recenze

Dobrá práce

Kabát – Corrida 2007 (EMI) 108 min.

Kabáti na koncertním DVD využívají na maximum pozice domácí jedničky.

Sám jsem mnoho let patřil k těm, kteří považovali Kabát za největší póvl. Tupý prometal, největší zlo pro každého městského intelektuála. Ale postupem času jsem to začal přehodnocovat a nyní se nebojím napsat, že tahle kapela má můj respekt.

I když jejich první desky byly opravdu až příliš lidové, oni neprošustrovali svou rostoucí popularitu, využili toho a vlastně zaslouženě se nakonec stali největší kapelou v zemi. A dnešní Kabát, to je stejný fenomén jako třeba AC/DC nebo Iron Maiden – jasně, je to jen jednoduchý rock´n´roll s halekacími refrény, ale perfektně zmáklý a hlavně na živo je to fakt zábava.

Přesvědčil jsem se o tom na vlastní kůži loni na festivalu Rock For People, kdy jsem se na jejich koncert šel podívat vlastně jen tak z legrace, ale nakonec mě to dostalo – nasazením, show i uměním totálně strhnou lidi. A tohle DVD, zachycující pražskou zastávku turné k albu Corrida, které kapela odjela v roce 2007, působí stejně přesvědčivě.

Vlastně na něm není nic špatně. Dobře natočený koncert, dobrý zvuk (možná až moc dobrý – tipoval bych, že se něco dohrávalo ve studiu, ale to dělá kdekdo), profi scéna, srovnatelná se stadionovými kapelami z venku, kapela ve formě a dvaadvacet tisíc lidí v naprosté agónii, co odeřvalo jako jeden muž všechny texty. A nechybí ani ten ohňostroj.

Možná jen Vojtkovo konferování mezi písničkami je zbytečně kolotočářské, ale i to tak nějak už ke Kabátu patří. Jsou naší jedinou stadionovou kapelou (na tomhle turné jejich stálý tým tvořilo sedmdesát lidí plus dvě stě externistů na každé zastávce) a své pozice využívá na maximum. Nefláká to, ale naopak odvádí vyloženě profesionální výkon.

Z graficky dobře udělaného DVD stojí za pozornost i pětatřiceti minutový dokument z zákulisí, který dokazuje dvě věci – že turné jsou regulérní logistické manévry a že sami členové kapely to mají sympaticky na háku, a i když je vozí speciální černé džípy a na autogramiádách čekají fronty až ta roh, neulítávají si sami na sobě.

Radek Bureš, Filter



Komentáře:

Dobrá práce (DVD Corrida 2007)

Jméno:  
E-mail:  


F6YQqcNwjbbC - 10.05.2016, 08:07:40
I reokcn you are quite dead on with that.


ivča - 01.11.2013, 17:12:07
Kabát je prostě nejlepší kapela!! K tomu nemá už co dodat


Lukáš - 12.11.2009, 19:28:33
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt -


Lucka - 16.07.2009, 17:45:14
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
-


Rocker007 - 08.04.2009, 21:49:35
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. -


jakubisko - 23.03.2009, 12:35:00
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! -


Tialk - 22.03.2009, 12:07:54
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! - Corrida není špatná, ale Dole v dole se mi líbilo víc. S Děd - ou musím bohužel souhlasit absolutně ve všem (teda kromě náz - oru na St.Anger :-), to bylo rozhodně zajímavé), mluví mi př - mo z duše. Každý na to ale má svůj názor. To DVD mělo vyj - t bezprostředně po tour, aby mělo omluvu za většinu těch ch - yb. -


douda - 17.03.2009, 15:13:32
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! - Corrida není špatná, ale Dole v dole se mi líbilo víc. S Děd - ou musím bohužel souhlasit absolutně ve všem (teda kromě náz - oru na St.Anger :-), to bylo rozhodně zajímavé), mluví mi př - mo z duše. Každý na to ale má svůj názor. To DVD mělo vyj - t bezprostředně po tour, aby mělo omluvu za většinu těch ch - yb. - hele lidi toto dvd je nářes já ho mám protože su fanda kabá - t a dívam se na něj každej den radím vám kupte si ho je super - a něco pro chlapy z kabátů udělejte e-shopy to by se hodilo -


