recenze

Kabát - Corrida (recenze)

Po 14ti dnech neustálého poslouchání bych mohl stejně jako Dudo zhodnotit nové Kabátí album Corrida, které je podle oficiálního prodejního žebříčku IFPI zatím na druhém místě za Horáčkovo a Hapkovo Strážcem Plamene, ale za pár dní bych to viděl na první místo. “Kabát” je prostě zaručená kvalita, která se prodávala, prodává a doufám, že bude prodávat ještě hezkých pár let. Vydání alba bylo nejprve plánováno na jaro 2006, ale vše se oddalovalo a pilovalo aby výsledek byl co nejlepší. Už podle názvu Corrida (španělsky “býčí zápas”) se dá poznat, že album bude mít něco společného se Španělskem.

Ke složení textu k titulnímu songu "Corrida" si jel Milan Špalek (autor všech textů na CD Corrida) pro inspiraci až do Barcelony. Výsledek stojí za to, parádní tvrdý song se stejnojmeným názvem jako album. Těšim se touto peckou budou zahajovat jarní open air turné. "Burlaci", hodně lidí se mnou bude souhlasit, že toto je nejlepší píseň na albu. Byl na ní natočen i klip, který nyní vede T-music hitparádu. Pojednává o chlapech, táhnoucích lodě proti proudu řeky, člověka zaujmě už na první poslech. Pomalý, ale tvrdý basový začátek, který vyvrcholí refrénem. Stejně ke "Corridě" i k tomuto songu napsal hudbu kytarista Ota Váňa (autor písní "Na sever", "Stará Lou", "Bruce Willis",...). Další pecka "Kostlivci". “Kostlivci pochodujou, co vypijou to proteče” Jediná skladba na albu s pořádným kytarovým sólem . Následuje tvrdší věc - "Úsměv pana Lloyda", která bude podle mě hodně dobrá na koncertech. Trošku mi to připomíná “starý Kabáty”. To se nedá říci o "Malé dámě", která je naopak ta tvrdším začátku a patří mezi to nejlepší co můžeme na desce najít. Milan Špalek má rád rybaření, proto našel u rybníka inspiraci a napsal text na "Raky v práci". Hudebně mi to hodně připomíná staré dobré "Colorado", taková pěkná pohodovka. Vynikající hudbu k "Virtuózovi" napsal druhý kytarista Tomáš Krulich (autor písní "Pohoda", "Šaman", "Bára", "V pekle sudy válej",...) stejně jako "Buldozerem", která má velice pěkný a zapamatovatelný refrén: “Když něco rozeberem, tak leda buldozerem…”. Spíše ze srandy byl na cédo umístěn veselý song o krtcích ("Joy"). Na první poslechy mě nezaujaly dvě písně "Cesta do Kadaně" a "Kůže líná od Kolína", ale tak po desátém poslechu jsem zjistil, že to nejsou zas tak špatné skladby, hlavně "Cesta do Kadaně" se pěkně poslouchá nahlas. Poslední klidná věc bych řadil o5 mezi to nejlepší na albu. Skvělou klidnou muziku doplňuje perfektně a trefně napsaný text, který mě hodně zaujal. Nevím proč, ale nejvíc se mi líbí tato část textu: ,,Všechno je jinak, nasraná Země chrlí tuny žhavý lávy, děti na stráni hledaj fialový krávy".

Album hodnotím tak na 95%. Jak už bylo řečeno, na jaře bude turné na letních stadionech a pravděpodobně Kabáti zase zavítají i do Havlíčkovo Brodu! Hitů vydáním každé desky přibývá a proto bude hodně těžké udělat na koncerty playlist. Ale rozhodně se máme na co těšit.


