Kecárna

VLOŽIT VZKAZ


Andy - 17.04. 2015 v 11:57
Ladas
Jojo, ja te chapu a vis sam, ze i ja si umim zakritizovat. Da se rict, ze souhlasim s 50ti procentama kritiky. Ale je nutny ji umet podat v naky podobe a ne rvat jako vocas. Kazdymu nam ujedou nervy tje jasny. A faktem je, ze nam to trha zily prave proto, ze tu kapelu mame radi.

Kazdopadne uznej, ze se i lepe kritizuje ve slusnym zneni a v lepsi atmosfere nez jaka tu vladla par tydnu z5, kdy bylo vlastne vsechno spatne.

Brousime noze schytala velkou kritiku presto, ze ten song je dobrej. Jasne neni to top skvost, ale song je to fajn a me se libi.
Prisel hodne pozde ale prisel.

Dalsi song dorazil o den pozdeji, nez bylo slibeno. To taky neni zle.
Dokonce i info na FB funguje momentalne. Jasne ta zprava asi nevyvola jiny nez minimalne neprijemny pocity, ale udelali to, co jsme kriceli, ze chceme.
Takze asi naslouchaji, coz je dulezity.

Takze za me, pojdme si klidne rict co se nam nelibi, ale jsme na fan webu kapely , kterou amme radi, takze toho neudelejme mucirnu.


Ladas - 17.04. 2015 v 09:27
Andy: přesně, tak nějak jsme si na 4letku/5ti zvykl, ale na co si nemohu zvyknout je tady už nesčetněkrát popsáno


Andy - 17.04. 2015 v 09:06
Poseiidon
A nebo se treba bojime, ze by z toho byly tuctovky jak se to dari treba Alkacum a Harlejum. Jejich CD ma kolikrat pulku pisnicek, ktery nestoji za rec.....
Netvrdim, ze to co se deje kolem desky ted e v poradku, ale nic se nema prehanet a ja si uz na 4letku u Kabatu zvykl...tak nejak...


Poseiidon - 16.04. 2015 v 22:51
Ladas:
Nechceš CD každý dva roky?To tak nemáš rád Kabát nebo se bojíš napsat že si dají předsevzetí který nesplní? Já bych teda rozhodně uvítal CD každý 2 roky, ne každých dlouhých 5.


Ondra - 16.04. 2015 v 21:45
Jirka NNno tak letos před Vánocema to určitě nevyjde.Konečně udělali zmněnu.Anavíc by nezveřejnili dva nové songy tak daleko dopředu.Podle mně to vyjde v květnu.Buď prvníhonebo to posunou třeba na 15


Ladas - 16.04. 2015 v 14:57
Dzein: urcite to zamer nebyl a ja urcite nerikam,ze chci CD kazde 2 roky...ale ruku na srdce,5 let "prace" a kvaltovat kdyz mi hori koudel neni ok...Muj nazor je,ze v prubehu tech 5ti let se sice mozna nahral nejaky ten material,hudba a tak,ale vicemene se na ta kaslalo,nikoho nic netlacilo a pak to vypada tak, ze 2 roky mluvej o hotovych 8 pisnickach,mesic do vydani je porad jenom 8 pisnicek a, ceka se na texty,ano stoji za to(milan je best) nicmene si myslim,ze to poti ted na koleni ve studiu a sijou horkou jehlou aneb dohani pohodove roky...


Masle - 16.04. 2015 v 13:40
dzein:máš pravdu, souhlas. Ja si koupila na turné listky hned první den, co byly eelektronicky, a to proto, ze Kabáti pro mě naživo jsou nejlepší a zase tolik příležitosti není, takže se budu vzdycky snažit na jejich koncertě nechybet. Možná je škoda, ze se předem hlásilo, ze to bude turné k novemu cd, což je samosamo vzdycky nejlepší. Kdyby to bylo vyhlášený jako např. Turné po Vypichu a pak by teprve řekli podle situace s novým cd, ze jako prekvapko vydacvydavaj nový cd a něco bude i na turné, tak to bylo v pohodě.


džein - 16.04. 2015 v 12:29
Ladas, si si úplne istý, že to bol ich zámer nechávať to na poslednú chvíľu? Myslím, že nie. Poznám ich a viem, že posledné,čo chcú,je sklamať fanúšikov. Ono to nie je ľahké napísať kvalitné texty a zložiť super hudbu,nájsť kvalitné štúdia a kopu iných vecí okolo toho. Jasne, že by to mohli urobiť každé dva roky, ale bol by to potom Kabát? Bol by Milan aj potom vyhlásený za najlepšieho textára a Tomáš by získal cenu za najlepšiu hudbu? Nebola by tá kvantita na úkor kvality?


Andy - 16.04. 2015 v 11:34
Jirka N
Clankem bych to urcite nenazval :D
Ale kazdopadne diky. byla to spis vytocena reakce na Frusciantelove. Ale uz som kludny


Jirka N. - 16.04. 2015 v 10:11
Andy: Dík za tvůj článek o jednotlivých členech kapely. Byla správná chvíle to připomenout.

Všem: A co se nové desky týká - Kabáti skoro všechny svoje desky vydali před vánocemi. Takže - času dost.


Ladas - 16.04. 2015 v 09:36
Dzein: řešení je jednoduché....nenechávat vše na poslední chvíli ano 4 roky třeba hromadili kluci materiál na hudbu, ale...začít kvaltovat po 5ti letech od posledního CD kvůli turné, je tak trochu "sebevražda", ikdyž oni říkají, že už jiní nebudou...