Kabat - 16.03.2009, 23:04:56
Kabat je nejlepsi ceska skupína.


sabča (12) - 15.03.2009, 19:16:13
suprový DVD


Děda - 07.03.2009, 16:01:48
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! - Corrida není špatná, ale Dole v dole se mi líbilo víc. S Děd - ou musím bohužel souhlasit absolutně ve všem (teda kromě náz - oru na St.Anger :-), to bylo rozhodně zajímavé), mluví mi př - mo z duše. Každý na to ale má svůj názor. To DVD mělo vyj - t bezprostředně po tour, aby mělo omluvu za většinu těch ch - yb. - hele lidi toto dvd je nářes já ho mám protože su fanda kabá - t a dívam se na něj každej den radím vám kupte si ho je super - a něco pro chlapy z kabátů udělejte e-shopy to by se hodilo - To Rocker007: Já jsem neřekl, že jsou Horkýže Slíže lepší - ! Jen jsem konstatoval, že na rock for people nebyli Kabáti abso - lutní špice festivalu (ostatně ani Ofspringové). Jinak - co se - mého názoru týče, tak alkohol je věc, kterou by si skupina t - akového formátu neměla na pódiu dovolit. Hrajou pro tisíce li - dí a sebevětší nebo i sebemenší chybičky se moc odpouští. - Tohle není hraní v klubech pro pár diváků. Pokud chtějí b - t světového formátu, tak rozhodně ne (nebo alespon ne tak aby - se jim pletli slova :-) Dále-v roce 2008 jeli jen pár štací, - takže zas tak moc v jednom kole nebyli. Třeba o proti Corrida To - ur a Dole v dole Tour. Tam chyby v hraní nebyly skoro žádné a - pokud ano, tak jen opravdu nepatrné.

To Tom: No ne - vím jestli si mladší nežli já (není mi ještě ani 20). Co s - e mě a hudby týče, tak jsem taky uvízl spíše na divokým zá - padě. Skupiny tam nabízejí neustále něco nového neohraného. - U nás mi přijde, že se něco vymyslí a udělá se to v někol - ika verzích pod jinými jmény. To dělá třeba Kabát co si bud - eme nalhávat. Jedním dobrým příkladem je třeba Metallica. Ne - vydává tolik CDéček, ale když něco vyjde je to bomba (kromě - St. Angeru). Vždycky přijdou s něčím novým. Z evropských n - apř. Gamma Ray. Taky-co CD to skvost.
-


Monika - 07.03.2009, 08:53:54
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! - Corrida není špatná, ale Dole v dole se mi líbilo víc. S Děd - ou musím bohužel souhlasit absolutně ve všem (teda kromě náz - oru na St.Anger :-), to bylo rozhodně zajímavé), mluví mi př - mo z duše. Každý na to ale má svůj názor. To DVD mělo vyj - t bezprostředně po tour, aby mělo omluvu za většinu těch ch - yb. - hele lidi toto dvd je nářes já ho mám protože su fanda kabá - t a dívam se na něj každej den radím vám kupte si ho je super - a něco pro chlapy z kabátů udělejte e-shopy to by se hodilo - To Rocker007: Já jsem neřekl, že jsou Horkýže Slíže lepší - ! Jen jsem konstatoval, že na rock for people nebyli Kabáti abso - lutní špice festivalu (ostatně ani Ofspringové). Jinak - co se - mého názoru týče, tak alkohol je věc, kterou by si skupina t - akového formátu neměla na pódiu dovolit. Hrajou pro tisíce li - dí a sebevětší nebo i sebemenší chybičky se moc odpouští. - Tohle není hraní v klubech pro pár diváků. Pokud chtějí b - t světového formátu, tak rozhodně ne (nebo alespon ne tak aby - se jim pletli slova :-) Dále-v roce 2008 jeli jen pár štací, - takže zas tak moc v jednom kole nebyli. Třeba o proti Corrida To - ur a Dole v dole Tour. Tam chyby v hraní nebyly skoro žádné a - pokud ano, tak jen opravdu nepatrné.

