme frázi ze sloky předešlý (welcome drink, náš hotel blabla) jasně, v jednoduchosti je krása, ale taková v tom případě netrvá 5 let.
Na koncert pánové už NE, bohužel!!!
PS: DVD z vypichu 2 v nedohlednu a to měla být jóóóó akce - ikdyž chápu, ono se maká intezivně na tom CD a neni kdo by to sestříhal, ikdyž skoro totožný playlist jako před 5 lety - kdo by si to taky kupoval


knizepekel - 22.04. 2015 v 21:23
Jo jo přátelé. Kabát je poslední roky už prostě takový. Sice si pořád myslím, že tohle divadlo kolem nové desky musí mít nějaký důvod, ale už to neřeším. Na druhé straně si myslím, že do turné asi cd nakonec vyjde. Ani Kabát si snad nemůže dovolit s fanouškama, kterým měsíce prodává lístky na koncerty k nové desce takhle vyjebat. Nebo snad jo?S ohranným playlistem z Výpichu tolik stadionů nevyprodají a turné by smrdělo ekonomickým průserem.


Frusciantelove - 22.04. 2015 v 00:47
Ani se vam lidi nedivim, do nedavna sem mel Kabaty fakt rad, ale to co posledni 2 roky predvadi se mi nelibi a nechci jit letos na koncert, za prvy to nekonečný slibovani, lhani svym fanouskum, stojim za nazorem Van Damma (od nej, jako svetove hvezdy bych tohle necekal) kdyz v jednom dokumentarnim serialu o nem rikal ze se fanouskum venuje, snazi se jim vyhovet a ze si uvedomuje ze bez svych fanousku by nebyl tam kde je a ze je vděčný za ten zivot ktery ma jen díky nim, z toho by si neco kabat mohl vzit, to co maji nemaji od manazera ale jen a jen diky fans, nevadi mi ze nevydali cd 5 let at ho vydaj klidne za 10 let ale at nelzou svym fanouskum, a jdou se vsim na rovinu. Aspon si jich budou fans vic vazit, no a za druhy setlist. Nevadi mi kdyz hrajou porad pisnicky jako treba žízeň, sudy, prasata, Láďa, ty pisnicky jsou hity ano. Ale nektery songy jsou uz strasne oposlouchany takze by to mohli vyvážit nejlepe dlouho nehranyma nebo nikdy nehranyma pisnickama, no a za 3. Nelibi se mi jejich nova tvorba, ale chapu ju to songy udelany narychlo :) myslim ze na songy teto kvality by se necekalo 5 let


Vojta - 22.04. 2015 v 00:54
Jack: souhlas, letos taky nejdu , nemá cenu poslouchat furt to samý