Paťas, patasovo.net



Komentáře:

Kabát - Corrida

Jméno:  
E-mail:  


Lukáš - 10.02.2007, 23:09:45
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! -


niki - 10.02.2007, 16:04:06
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) -


jirka - 10.02.2007, 14:07:33
je to dobry


sněhulda - 26.01.2007, 13:13:46
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci -


niki - 25.01.2007, 17:07:35
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! -


sněhulda - 24.01.2007, 16:35:35
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
-


sněhulda - 23.01.2007, 18:25:03
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. -


niki kabatova - 23.01.2007, 15:31:00
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. - Lepší kapelu než Kabáty neznám!!! Kabát je pro mě prostě j - ednička ne celé čáře!!! sněhulda a majk: vsadím se, že kdy - by vy jste měli vylézt na podium a něco zazpívat, tak byste se - posrali, a i kdyby to byla pravda, to co tam píšete, tak se to - asi všem líbí!!! jinak by se Corrida tak dobře neprodávala! < - br /> tak radši oba zalezte někde hodně hluboko!!! Corrida je - to nej nej CD od Kabátů -


Miluuju kabáty - 23.01.2007, 14:24:01
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. - Lepší kapelu než Kabáty neznám!!! Kabát je pro mě prostě j - ednička ne celé čáře!!! sněhulda a majk: vsadím se, že kdy - by vy jste měli vylézt na podium a něco zazpívat, tak byste se - posrali, a i kdyby to byla pravda, to co tam píšete, tak se to - asi všem líbí!!! jinak by se Corrida tak dobře neprodávala! < - br /> tak radši oba zalezte někde hodně hluboko!!! Corrida je - to nej nej CD od Kabátů - pro majk:Ty prosímte zpamatuj se kabáti jsou nejlespší a maj n - ejlepší kapelu a to bych chtela videt tebe jak zpíváš ty debi - le....Kábátii mate super web a te nej:-* -


Berliko - 22.01.2007, 08:02:51
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. - Lepší kapelu než Kabáty neznám!!! Kabát je pro mě prostě j - ednička ne celé čáře!!! sněhulda a majk: vsadím se, že kdy - by vy jste měli vylézt na podium a něco zazpívat, tak byste se - posrali, a i kdyby to byla pravda, to co tam píšete, tak se to - asi všem líbí!!! jinak by se Corrida tak dobře neprodávala! < - br /> tak radši oba zalezte někde hodně hluboko!!! Corrida je - to nej nej CD od Kabátů - pro majk:Ty prosímte zpamatuj se kabáti jsou nejlespší a maj n - ejlepší kapelu a to bych chtela videt tebe jak zpíváš ty debi - le....Kábátii mate super web a te nej:-* - to sněhulda: pokud se aspoň trochu zajímáš o Kabát tak Pepa - má v každý smlouvě v muzikálu že je Kabát na 1 místě a ž - e kdyby to někomu s kapeli vadilo tak stim sekne a kdyby Corrida - byla tak špatná jak říkáš a to vžádnym případě není ta - k by se tak dobře neprodávala -


Dan FIALA (Webmaster) - 21.01.2007, 20:17:43
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. - Lepší kapelu než Kabáty neznám!!! Kabát je pro mě prostě j - ednička ne celé čáře!!! sněhulda a majk: vsadím se, že kdy - by vy jste měli vylézt na podium a něco zazpívat, tak byste se - posrali, a i kdyby to byla pravda, to co tam píšete, tak se to - asi všem líbí!!! jinak by se Corrida tak dobře neprodávala! < - br /> tak radši oba zalezte někde hodně hluboko!!! Corrida je - to nej nej CD od Kabátů - pro majk:Ty prosímte zpamatuj se kabáti jsou nejlespší a maj n - ejlepší kapelu a to bych chtela videt tebe jak zpíváš ty debi - le....Kábátii mate super web a te nej:-* - to sněhulda: pokud se aspoň trochu zajímáš o Kabát tak Pepa - má v každý smlouvě v muzikálu že je Kabát na 1 místě a ž - e kdyby to někomu s kapeli vadilo tak stim sekne a kdyby Corrida - byla tak špatná jak říkáš a to vžádnym případě není ta - k by se tak dobře neprodávala - to sněhulda: Nechápu, jak to myslíš? Copak kdyby Pepa nezpíva - l v muzikálech, tak to nazpívá jinak? Co je to za názor? Nech - pu to. Zpívá stejně dobře, ne-li líp. -