To Tom: No ne - vím jestli si mladší nežli já (není mi ještě ani 20). Co s - e mě a hudby týče, tak jsem taky uvízl spíše na divokým zá - padě. Skupiny tam nabízejí neustále něco nového neohraného. - U nás mi přijde, že se něco vymyslí a udělá se to v někol - ika verzích pod jinými jmény. To dělá třeba Kabát co si bud - eme nalhávat. Jedním dobrým příkladem je třeba Metallica. Ne - vydává tolik CDéček, ale když něco vyjde je to bomba (kromě - St. Angeru). Vždycky přijdou s něčím novým. Z evropských n - apř. Gamma Ray. Taky-co CD to skvost.
- mrkuba: Souhlasím s Tomem. Kdo chce vidět DVD Corrida, tak ať s - i ho koupí nebo půjčí. Je to nefér i vůči kapele. Navíc to - DVD nestojí ani tři stovky. Měsíčně určitě protelefonují - víc, například. -


mrkuba - 06.03.2009, 22:37:14
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! - Corrida není špatná, ale Dole v dole se mi líbilo víc. S Děd - ou musím bohužel souhlasit absolutně ve všem (teda kromě náz - oru na St.Anger :-), to bylo rozhodně zajímavé), mluví mi př - mo z duše. Každý na to ale má svůj názor. To DVD mělo vyj - t bezprostředně po tour, aby mělo omluvu za většinu těch ch - yb. - hele lidi toto dvd je nářes já ho mám protože su fanda kabá - t a dívam se na něj každej den radím vám kupte si ho je super - a něco pro chlapy z kabátů udělejte e-shopy to by se hodilo - To Rocker007: Já jsem neřekl, že jsou Horkýže Slíže lepší - ! Jen jsem konstatoval, že na rock for people nebyli Kabáti abso - lutní špice festivalu (ostatně ani Ofspringové). Jinak - co se - mého názoru týče, tak alkohol je věc, kterou by si skupina t - akového formátu neměla na pódiu dovolit. Hrajou pro tisíce li - dí a sebevětší nebo i sebemenší chybičky se moc odpouští. - Tohle není hraní v klubech pro pár diváků. Pokud chtějí b - t světového formátu, tak rozhodně ne (nebo alespon ne tak aby - se jim pletli slova :-) Dále-v roce 2008 jeli jen pár štací, - takže zas tak moc v jednom kole nebyli. Třeba o proti Corrida To - ur a Dole v dole Tour. Tam chyby v hraní nebyly skoro žádné a - pokud ano, tak jen opravdu nepatrné.

To Tom: No ne - vím jestli si mladší nežli já (není mi ještě ani 20). Co s - e mě a hudby týče, tak jsem taky uvízl spíše na divokým zá - padě. Skupiny tam nabízejí neustále něco nového neohraného. - U nás mi přijde, že se něco vymyslí a udělá se to v někol - ika verzích pod jinými jmény. To dělá třeba Kabát co si bud - eme nalhávat. Jedním dobrým příkladem je třeba Metallica. Ne - vydává tolik CDéček, ale když něco vyjde je to bomba (kromě - St. Angeru). Vždycky přijdou s něčím novým. Z evropských n - apř. Gamma Ray. Taky-co CD to skvost.
- mrkuba: Souhlasím s Tomem. Kdo chce vidět DVD Corrida, tak ať s - i ho koupí nebo půjčí. Je to nefér i vůči kapele. Navíc to - DVD nestojí ani tři stovky. Měsíčně určitě protelefonují - víc, například. - nj koupil jsem si to original jenze nekteri jsi to chteji stahnout - z netu -


