Kabát, burlaci a buránci

Tak už jsou zase tady. Baviči, sprosťáci, buránci ze severu. Skupina Kabát vydává desku Corrida, která pokračuje ve stejném duchu jako předchozí alba.

Fanoušci si asi užijí hlavně hlášky jako "ke koksu se nečuchá, pane" (parodie na pohádky s medvědy od Kolína), nebo "doktore, kdo tu byl u vás včera pro berle, Tomáš Dvořák a Roman Šeberle" v písničce Kůže líná od Kolína. Celkem vtipní jsou i Raci v práci (s. r. o.), kteří naráží na malý český rybníček: "většina těch malejch ryb čeká až bude líp", zatímco ze zámoří připlujou úhoři "a machrujou." Vážněji vyznívají poměrně zajímaví Burlaci (lidé, kteří tahali lodě v carském Rusku, pozn. aut.), píseň o tvrdé práci, smutku a pití.

Není žádnou novinkou, že půvab Kabátu tkví hlavně v úmyslném buranství a bezostyšné propagaci alkoholu, lenosti a jiných nešvarů, což často bývá skutečně vtipné a výborně se to hodí třeba na rozjetý večírek. Po instrumentální stránce není co hodnotit, skupina už léta opakuje tři akordy. Všechny písničky na Corridě jsou velmi svižné a velmi podobné. Je to v podstatě standardní kabátovská deska, které tak trochu chybí zásadní hit typu Colorado.

Stanislav Dvořák, novinky.cz

Kabát, burlaci a buránci

Lukáš - 25.06.2007, 10:07:18
Byl jsem na kocertě v Jihlavě a bylo to mega super moc vamm fand - in chlapy jen tak dál jste skvělý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -

Terulka - 24.06.2007, 19:56:16
Byl jsem na kocertě v Jihlavě a bylo to mega super moc vamm fand - in chlapy jen tak dál jste skvělý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Včera jsem bal na jejich turné v Jihlavě, no prostě super Kab - ti jsou nej nej supina a moc jim fandím...Líbí se mi Ota Ván - k -

- 17.06.2007, 12:40:04
Byl jsem na kocertě v Jihlavě a bylo to mega super moc vamm fand - in chlapy jen tak dál jste skvělý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Včera jsem bal na jejich turné v Jihlavě, no prostě super Kab - ti jsou nej nej supina a moc jim fandím...Líbí se mi Ota Ván - k - No Kabati jsou moje nej kapela to je jasny jejich koncetry jsou bo - mba byl jsem jenom na turne Corrida 3x fakt super jen tak dal hosi -
-

- 16.06.2007, 22:50:17
perfektní

míša - 13.06.2007, 09:30:12
jste super fandila jsem vám v eurosongu

denča - 11.06.2007, 20:05:41
kabati jsou lejlepšíííííííííííííííííííí

Karda - 03.06.2007, 16:51:10
jj, Kabáti si to dávaj ! :-)
Liberec

Lucka - 03.06.2007, 12:44:10
- Kabáti jsou ty néj!!!!!!miluji je!!!!a pepu vojtka strááááá - áášněě!!! -

Bája - 03.06.2007, 12:04:07
Kabáti jsou jedničky!!!

Nio - 03.06.2007, 11:03:50
Nevíte lidi kolik bylo lidí na Koncertu v Plzni?

kena - 03.06.2007, 10:22:13
Kabáti v Plzni prostě super.Nemělo to chybu.

čumpa - 03.06.2007, 10:05:15
ahoj lidi nemate nikdo nějaký foto z plzně z koncertu kabatu?

Posi - 26.05.2007, 09:32:15
- Kabáti jsou ty néj!!!!!!miluji je!!!!a pepu vojtka strááááá - áášněě!!! - kabati mily mohli by stemi sehnat 2 listky na vas koncert protoze - ja vas mam rad jste best kapela na svete prosim vas o to abystemi - sehnali ty 2 listky
-

šťástek - 26.05.2007, 08:54:34
kabát kabát nejlepší skupina joooooooooooooooooo

Duri SR - 25.05.2007, 11:09:40
- nazdar ludia!!!vy cesi sa mate-cele turne len v cesku a na nas slo - vakov KABATi akosi zabudli ...no nic aspon je ten TOP FEST u nas - ale aj tak neviem ci budu hrat ten playlist z TURNE CORRIDA asi ho - nejak zkratia ked je to festival ale aj tak sa na to tesime a sk - oda ze neuvidime tu originalnu KABATiu ,,Býčí arénu" tak - zdar!!!a dufam ze nabuduce bude cast turne odohrane aj u nas na sl - ovensku!!! -

faninka - 21.04.2007, 15:57:37
- nazdar ludia!!!vy cesi sa mate-cele turne len v cesku a na nas slo - vakov KABATi akosi zabudli ...no nic aspon je ten TOP FEST u nas - ale aj tak neviem ci budu hrat ten playlist z TURNE CORRIDA asi ho - nejak zkratia ked je to festival ale aj tak sa na to tesime a sk - oda ze neuvidime tu originalnu KABATiu ,,Býčí arénu" tak - zdar!!!a dufam ze nabuduce bude cast turne odohrane aj u nas na sl - ovensku!!! - kabáti maj super songi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PETRA fandí Kabát - ům!
-

alka - 19.04.2007, 20:30:43
- Kabáti jsou NEJ............hlavně Pepa Vojtek♥&#98 - 29;...................určo přijdu na koncert v Plzni -

luboš - 01.04.2007, 11:11:56
- Kabáti jsou NEJ............hlavně Pepa Vojtek♥&#98 - 29;...................určo přijdu na koncert v Plzni - těsim se na turne kabatu v jihlavě ale pojedejm i klidně dal js - te super kapela a rad bych vas chtěl poznat tak ahoj -

nejvěrnější posluchačka - 30.03.2007, 23:11:00
- Kabáti jsou NEJ............hlavně Pepa Vojtek♥&#98 - 29;...................určo přijdu na koncert v Plzni - těsim se na turne kabatu v jihlavě ale pojedejm i klidně dal js - te super kapela a rad bych vas chtěl poznat tak ahoj - Kabáti jsou nejlepší skupina na světě, mám je strašně stra - šně rááááááááádaaaaaaa!!!!!!!!!!
těším se na - koncert v Hradci Králové a taky na DVD!!!!!!!!!!!!!!!! -

Klára - 27.03.2007, 20:36:08
Miluju Kábáty!!!!