Paťas - 21.01.2007, 19:47:38
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. - Lepší kapelu než Kabáty neznám!!! Kabát je pro mě prostě j - ednička ne celé čáře!!! sněhulda a majk: vsadím se, že kdy - by vy jste měli vylézt na podium a něco zazpívat, tak byste se - posrali, a i kdyby to byla pravda, to co tam píšete, tak se to - asi všem líbí!!! jinak by se Corrida tak dobře neprodávala! < - br /> tak radši oba zalezte někde hodně hluboko!!! Corrida je - to nej nej CD od Kabátů - pro majk:Ty prosímte zpamatuj se kabáti jsou nejlespší a maj n - ejlepší kapelu a to bych chtela videt tebe jak zpíváš ty debi - le....Kábátii mate super web a te nej:-* - to sněhulda: pokud se aspoň trochu zajímáš o Kabát tak Pepa - má v každý smlouvě v muzikálu že je Kabát na 1 místě a ž - e kdyby to někomu s kapeli vadilo tak stim sekne a kdyby Corrida - byla tak špatná jak říkáš a to vžádnym případě není ta - k by se tak dobře neprodávala - to sněhulda: Nechápu, jak to myslíš? Copak kdyby Pepa nezpíva - l v muzikálech, tak to nazpívá jinak? Co je to za názor? Nech - pu to. Zpívá stejně dobře, ne-li líp. - snehulda: Tak to je vývoj, kdyby zůstávali u toho co hráli dř - ív, tak by je asi neposlouchalo tolik lidí jako dneska. To že s - e každá jejich deska prodává v desetitisících je znamka toho - , že to prostě lidi žerou, tak proč to měnit ;) -


Roman Krtek - 21.01.2007, 13:53:17
Mám rád Kabáti protože hezky spívaj


sněhulda - 21.01.2007, 12:30:30
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. - Lepší kapelu než Kabáty neznám!!! Kabát je pro mě prostě j - ednička ne celé čáře!!! sněhulda a majk: vsadím se, že kdy - by vy jste měli vylézt na podium a něco zazpívat, tak byste se - posrali, a i kdyby to byla pravda, to co tam píšete, tak se to - asi všem líbí!!! jinak by se Corrida tak dobře neprodávala! < - br /> tak radši oba zalezte někde hodně hluboko!!! Corrida je - to nej nej CD od Kabátů - pro majk:Ty prosímte zpamatuj se kabáti jsou nejlespší a maj n - ejlepší kapelu a to bych chtela videt tebe jak zpíváš ty debi - le....Kábátii mate super web a te nej:-* - to sněhulda: pokud se aspoň trochu zajímáš o Kabát tak Pepa - má v každý smlouvě v muzikálu že je Kabát na 1 místě a ž - e kdyby to někomu s kapeli vadilo tak stim sekne a kdyby Corrida - byla tak špatná jak říkáš a to vžádnym případě není ta - k by se tak dobře neprodávala - to sněhulda: Nechápu, jak to myslíš? Copak kdyby Pepa nezpíva - l v muzikálech, tak to nazpívá jinak? Co je to za názor? Nech - pu to. Zpívá stejně dobře, ne-li líp. - snehulda: Tak to je vývoj, kdyby zůstávali u toho co hráli dř - ív, tak by je asi neposlouchalo tolik lidí jako dneska. To že s - e každá jejich deska prodává v desetitisících je znamka toho - , že to prostě lidi žerou, tak proč to měnit ;) - já teda nevim jak dlouho posloucháte kabáty ale asi moc dlouho - ne protože jinak by jste nemohli psát že korida je báječná. - já na kabátech vyrostl a podle mě je to suveréně nejhorší - deska..Chlapci by si měli nafackovat a vrátit se do studia,posl - echnout starý věci,omluvit se fanouškum a natočit něco poř - dnýho..Tomáš a Ota pro mě jsou jedni z nejlepších českých - kytaristů ale to co předvedli na týhle desce je fakt smutný.. - .Připadaj mi jak po obrně..A Pepa by si měl vybrat mezi muziká - lem a kapelou jinak to bude stát za hovno.Fakt je mi z týhle des - ky smutno... -


Kateřina - 20.01.2007, 19:51:38
Nej jsou pisnicky:Raci v praci a Kruty krtek Joe


Kateřina - 20.01.2007, 19:49:55
CD Corrida je bajecny.Nejlepsi pisnicky co jsem slisela.