Tom - 06.03.2009, 19:27:07
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! - Corrida není špatná, ale Dole v dole se mi líbilo víc. S Děd - ou musím bohužel souhlasit absolutně ve všem (teda kromě náz - oru na St.Anger :-), to bylo rozhodně zajímavé), mluví mi př - mo z duše. Každý na to ale má svůj názor. To DVD mělo vyj - t bezprostředně po tour, aby mělo omluvu za většinu těch ch - yb. - hele lidi toto dvd je nářes já ho mám protože su fanda kabá - t a dívam se na něj každej den radím vám kupte si ho je super - a něco pro chlapy z kabátů udělejte e-shopy to by se hodilo - To Rocker007: Já jsem neřekl, že jsou Horkýže Slíže lepší - ! Jen jsem konstatoval, že na rock for people nebyli Kabáti abso - lutní špice festivalu (ostatně ani Ofspringové). Jinak - co se - mého názoru týče, tak alkohol je věc, kterou by si skupina t - akového formátu neměla na pódiu dovolit. Hrajou pro tisíce li - dí a sebevětší nebo i sebemenší chybičky se moc odpouští. - Tohle není hraní v klubech pro pár diváků. Pokud chtějí b - t světového formátu, tak rozhodně ne (nebo alespon ne tak aby - se jim pletli slova :-) Dále-v roce 2008 jeli jen pár štací, - takže zas tak moc v jednom kole nebyli. Třeba o proti Corrida To - ur a Dole v dole Tour. Tam chyby v hraní nebyly skoro žádné a - pokud ano, tak jen opravdu nepatrné.

To Tom: No ne - vím jestli si mladší nežli já (není mi ještě ani 20). Co s - e mě a hudby týče, tak jsem taky uvízl spíše na divokým zá - padě. Skupiny tam nabízejí neustále něco nového neohraného. - U nás mi přijde, že se něco vymyslí a udělá se to v někol - ika verzích pod jinými jmény. To dělá třeba Kabát co si bud - eme nalhávat. Jedním dobrým příkladem je třeba Metallica. Ne - vydává tolik CDéček, ale když něco vyjde je to bomba (kromě - St. Angeru). Vždycky přijdou s něčím novým. Z evropských n - apř. Gamma Ray. Taky-co CD to skvost.
- mrkuba: Souhlasím s Tomem. Kdo chce vidět DVD Corrida, tak ať s - i ho koupí nebo půjčí. Je to nefér i vůči kapele. Navíc to - DVD nestojí ani tři stovky. Měsíčně určitě protelefonují - víc, například. - nj koupil jsem si to original jenze nekteri jsi to chteji stahnout - z netu - mrkuba : Koupil jsis originál ? Dal sji za to prahy? Nevidím dů - vod proš to dávat na net... To by jsi byl dobrej fanoušek.

Děda : Jem i to líto....ale musím s tebou souhlasit - . Dole v dole tour bylo bezvadné ale tím nechci shazovat Corridu - . Určitě jsem mladší než ty a většina fanoušku ale co se t - ýká hudby tak jsem uvíznul na západě. Od Kabátů se na Corri - da tour očekávalo možné i nemožné .Každopádně si podle m - ostudu neutrhli . . . spíš bych dával to"horší" D - VD za vinu tomu, kdo to tak odporně vykuchal...humus . Dole v dol - e 4 ever. Horkýže maj taky úroveň . . . ale ještě je hodně - pozadu oproti kabátům. Co se týče scény a celkového dojmu je - dnoznačně. Měj se :) Tom -


mrkuba - 06.03.2009, 13:12:10
nvm nvm mam dat dvd corrida na net?