Andy - 16.04. 2015 v 09:19
knizepekel
Ono zas manager a i kapela asi pocitat do peti umi a vedi, ze pripadne nevydani placky do koncertu znamena urcite nizsi prodej listku.
Takze pokud to nevydaji do snury asi to fakt bude mit nejaky duvod.


džein - 16.04. 2015 v 08:16
knizepekel, neviem koľko máš rokov, ale ja som bola na svete už vtedy, keď k nám na tankoch prišli sovietski "bratia." Chápem , že chceš vyjadriť svoj názor, ale nechápem, prečo do toho toľko rýpeš. Aj mne by sa páčilo, keby už CD bolo v predaji. Neviem, aké problémy sa vyskytli pri jeho nahrávaní, ale viem, že to neodflákli. Ak si pozorne čítal ich vyjadrenie, hľadali najlepšie štúdio na mix. Myslíš, že to stihli za jeden deň?Tomáš každý deň autom dochádzal do Prahy,nehovoriac o tom, že ich rodiny sú teraz na druhom mieste! Ak si taký šikovný, prečo si im neponúkol riešenie, ako to urobiť?


Frusciantelove - 15.04. 2015 v 23:17
A jeste neco zkuste si pustit prvni a posledni album landy, lucie, alkeholu, kabatu, krystofa a pak si puste prvni a posledni album kiss, bon jovi, rhcp a jinych zahranicnich interpretu, uvidite ten rozdil :) kam se ubiraji nasi interpreti


Frusciantelove - 15.04. 2015 v 23:16
Ne ze si cesi nezaslouzi kvalitu ale ze vetsina ceskyho publika je nevdecna, a vysazena na komerci :)


knizepekel - 15.04. 2015 v 22:38
Máš pravdu Andy, ale kdyby dopadl ten špatný scenář, tak na koncert půjdu ale naposled. A docela bych byl zvědavý na reakci kapely, protože říct jen sorry s tím že fanoušek zkousne vše? Tak se rozhodně k zákazníkům nechová. Narovinu já osobně si Kabát daleko více užiju třeba na Benátské noci pokud tam náhodou jsou, než na těchto obřích koncertech. Jsou tam fanouškovi hrozně daleko. Podzimnímu turné bych moc nevěřil. Myslím si, že letos možná klapne nějaký fesťák, ale víc těžko.


knizepekel - 15.04. 2015 v 22:20
Jednoduché řešení. Neslibovat a říkat věci narovinu. Pořád lepší se smířit s realitou než tohle. Jsi možná Džein ještě nebyla ani na světě, když jsem začal poslouchat Kabát a pořád dokola nechci nic jiného než mít to, co jsem si zaplatil už před několika měsíci! Tedy koncert k novému CD s písněmi z nového CD! To je tak moc? Když jsem na konci roku kupoval nové auto, tak jsem si také převzal přesně to co jsem zaplatil a ne sice stejnou značku ale jiné. Podle mě je celý projekt nového CD a turné k němu totálně nepřipravený. A věřím, že kapela je pod tlakem jako prase. Stačilo třeba začít prodávat lístky na koncerty ve chvíli kdy bylo 100%, že CD vyjde alespoň v nějakém rozumném čase před turné. Ale to by možná hodně fanoušků na koncert s ohraným playlistem ani nešla a to by byl ekonomický průser, protože návštěva musí být cca 20tisíc lidí na koncert. Dneska nikdo z nás neví co lístky už máme koupené na co jdeme. Já jsem pochopitelně pro ať Kabát vydá co nejlepší desku, protože poslední byla včetně turné nic moc, ale jestli už dneska kapela ví, že CD nestihne, tak ať to narovinu řeknou. Já to zkousnu a půjdeme si s manželkou poslechnout za 1200 Kč co stály lístky staré písničky jako na truné s big bandem nebo na Výpichu. Chci jediné a to je fér jednání!


Andy - 15.04. 2015 v 22:23
knizepekel
Ja pointu toho co pises v pohode chapu. Podal jsi to navic v rozumnym textu.
Neber to ted ode me fakt zle, ale proste pokud to tak bude, tak na to ser a koncert si uzij. Je to to nejlepsi co muzes udelat. Vyrvy se tak, ze druhej den nebudes moct mluvit a po koncerte vyzdimes triko.
Treba bude podzimni tour kde si toho zabékáme vic :-)


džein - 15.04. 2015 v 21:37
knizepekel, tak sa mi zdá, že tebe nie je nič dobré. Ak sa Ti Kabáti nepáčia, tak ich nepočúvaj. Núti ťa niekto k tomu? Myslím, že Kabáti sú dosť zrelí a inteligentní na to, aby vedeli, že pustiť nekvalitne CD do predaja je osudová chyba. Ak máš návod, ako to urobiť rýchlo a kvalitne tak, aby sa to páčilo všetkým, prečo to nezverejníš? Ponúkni riešenie namiesto tej neustálej kritiky!


knizepekel - 15.04. 2015 v 20:53
A ještě jedna malá poznámka. V půlce února jsem byl na koncertu Alkeholu v rámci jejich turné k nové desce RUM. Byl to malý koncert v kulturáku. Hned na začátku se Ota Hereš ze srandy zeptal lidí kdo si desku koupil a kdo stáhnul ať zvedne ruku a pak řekl že vzhledem k tomu že deska RUM vyšla teprve před vánocema a lidi ji ještě nemají moc naposlouchanou, tak z ní zahrajou jen pár písní a zahráli asi 3 nebo 4 songy. Deska byla v době koncertu o kterém píšu na trhu cca 2 měsíce. Píšu to sem jen proto, že pokud je člověk normální a neposlouchá nové album kohokoliv denně pořád dokola, tak mu je v podstatě nové CD v našem případě Kabátů těsně před turné, nebo v průběhu turné vlastně k ničemu...