rex - 20.01.2007, 18:32:44
je to pěkny


Standa - 17.01.2007, 07:36:41
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. - Lepší kapelu než Kabáty neznám!!! Kabát je pro mě prostě j - ednička ne celé čáře!!! sněhulda a majk: vsadím se, že kdy - by vy jste měli vylézt na podium a něco zazpívat, tak byste se - posrali, a i kdyby to byla pravda, to co tam píšete, tak se to - asi všem líbí!!! jinak by se Corrida tak dobře neprodávala! < - br /> tak radši oba zalezte někde hodně hluboko!!! Corrida je - to nej nej CD od Kabátů - pro majk:Ty prosímte zpamatuj se kabáti jsou nejlespší a maj n - ejlepší kapelu a to bych chtela videt tebe jak zpíváš ty debi - le....Kábátii mate super web a te nej:-* - to sněhulda: pokud se aspoň trochu zajímáš o Kabát tak Pepa - má v každý smlouvě v muzikálu že je Kabát na 1 místě a ž - e kdyby to někomu s kapeli vadilo tak stim sekne a kdyby Corrida - byla tak špatná jak říkáš a to vžádnym případě není ta - k by se tak dobře neprodávala - to sněhulda: Nechápu, jak to myslíš? Copak kdyby Pepa nezpíva - l v muzikálech, tak to nazpívá jinak? Co je to za názor? Nech - pu to. Zpívá stejně dobře, ne-li líp. - snehulda: Tak to je vývoj, kdyby zůstávali u toho co hráli dř - ív, tak by je asi neposlouchalo tolik lidí jako dneska. To že s - e každá jejich deska prodává v desetitisících je znamka toho - , že to prostě lidi žerou, tak proč to měnit ;) - já teda nevim jak dlouho posloucháte kabáty ale asi moc dlouho - ne protože jinak by jste nemohli psát že korida je báječná. - já na kabátech vyrostl a podle mě je to suveréně nejhorší - deska..Chlapci by si měli nafackovat a vrátit se do studia,posl - echnout starý věci,omluvit se fanouškum a natočit něco poř - dnýho..Tomáš a Ota pro mě jsou jedni z nejlepších českých - kytaristů ale to co předvedli na týhle desce je fakt smutný.. - .Připadaj mi jak po obrně..A Pepa by si měl vybrat mezi muziká - lem a kapelou jinak to bude stát za hovno.Fakt je mi z týhle des - ky smutno... - koridu jsem našel letošní vánoce pod stromečkem dal jsem ji d - o přehrávače a zjistil jsem že některé písničky jsou zda - ilé tak 80 procent a jiné se hitum jen sotva blíží zbytek pr - ocent -


Dan FIALA (Webmaster) - 16.01.2007, 16:44:45
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. - Lepší kapelu než Kabáty neznám!!! Kabát je pro mě prostě j - ednička ne celé čáře!!! sněhulda a majk: vsadím se, že kdy - by vy jste měli vylézt na podium a něco zazpívat, tak byste se - posrali, a i kdyby to byla pravda, to co tam píšete, tak se to - asi všem líbí!!! jinak by se Corrida tak dobře neprodávala! < - br /> tak radši oba zalezte někde hodně hluboko!!! Corrida je - to nej nej CD od Kabátů - pro majk:Ty prosímte zpamatuj se kabáti jsou nejlespší a maj n - ejlepší kapelu a to bych chtela videt tebe jak zpíváš ty debi - le....Kábátii mate super web a te nej:-* - to sněhulda: pokud se aspoň trochu zajímáš o Kabát tak Pepa - má v každý smlouvě v muzikálu že je Kabát na 1 místě a ž - e kdyby to někomu s kapeli vadilo tak stim sekne a kdyby Corrida - byla tak špatná jak říkáš a to vžádnym případě není ta - k by se tak dobře neprodávala - to sněhulda: Nechápu, jak to myslíš? Copak kdyby Pepa nezpíva - l v muzikálech, tak to nazpívá jinak? Co je to za názor? Nech - pu to. Zpívá stejně dobře, ne-li líp. - snehulda: Tak to je vývoj, kdyby zůstávali u toho co hráli dř - ív, tak by je asi neposlouchalo tolik lidí jako dneska. To že s - e každá jejich deska prodává v desetitisících je znamka toho - , že to prostě lidi žerou, tak proč to měnit ;) - já teda nevim jak dlouho posloucháte kabáty ale asi moc dlouho - ne protože jinak by jste nemohli psát že korida je báječná. - já na kabátech vyrostl a podle mě je to suveréně nejhorší - deska..Chlapci by si měli nafackovat a vrátit se do studia,posl - echnout starý věci,omluvit se fanouškum a natočit něco poř - dnýho..Tomáš a Ota pro mě jsou jedni z nejlepších českých - kytaristů ale to co předvedli na týhle desce je fakt smutný.. - .Připadaj mi jak po obrně..A Pepa by si měl vybrat mezi muziká - lem a kapelou jinak to bude stát za hovno.Fakt je mi z týhle des - ky smutno... - koridu jsem našel letošní vánoce pod stromečkem dal jsem ji d - o přehrávače a zjistil jsem že některé písničky jsou zda - ilé tak 80 procent a jiné se hitum jen sotva blíží zbytek pr - ocent - to majk: Pokud ti 3 roky přijdou jako rychlokvaška, tak nevim, c - o je u tebe pomalý... -