Rocker007 - 06.03.2009, 12:53:34
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! - Corrida není špatná, ale Dole v dole se mi líbilo víc. S Děd - ou musím bohužel souhlasit absolutně ve všem (teda kromě náz - oru na St.Anger :-), to bylo rozhodně zajímavé), mluví mi př - mo z duše. Každý na to ale má svůj názor. To DVD mělo vyj - t bezprostředně po tour, aby mělo omluvu za většinu těch ch - yb. - hele lidi toto dvd je nářes já ho mám protože su fanda kabá - t a dívam se na něj každej den radím vám kupte si ho je super - a něco pro chlapy z kabátů udělejte e-shopy to by se hodilo - To Rocker007: Já jsem neřekl, že jsou Horkýže Slíže lepší - ! Jen jsem konstatoval, že na rock for people nebyli Kabáti abso - lutní špice festivalu (ostatně ani Ofspringové). Jinak - co se - mého názoru týče, tak alkohol je věc, kterou by si skupina t - akového formátu neměla na pódiu dovolit. Hrajou pro tisíce li - dí a sebevětší nebo i sebemenší chybičky se moc odpouští. - Tohle není hraní v klubech pro pár diváků. Pokud chtějí b - t světového formátu, tak rozhodně ne (nebo alespon ne tak aby - se jim pletli slova :-) Dále-v roce 2008 jeli jen pár štací, - takže zas tak moc v jednom kole nebyli. Třeba o proti Corrida To - ur a Dole v dole Tour. Tam chyby v hraní nebyly skoro žádné a - pokud ano, tak jen opravdu nepatrné.

To Tom: No ne - vím jestli si mladší nežli já (není mi ještě ani 20). Co s - e mě a hudby týče, tak jsem taky uvízl spíše na divokým zá - padě. Skupiny tam nabízejí neustále něco nového neohraného. - U nás mi přijde, že se něco vymyslí a udělá se to v někol - ika verzích pod jinými jmény. To dělá třeba Kabát co si bud - eme nalhávat. Jedním dobrým příkladem je třeba Metallica. Ne - vydává tolik CDéček, ale když něco vyjde je to bomba (kromě - St. Angeru). Vždycky přijdou s něčím novým. Z evropských n - apř. Gamma Ray. Taky-co CD to skvost.
- mrkuba: Souhlasím s Tomem. Kdo chce vidět DVD Corrida, tak ať s - i ho koupí nebo půjčí. Je to nefér i vůči kapele. Navíc to - DVD nestojí ani tři stovky. Měsíčně určitě protelefonují - víc, například. - nj koupil jsem si to original jenze nekteri jsi to chteji stahnout - z netu - mrkuba : Koupil jsis originál ? Dal sji za to prahy? Nevidím dů - vod proš to dávat na net... To by jsi byl dobrej fanoušek.

Děda : Jem i to líto....ale musím s tebou souhlasit - . Dole v dole tour bylo bezvadné ale tím nechci shazovat Corridu - . Určitě jsem mladší než ty a většina fanoušku ale co se t - ýká hudby tak jsem uvíznul na západě. Od Kabátů se na Corri - da tour očekávalo možné i nemožné .Každopádně si podle m - ostudu neutrhli . . . spíš bych dával to"horší" D - VD za vinu tomu, kdo to tak odporně vykuchal...humus . Dole v dol - e 4 ever. Horkýže maj taky úroveň . . . ale ještě je hodně - pozadu oproti kabátům. Co se týče scény a celkového dojmu je - dnoznačně. Měj se :) Tom - Děda: Jako hudebník určitě víš, že pokud jsi stále v jedno - m kole, tak se snadno můžou stát chyby. A pokud máš v sobě t - rochu alkoholu, tak fakt děláš chyby. A jestli jsou Horkýže l - epší než Kabát, tak o tom by se dalo polemizovat. Myslím, že - Kabát stále stoupá a tour 2004 byl podle mě jenom radikální - řez mezi dřívějími koncerty ve vnitř, které byly ,,komorn - jší". Koncert venku je již na světové úrovni a rozhodn - ě je lepší. V hale je špatnej zvuk, čehož se bojim, protože - jsem se někde dočetl, že příští tour bude v halách. Dědo - , dědo... -


Neo - 05.03.2009, 21:51:03
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! - Corrida není špatná, ale Dole v dole se mi líbilo víc. S Děd - ou musím bohužel souhlasit absolutně ve všem (teda kromě náz - oru na St.Anger :-), to bylo rozhodně zajímavé), mluví mi př - mo z duše. Každý na to ale má svůj názor. To DVD mělo vyj - t bezprostředně po tour, aby mělo omluvu za většinu těch ch - yb. - hele lidi toto dvd je nářes já ho mám protože su fanda kabá - t a dívam se na něj každej den radím vám kupte si ho je super - a něco pro chlapy z kabátů udělejte e-shopy to by se hodilo - To Rocker007: Já jsem neřekl, že jsou Horkýže Slíže lepší - ! Jen jsem konstatoval, že na rock for people nebyli Kabáti abso - lutní špice festivalu (ostatně ani Ofspringové). Jinak - co se - mého názoru týče, tak alkohol je věc, kterou by si skupina t - akového formátu neměla na pódiu dovolit. Hrajou pro tisíce li - dí a sebevětší nebo i sebemenší chybičky se moc odpouští. - Tohle není hraní v klubech pro pár diváků. Pokud chtějí b - t světového formátu, tak rozhodně ne (nebo alespon ne tak aby - se jim pletli slova :-) Dále-v roce 2008 jeli jen pár štací, - takže zas tak moc v jednom kole nebyli. Třeba o proti Corrida To - ur a Dole v dole Tour. Tam chyby v hraní nebyly skoro žádné a - pokud ano, tak jen opravdu nepatrné.

To Tom: No ne - vím jestli si mladší nežli já (není mi ještě ani 20). Co s - e mě a hudby týče, tak jsem taky uvízl spíše na divokým zá - padě. Skupiny tam nabízejí neustále něco nového neohraného. - U nás mi přijde, že se něco vymyslí a udělá se to v někol - ika verzích pod jinými jmény. To dělá třeba Kabát co si bud - eme nalhávat. Jedním dobrým příkladem je třeba Metallica. Ne - vydává tolik CDéček, ale když něco vyjde je to bomba (kromě - St. Angeru). Vždycky přijdou s něčím novým. Z evropských n - apř. Gamma Ray. Taky-co CD to skvost.
- mrkuba: Souhlasím s Tomem. Kdo chce vidět DVD Corrida, tak ať s - i ho koupí nebo půjčí. Je to nefér i vůči kapele. Navíc to - DVD nestojí ani tři stovky. Měsíčně určitě protelefonují - víc, například. - nj koupil jsem si to original jenze nekteri jsi to chteji stahnout - z netu - mrkuba : Koupil jsis originál ? Dal sji za to prahy? Nevidím dů - vod proš to dávat na net... To by jsi byl dobrej fanoušek.

Děda : Jem i to líto....ale musím s tebou souhlasit - . Dole v dole tour bylo bezvadné ale tím nechci shazovat Corridu - . Určitě jsem mladší než ty a většina fanoušku ale co se t - ýká hudby tak jsem uvíznul na západě. Od Kabátů se na Corri - da tour očekávalo možné i nemožné .Každopádně si podle m - ostudu neutrhli . . . spíš bych dával to"horší" D - VD za vinu tomu, kdo to tak odporně vykuchal...humus . Dole v dol - e 4 ever. Horkýže maj taky úroveň . . . ale ještě je hodně - pozadu oproti kabátům. Co se týče scény a celkového dojmu je - dnoznačně. Měj se :) Tom - Děda: Jako hudebník určitě víš, že pokud jsi stále v jedno - m kole, tak se snadno můžou stát chyby. A pokud máš v sobě t - rochu alkoholu, tak fakt děláš chyby. A jestli jsou Horkýže l - epší než Kabát, tak o tom by se dalo polemizovat. Myslím, že - Kabát stále stoupá a tour 2004 byl podle mě jenom radikální - řez mezi dřívějími koncerty ve vnitř, které byly ,,komorn - jší". Koncert venku je již na světové úrovni a rozhodn - ě je lepší. V hale je špatnej zvuk, čehož se bojim, protože - jsem se někde dočetl, že příští tour bude v halách. Dědo - , dědo... - Teď bych nepsal k "recenzi", ale pochválil bych velice - objektivní názor Dědy. Fakt mě to dostalo, jo, nechválí Kab - át, ale to taky pořád nejde...
Zdravím Dědu :-) -