majk - 16.01.2007, 02:30:24
Sněhuldo: Ty jo,poslouchal jsi někdy vůbec některou starší d - esku od Kabátů?
Tohle je prostě podle mě naprostej pře - vrat!!!! Furt nemůžou zpívat o chlastu !!!!!! Je to prostě jed - na z jejich alb ! Všechny nemůžou být stejný!!! - Corrida je fakt bombovní písnička!!!
Líbí se celé moj - í rodine! I mojí 7-leté segře :-))) - ti niki:nebuď vztahovačná..jápevně doufam že i mezi dnešní - ma puberťačkama jsou poctiví rockerky...Já narážel na takov - ty růžoví šamponky pro který jsou kabáti úžasný jen pro - to že Pepa má nádherný vlasy aTomášek sladkej úsměv...pak - si v esu poslechnou jednu písničku a jsou z nich expertky na ka - báty....Kabát nemá v čechách konkurenci - To sněhulda: Já respektuju tvůj názor, možná máš pravdu, a - le ty jsi myslíš, že když mi je 15, tak jsem nějaká přiblbl - á puberťačka??! Mě se Kabáti líbili dávno před tím, než - vyšla Corrida, podle toho, cos tam psal, tak praví fans jsou jen - ňácí 40-ti letí chlapi.. NO tak s tímhle fakt nesouhlasím.. - ale je to tvůj názor.. Možná kdyby nebyly ty břiblblé puber - ťačky, tak se Corridy prodalo mnohem méně.. Co ti na tom jako - vadí, že se puberťačkám líbí Kabát??!! Ale u mě to není - tak, jakože Kabát je chvíli v televizi, rádiu, a tak, a potom - to utichne, a začne se mi líbit zas něco jiného.. no tak takhl - e já to fakt nemám, tak neházej všechny do jednoho pytle! A n - kdo prostě neměl tu možnost dostat se na Kabáty naživo.. Jo - a já bych řekla, že tím muzikálem si Vojtek leda tak hlas zle - pšuje a zpívá pořád líp.. !!!Kabát je pro mě jednička!!! - to Já:Konečně někdo kdo je schopnej tolerovat názor druhýho - ikdyž je jinej než jeho vlastní...Za to ti dík..Na tom že Dě - vky jsou nejlepší album se schodnem maximálně...Mě bylo v 93. - dvanáct tkže jsem na konzertě taky nebyl ale stál jsem front - u na kazetu...a pak jí poslouchal pořát dokola...To samí bylo - s třeba s trpaslíkam..Ale corrida mě nějak nechytla....nějak - mi tam chybí taková ta hravost ikdyž vyloženě špatná neni. - ..ale já mam prostě tuhle kapelu spojenou s úžasnejma kytarove - jma rifama a ty mi tu scházej...A to je to co mi asi nejvíc kaz - dojem...uvidíme jaká bude live..
- milá niki říká se někam hluboko...pro mě je kabát taky napr - ostá jednička..ale prostě muj názor je ten že tahla deska je - prostě slabší..Pokud jde o ten spěv tak muzikáloví spíván - je trošku o něčěm jinym než rockoví a na tom hlase se rto - podepíše..už neni tak "tvrdej"jako dřív..a kdzž js - me u tý prodávanosti..víš kdo tak zvíšil prodeje desek?přib - lblý puberťačky který si to kupujou protože kabát je teď in - ....o kabátu ví úplný kuloví..ale to nejsou skutečný fans.. - .tak schválně..na kolika koncertech kdo z vás byl?Kolik vyjmenu - jete z hlavy desek?Korida se prodává protože má promo jako kr - va..To že máte nad postelí plakát kabátů neznamená že jst - e na ně experti a můžete odsuzovat názory lidí který stáli - v 