Děda - 05.03.2009, 19:24:11
toto dvd mám je nejlepší a coridě jsem byl na Slavii a kabát - .......................... super už se těším na další konce - rt - tak tohle DVD mám doma a dënně soi ho pouštím je to nejlepš - Dvd od Kabátů
- Ty bláho, vy tu mluvíte snad o úplně jiný skupině, než je K - abát ne? Oni nejsou hvězdy, co maj všechno v naprostym ,,pořá - dku". Přeci k živýmu koncertu patří to, že občas prst - nebo slovo ujede. Tosi potom můžu jenom pouštět CD a ani nevyc - házet ven, ne? Jdeo tu atmosféru a zmrvit se může cokoliv kdyk - oliv (viz např. průser se zvuke na Czech rock block 08 u Arakain - ů). Zkrátka některý věci neovlivníte. Skupina takovýho form - átu. Např. Rammsteini choděj na podium zásadně po požití al - koholu a jaká to je známá skupina. Herňajz... a už prostě to - , že to jsou rockeři a ne nějací emsíci co se bojej před kon - cíkem požít i Coca Colu. - Souhlasim s názorem, že tour Dole v dole bylo lepší než Corri - da, ale co předvedli s písni Frau a hlavně s Malou dámou, tak - z toho "uchcávám" :) samozřejmě v dobrém! - Corrida není špatná, ale Dole v dole se mi líbilo víc. S Děd - ou musím bohužel souhlasit absolutně ve všem (teda kromě náz - oru na St.Anger :-), to bylo rozhodně zajímavé), mluví mi př - mo z duše. Každý na to ale má svůj názor. To DVD mělo vyj - t bezprostředně po tour, aby mělo omluvu za většinu těch ch - yb. - hele lidi toto dvd je nářes já ho mám protože su fanda kabá - t a dívam se na něj každej den radím vám kupte si ho je super - a něco pro chlapy z kabátů udělejte e-shopy to by se hodilo - To Rocker007: Já jsem neřekl, že jsou Horkýže Slíže lepší - ! Jen jsem konstatoval, že na rock for people nebyli Kabáti abso - lutní špice festivalu (ostatně ani Ofspringové). Jinak - co se - mého názoru týče, tak alkohol je věc, kterou by si skupina t - akového formátu neměla na pódiu dovolit. Hrajou pro tisíce li - dí a sebevětší nebo i sebemenší chybičky se moc odpouští. - Tohle není hraní v klubech pro pár diváků. Pokud chtějí b - t světového formátu, tak rozhodně ne (nebo alespon ne tak aby - se jim pletli slova :-) Dále-v roce 2008 jeli jen pár štací, - takže zas tak moc v jednom kole nebyli. Třeba o proti Corrida To - ur a Dole v dole Tour. Tam chyby v hraní nebyly skoro žádné a - pokud ano, tak jen opravdu nepatrné.

To Tom: No ne - vím jestli si mladší nežli já (není mi ještě ani 20). Co s - e mě a hudby týče, tak jsem taky uvízl spíše na divokým zá - padě. Skupiny tam nabízejí neustále něco nového neohraného. - U nás mi přijde, že se něco vymyslí a udělá se to v někol - ika verzích pod jinými jmény. To dělá třeba Kabát co si bud - eme nalhávat. Jedním dobrým příkladem je třeba Metallica. Ne - vydává tolik CDéček, ale když něco vyjde je to bomba (kromě - St. Angeru). Vždycky přijdou s něčím novým. Z evropských n - apř. Gamma Ray. Taky-co CD to skvost.
- mrkuba: Souhlasím s Tomem. Kdo chce vidět DVD Corrida, tak ať s - i ho koupí nebo půjčí. Je to nefér i vůči kapele. Navíc to - DVD nestojí ani tři stovky. Měsíčně určitě protelefonují - víc, například. - nj koupil jsem si to original jenze nekteri jsi to chteji stahnout - z netu - mrkuba : Koupil jsis originál ? Dal sji za to prahy? Nevidím dů - vod proš to dávat na net... To by jsi byl dobrej fanoušek.

Děda : Jem i to líto....ale musím s tebou souhlasit - . Dole v dole tour bylo bezvadné ale tím nechci shazovat Corridu - . Určitě jsem mladší než ty a většina fanoušku ale co se t - ýká hudby tak jsem uvíznul na západě. Od Kabátů se na Corri - da tour očekávalo možné i nemožné .Každopádně si podle m - ostudu neutrhli . . . spíš bych dával to"horší" D - VD za vinu tomu, kdo to tak odporně vykuchal...humus . Dole v dol - e 4 ever. Horkýže maj taky úroveň . . . ale ještě je hodně - pozadu oproti kabátům. Co se týče scény a celkového dojmu je - dnoznačně. Měj se :) Tom - Děda: Jako hudebník určitě víš, že pokud jsi stále v jedno - m kole, tak se snadno můžou stát chyby. A pokud máš v sobě t - rochu alkoholu, tak fakt děláš chyby. A jestli jsou Horkýže l - epší než Kabát, tak o tom by se dalo polemizovat. Myslím, že - Kabát stále stoupá a tour 2004 byl podle mě jenom radikální - řez mezi dřívějími koncerty ve vnitř, které byly ,,komorn - jší". Koncert venku je již na světové úrovni a rozhodn - ě je lepší. V hale je špatnej zvuk, čehož se bojim, protože - jsem se někde dočetl, že příští tour bude v halách. Dědo - , dědo... - Teď bych nepsal k "recenzi", ale pochválil bych velice - objektivní názor Dědy. Fakt mě to dostalo, jo, nechválí Kab - át, ale to taky pořád nejde...
Zdravím Dědu :-) - DVD sice ještě nemám, ale za nedlouho si ho budu pořizovat, ta - k svůj příspěvek doplním . Dovoluji si však s některými v - cmi nesouhlasit:
1.) Na rock for people byli sice dobří, - ale jednoznačně né nejlepší! Známka za dobré, aneb za tři - , sedí. Pokud mám srovnat české a slovenské skupiny, tak se m - i na RfP velice líbili Horkýže slíže, Vypsaná fixa, Tři ses - try nebo klasickej Divokej Bill, který má opravdu šťávu
- 2.) Že to Kabát nefláká? O tom, by se dalo dlouze polemizova - t. To, že u nás v Pardubicích řekl Pepe "ahoj Jihlavo&quo - t; jsem přešel, ale to jak na Pepa na RfP, ale tuším, že i Mi - lan pletli slova bylo opravdu do uší bijcí + jakožto muzikant - mohu říci, že kytaristé a řekl bych, že asi nejvíc Tomáš, - měli dost překlepů, ač zvuk byl na druhou stranu výborný.
Kabát byl fenomenální na Dole v dole Tour. To si - myslím, že bylo jeho vrcholové období, kterého dle mého náz - oru už nikdy nebudou schopní dosáhnout.
Nekamenujte mě - , jsem jen člověk. S pozdravem Děda :-) -


sQara - 04.03.2009, 21:19:51
ma pravdu ten chlapec...


Magie - 04.03.2009, 18:43:48
kabat je moj zivot