93. roce frontu na Děvky ty to znaj,protože většině z vás - tam ještě nedávno viseli lunetici..navíc hraju na kytaru takž - e můžu posoudit i hráčskou obtížnost....Souhlasim s Paťasem - že se kabáti vyvíjej a jejich muzika s léty získává na kva - litě ale prostě podle mě tahle deska neni tak dobrá jak jsem - ekal....a jako pokud je někdo na tom tak špatně že neskousne - názor druhýho a nadává mu do debilů tak ho ubožáka upřim - lituju a myslim že tady nemá co dělat protože tenhle web je - tu pro to aby se tu mohli fandové bavit a vyměňovat si názory. - Muj názor je ten že korida je slabá a tak výborná kapela jako - kabáti má určitě navíc. - Lepší kapelu než Kabáty neznám!!! Kabát je pro mě prostě j - ednička ne celé čáře!!! sněhulda a majk: vsadím se, že kdy - by vy jste měli vylézt na podium a něco zazpívat, tak byste se - posrali, a i kdyby to byla pravda, to co tam píšete, tak se to - asi všem líbí!!! jinak by se Corrida tak dobře neprodávala! < - br /> tak radši oba zalezte někde hodně hluboko!!! Corrida je - to nej nej CD od Kabátů - pro majk:Ty prosímte zpamatuj se kabáti jsou nejlespší a maj n - ejlepší kapelu a to bych chtela videt tebe jak zpíváš ty debi - le....Kábátii mate super web a te nej:-* - to sněhulda: pokud se aspoň trochu zajímáš o Kabát tak Pepa - má v každý smlouvě v muzikálu že je Kabát na 1 místě a ž - e kdyby to někomu s kapeli vadilo tak stim sekne a kdyby Corrida - byla tak špatná jak říkáš a to vžádnym případě není ta - k by se tak dobře neprodávala - to sněhulda: Nechápu, jak to myslíš? Copak kdyby Pepa nezpíva - l v muzikálech, tak to nazpívá jinak? Co je to za názor? Nech - pu to. Zpívá stejně dobře, ne-li líp. - snehulda: Tak to je vývoj, kdyby zůstávali u toho co hráli dř - ív, tak by je asi neposlouchalo tolik lidí jako dneska. To že s - e každá jejich deska prodává v desetitisících je znamka toho - , že to prostě lidi žerou, tak proč to měnit ;) - já teda nevim jak dlouho posloucháte kabáty ale asi moc dlouho - ne protože jinak by jste nemohli psát že korida je báječná. - já na kabátech vyrostl a podle mě je to suveréně nejhorší - deska..Chlapci by si měli nafackovat a vrátit se do studia,posl - echnout starý věci,omluvit se fanouškum a natočit něco poř - dnýho..Tomáš a Ota pro mě jsou jedni z nejlepších českých - kytaristů ale to co předvedli na týhle desce je fakt smutný.. - .Připadaj mi jak po obrně..A Pepa by si měl vybrat mezi muziká - lem a kapelou jinak to bude stát za hovno.Fakt je mi z týhle des - ky smutno... - koridu jsem našel letošní vánoce pod stromečkem dal jsem ji d - o přehrávače a zjistil jsem že některé písničky jsou zda - ilé tak 80 procent a jiné se hitum jen sotva blíží zbytek pr - ocent - to majk: Pokud ti 3 roky přijdou jako rychlokvaška, tak nevim, c - o je u tebe pomalý... - korida je spousta predelanejch textu na stare melodie je to rychlo - kvaska.nebutte hluší.klukum začaly chybět prachy a tak to vyd - ali -